Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku. Rakastajani jätti vaimonsa ja perheensä takiani, ja

Vierailija
16.01.2013 |

nyt kun ollaan asuttu vasta alle kuukausi yhdessä, mua ärsyttää suunnilleen kaikki tossa äijässä. Haluisin lähettää sen takaisin. Miten?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi helvetti heivaa se veke. Se haki susta oman statuksen kohotusta, nuori pillu on kiva rehenneltävä kavereille...

Etkö sä sanonut että se pieresekeleekin? Hyi saateri, kuinka kynnysmatto sä oikein olet, et pidä itseäsi ollenkaan arvossa. Kelaa:

1 saamaton

2 rahaton

3 elähtänyt ikämies

4 maksaa ikänsä elareita entiselle akalleen

5 piereskelee

sun itsetunto täytyy olla todella nolla, jos sä jäät tollasen kanssa pyörimään. Otan osaa

Vierailija
22/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei mies suinkaan jättänyt eksää vaan päinvastoin.

Moni häntäheikki väittää jättäneensä perheensä siinä vaiheessa kun vaimo heittää sen lopulta ulos. Ja vielä uskomattomampaa, moni kakkonen sen uskoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan en ihan tunteeton ole, ja toi tyyppi jotenkin.. säälittää mua. AP

Vierailija
24/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimostaan, myös kahdesta lapsestaan. Ja nyt sillä on hirvee hinku vääntää pentu mun kans. Oon jo sanonu että ei kiitos.ap

Vierailija
25/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan en ihan tunteeton ole, ja toi tyyppi jotenkin.. säälittää mua. AP

toi sun keskustelunavaus antoi ymmärtää jotain muuta.

Ei muuta kuin Onnea Molemmille! Se on kesähäät ja saat sen kanssa kolme mukulaa. Et ole ensimmäinen, joka säälistä antaa ja menee jopa naimisiin. Mut oma valinta. Ja mitä sä täällä nau'ut, jos kerta ukko sit sulle kelpaakin... vaikka sitten säälistä? Luuuuuuuuseri löysi luuuuuuserin. Onnea vielä kerran!

Vierailija
26/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hankeen heittää kun siihen kyllästyy talven tullen. Kun kerran äijän itsellesi iskit niin siinähän sen pidät, ehkä ens kerralla mietit toisenkin kerran että kannattaako.

Vierailija
27/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisi sut lopullisesti nalkkiin. Tai yrittää änkeä sisään ilman kumia sun nukkuessa.

Vierailija
28/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimostaan, myös kahdesta lapsestaan. Ja nyt sillä on hirvee hinku vääntää pentu mun kans. Oon jo sanonu että ei kiitos.ap

Aikamoinen mulkero mieheksi! Pistä pihalle. Säälistä ei kannata jatkaa.

Vierailija
29/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisi sut lopullisesti nalkkiin. Tai yrittää änkeä sisään ilman kumia sun nukkuessa.

Syön kyllä pilsuja. Ja en muuten todellakaan oo aikomuksissa tota äijää pitää. Itse asiassa mun kiinnostuksen kohteet jo ihan muualla. Nyt vaan pitiäs saada se kodistani suht tyylikkäästi heivattua mäkeen = asunnottomaks, joka tuntuu hiukka pahalta. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi