Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi sairaana, mies lomalla kotona ja minun pitää jäädä

Vierailija
16.01.2013 |

miehen mukaan hoitamaan kotiin sairasta lasta. Olen aloittanut uudessa työpaikassa kuun alussa, irtisanonut entisen virkani ja koeaika päällä siis. Nyt riita siitä, kuka hoitaa lasta huomenna; kotona oleva mieheni vai minä, jolla olisi työpäivä.

Mies on ollut lomalla reilut kaksi viikkoa ja tänä aikana lapsi on ollut tarhassa n. 5 h/pvä, koska miehen mielestä lapsen pitää tottua hoitoon. Tänään lapsi oli siis kipeä ja sain sovittua, että teen lyhyemmn päivän, kun mies nosti mekkalan kerrottuani, etten voi jäädä töistä pois, jos toinen vanhempi on kotona.

Mies menee huomenna töihin klo 20.30, joten hän on sitä mieltä että kun hänellä on huomenna työpäivä, niin minun tulisi jäädä töistä pois. Hän sitten lepää täällä kotona.

En osaa kuvata vitutuksen määrää. Koska olen esimiestehtävissä, niin jotain ymmärrän siitä, miten homman pitäisi mennä. Eroa mietin.

Ajatuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenelläkään voi olla noin idioottia miestä!

Vierailija
22/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin hän ei ollenkaan viihtyisi lapsensa kanssa. On itsestäänselvää, että sairasta lasta hoitaa se vanhempi, jolla on siihen mahdollisuus.

Millainen miehesi on noin muuten? Viettääkö hän vapaa-aikansa mieluiten ilman lastaan noin ihan normiarkenakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä tyä jossa on 24 h töissä. Jos lapsi sairas niin jää yleensä kotiin ensin, mä meen tekemään normaalin "toimistopäivän" Kun tulen kotiin niin mies lähtee töin. Näin sanoo säännöt ja järkikin.

MIstä näitä miehiä oikein löytyy??? Ja miksi niitä otatte?

Vierailija
24/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenelläkään voi olla noin idioottia miestä!

Jos kertoisin kaikki eksäni metkut, kaikki pitäisivät automaattisesti provona. Tasan ei mene onnen lahjat.

Vierailija
25/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni nainen valitsee lapsensa isäksi tuollaisen. Ja sitten vielä passaa sekä miehensä että lapsensa.

Asian tekisi ymmärrettäväksi se, jos mies ei olisi lapsen oma isä.

Vierailija
26/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiin jos siellä kotona on toinen aikuinen vaikka ei olisi edes isä. omyös esim teini-ikäinen sisarus käy. olen tarkastanut asian liitosta. kotiin saa siis jäädä vain jos lapselle ei saada muuta hoitoa jarjestymään.

Vierailija
27/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein koomisinta on, että mieheni hoitaa toisten lapsia (nuoria) työkseen. On tehnyt lähihoitajana sitä jo yli 15 vuotta. Ja esiintyy kaikille maailman parhaana isänä. Kaikki ovat ihan hurmaantuneita hänestä, kun niin rakastaa (puheissa) lastaan.

Ja tämä oikeasti ei ole provo. Olen niin rikki, että vaan itkettää.

Ap

Vierailija
28/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein koomisinta on, että mieheni hoitaa toisten lapsia (nuoria) työkseen. On tehnyt lähihoitajana sitä jo yli 15 vuotta. Ja esiintyy kaikille maailman parhaana isänä. Kaikki ovat ihan hurmaantuneita hänestä, kun niin rakastaa (puheissa) lastaan.

Ja tämä oikeasti ei ole provo. Olen niin rikki, että vaan itkettää.

Ap

jos vielä töissäkin pitäisi olla lasten kanssa.

Vierailija
29/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vaan laitat aamulla kamppeet niskaan ja painut töihin. Tuosta ei edes keskustella. Oot kyllä mielestäni aika pösisö jos suostut tuollaisia miehesi kanssa sopimaan. Sanot että näin on närhen munat, tottamaar se ukkos sitä lasta hoitaa jos on kotona. Ja piste. Laita piste asialle ja ilmoitat että moneltako menet töihin ja moneltako palaat. Ei turhia vässytyksiä ja keskusteluita ko.asiasta. Minä en ole koskaan keskustellut itsestään selvyyksistä! Älä sorru siellä itkua tuhertaan vaan nokka pystyyn ja duuniin prkl.

Vierailija
30/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tuosta on tosiaan keskustella, menet sinne toihin ja ilmoitat, etta mies jaa hoitamaan.

Vastaisuudessa merkkaat kalenteriin kuka hoiti milloinkin sairauspaivat, niin etta menevat varmasti tasan.

Ihme aalio on miehesi.

Vierailija
31/31 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin on hepposella perustalla liittonne sitten.

mies tietenkin hoitaa lapsen.