Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku. Rakastajani jätti vaimonsa ja perheensä takiani, ja

Vierailija
16.01.2013 |

nyt kun ollaan asuttu vasta alle kuukausi yhdessä, mua ärsyttää suunnilleen kaikki tossa äijässä. Haluisin lähettää sen takaisin. Miten?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sinä!

Vierailija
2/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se oli alennuksessa niin eivät ota palautuksia vastaan. normaalihintaisilla on palautusoikeus.

mutt, jos siinä on takuu voimassa niin lähetä takuuhuoltoon.

niin, miksei ex-vaimolle voi tehdä kirjallisen reklamaationkin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sinä!

ei vaan oo kovin ihana olo nyt. Tiesin jo alkujaan jollain vaistolla, ettei meidän yhteiselosta mitään tule ja kielsin miestä kertomasta vaimolleen, ei auttanut. Huoh. ap

Vierailija
4/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi määrätä että hän menee perheensä luo takaisin, mutta voit toki määrätä että eroatte.

Harmi, ettei rakkaustarinanne toteutunut. :(

Vierailija
5/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä mies ulkoruokintaan. Ja sitten uushaku päälle, kyllä niitä hyviäkin miehiä löytyy.

PS. Pettäjät eivät ole niitä laadukkaita miehiä elinkumppanina, se että ne kelpaa vakipanoiksi ei tee niistä aviomies-ainesta. Kun pidät riman korkealla niin ei tule pettymyksiä jälkikäteen.

Vierailija
6/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hanakasti oli puoliväkisin mukaani tarttumassa. Vaikkei pitäis edes viimeisen myyntipäivän ihan vielä kolkutella.. Palautusoikeutta nyt kyllä käyttäisin jos sellanen ois. Emmekä asu Porvoossa.ap

Vierailija
7/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on itse halunnut lähteä parisuhteestaan vaikka oot sanonut ettei tekis niin ainakaan sun takia.

Vierailija
8/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän surettaa että miten äijän käy jos ei vaimo otakaan sitä takaisin. Jätti kaiken takiani, vaikka varoitin jo heti, ettei kannata. En minä osaa parisuhteessa elää 24/7. Ainakaan tollasen ihme piereskelijän kans. ap

Vierailija
9/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkaise pellolle, kun vielä voit. Ja mikä tuollainen mies on joka pesiytyy sun nurkkiin heti? SIllähän pitäisi eka olla oma kämppä tai sit teidän pitäisi muuttaa vähintään puoliksi sen kustannuksella isompaan kämpään yhdessä?

Kuulostaa persaukiselta ja saamattomalta. Taisit saada aika riesan. HEITÄ pois. Kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Ukko saa tuosta opetuksen ja sä pääset etsimään tasokkaampaa seuraa.

Vierailija
10/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riesa myös. Liian myöhään hokasin, vaikka pahaa aavistelinkin melkeen heti. :( ap

Vierailija
11/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit miten päädyit naimisissa olevan rakastajattereksi? Kusettiko sua jotenkin, etkö itse tehnyt yhtään mitään? Miten ihmeessä näin saattoikaan käydä?

Kamalaa. Voi olla, että kadulle heittämäsi mies päätyy tästä hunningolle eikä nouse koskaan. Vaimo voi tehdä itsarin. Lapset vihaavat sua.

Siis ihan mitä tahansa voi olla odotettavissa. Inhottavaa. Mulla oli kerran kanssa mies, joka erosi mun takia, vaikka kielsin sitä kuinka. Sen juttu eksän kanssa oli kyllä silloin jo loppu ja asuivat jo eri osoitteissa. Aina tiesin, että meistä ei voi mitään tulla. Inhottavia asioita seurasi, joita ilman haluaisin olla.

Vierailija
12/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naistenkin tarttee katsoa peiliin. Ei niitä "aviomieskelpoisia" joka oksalla kasva eikä naisetkaan ole kaikki sellaisia, vaikka luulevat olevansa.

En usko, että nainen, joka on lähtenyt jonkun naimisissa olevan rakastajattareksi on sitä ihan naisten kermaakaa, sorry vaan.

Vierailija
13/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit miten päädyit naimisissa olevan rakastajattereksi? Kusettiko sua jotenkin, etkö itse tehnyt yhtään mitään? Miten ihmeessä näin saattoikaan käydä? Kamalaa. Voi olla, että kadulle heittämäsi mies päätyy tästä hunningolle eikä nouse koskaan. Vaimo voi tehdä itsarin. Lapset vihaavat sua. Siis ihan mitä tahansa voi olla odotettavissa. Inhottavaa. Mulla oli kerran kanssa mies, joka erosi mun takia, vaikka kielsin sitä kuinka. Sen juttu eksän kanssa oli kyllä silloin jo loppu ja asuivat jo eri osoitteissa. Aina tiesin, että meistä ei voi mitään tulla. Inhottavia asioita seurasi, joita ilman haluaisin olla.

Mutta alkuun mies väitti olevansa sinkku. Oltin pantu jo monta kuukautta, kun oikea asianlaita selvisi minulle. Käskin mennä vaimonsa luo, ei se iknä mua niin paljoo napannu. Olen hänen elämänsä rakkaus kuulemma kuitenkin. Ja nyt vaan mietin, miten päästä siitä siististi eroon... Seksi on oikein jees edelleen, mut muuten en jaksais katella koko molopäätä tai kuunnella sen tyhmiä juttuja. ap

Vierailija
14/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naistenkin tarttee katsoa peiliin. Ei niitä "aviomieskelpoisia" joka oksalla kasva eikä naisetkaan ole kaikki sellaisia, vaikka luulevat olevansa. En usko, että nainen, joka on lähtenyt jonkun naimisissa olevan rakastajattareksi on sitä ihan naisten kermaakaa, sorry vaan.

lähteny jos oisin heti tienny. Kermaa en varmasti olekaan, mä olen oikeestaan aika laittia. ap

Vierailija
15/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naistenkin tarttee katsoa peiliin. Ei niitä "aviomieskelpoisia" joka oksalla kasva eikä naisetkaan ole kaikki sellaisia, vaikka luulevat olevansa.

En usko, että nainen, joka on lähtenyt jonkun naimisissa olevan rakastajattareksi on sitä ihan naisten kermaakaa, sorry vaan.

Onhan se kiva kokeilla omaa viehätysvoimaansa eikä seurauksista tarvitse välittää, kun ei näe maailmassa kuin oman navan, mutta ei tuollainen nainen ole mikään kultakimpale vaan opportunisti, joka pitää muita pelinappuloina vain omien tarpeiden tyydyttämiseen.

Toisaalta, mies joka jättää perheensä, on sellainen luuseri, etten alunperin edes tajua, miksi minkäänlainen nainen viitsii sellaisen perään katsella - edes kokeilun vuoksi. Niin, ja en tarkoita sellaisia miehiä, jotka ovat tehneet jo kaikkensa perheensä eteen, käyneet pariterapiat ja yrittäneet korjata tilanteen. Aina ei voi onnistua. Mutta jollakin tasokkuudella näitä ihmissuhteita pitäisi silti kyetä hoitamaan.

Vierailija
16/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisit miten päädyit naimisissa olevan rakastajattereksi? Kusettiko sua jotenkin, etkö itse tehnyt yhtään mitään? Miten ihmeessä näin saattoikaan käydä? Kamalaa. Voi olla, että kadulle heittämäsi mies päätyy tästä hunningolle eikä nouse koskaan. Vaimo voi tehdä itsarin. Lapset vihaavat sua. Siis ihan mitä tahansa voi olla odotettavissa. Inhottavaa. Mulla oli kerran kanssa mies, joka erosi mun takia, vaikka kielsin sitä kuinka. Sen juttu eksän kanssa oli kyllä silloin jo loppu ja asuivat jo eri osoitteissa. Aina tiesin, että meistä ei voi mitään tulla. Inhottavia asioita seurasi, joita ilman haluaisin olla.

Mutta alkuun mies väitti olevansa sinkku. Oltin pantu jo monta kuukautta, kun oikea asianlaita selvisi minulle. Käskin mennä vaimonsa luo, ei se iknä mua niin paljoo napannu. Olen hänen elämänsä rakkaus kuulemma kuitenkin. Ja nyt vaan mietin, miten päästä siitä siististi eroon... Seksi on oikein jees edelleen, mut muuten en jaksais katella koko molopäätä tai kuunnella sen tyhmiä juttuja. ap

Vierailija
17/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut muuten en jaksais katella koko molopäätä tai kuunnella sen tyhmiä juttuja. ap

vielä sen lisäks että on molopää?

Vierailija
18/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut muuten en jaksais katella koko molopäätä tai kuunnella sen tyhmiä juttuja. ap

vielä sen lisäks että on molopää?

Ja ikää miehellä on 35 ja mulla 22. ap

Vierailija
19/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naistenkin tarttee katsoa peiliin. Ei niitä "aviomieskelpoisia" joka oksalla kasva eikä naisetkaan ole kaikki sellaisia, vaikka luulevat olevansa. En usko, että nainen, joka on lähtenyt jonkun naimisissa olevan rakastajattareksi on sitä ihan naisten kermaakaa, sorry vaan.

Onhan se kiva kokeilla omaa viehätysvoimaansa eikä seurauksista tarvitse välittää, kun ei näe maailmassa kuin oman navan, mutta ei tuollainen nainen ole mikään kultakimpale vaan opportunisti, joka pitää muita pelinappuloina vain omien tarpeiden tyydyttämiseen. Toisaalta, mies joka jättää perheensä, on sellainen luuseri, etten alunperin edes tajua, miksi minkäänlainen nainen viitsii sellaisen perään katsella - edes kokeilun vuoksi. Niin, ja en tarkoita sellaisia miehiä, jotka ovat tehneet jo kaikkensa perheensä eteen, käyneet pariterapiat ja yrittäneet korjata tilanteen. Aina ei voi onnistua. Mutta jollakin tasokkuudella näitä ihmissuhteita pitäisi silti kyetä hoitamaan.

jota en napakorun takia muuten edes näe.ap

Vierailija
20/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei mies suinkaan jättänyt eksää vaan päinvastoin. Tee nyt itsellesi palvelus ja vapaudu siitä. Kyllä se jonkun paikan keksii, tyhmiä naisia riittää :) Ja muuten, olet yhtä kokemusta rikkaampi, seuraavan kerran osaat pitää varasi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi