Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla-sarjan naiset

Vierailija
16.01.2013 |

Tästä varmaan jo monta ketjua mutta aloitan silti. Mitä mieltä olette naisista, kuka on suosikkinne, entä inhokkinne? Oma ehdoton suosikkini on Venla, saanut jo nauraa vedet silmissä. Veikkaa myös, että suurennuslasin alle joutuu ennen pitkää hänen suhteensa varattuun mieheen. Kuka hän on? Myös Claudia kiinnostaa, ehkä suureksi osaksi vaikean eronsa ja lapsiensa takia. Myös Johanna vaikuttaa kiinnostavalta. Marketta ja Sanni aika turhakkeita ja MArketta nostaa ärsytyskäyrää kyllä yli äyräiden.

Kommentit (126)

Vierailija
41/126 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi on huomattavasti parempi kuin edellinen! Se laulaja, italo, puuma, lässyttäjä, niiiiin boring.

Vierailija
42/126 |
30.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löydän itseäni eniten Venlasta ja Claudiasta. Ehkä hitusen Johannastakin työpuolelta.

Marketta on niin ärsyttävä että ihmettelen, mutta Sanni on tylsistäkin tylsempi. Tyyppi menee klo 22:50 nukkumaan ja vinkuu, ettei mies tule samaan aikaan nukkumaan. Haloo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/126 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna ja Sanni. Sanni kiinnostaa erityisesti siksi, koska itse olen vl. Joka jakson alkaessa odottaa, että kumpa sitä Johannaa näytetään. Meidän tytön (13v) suosikki on taas Marketta ja toivon, että se ei siltä saa vaikutteita.

Ei vanhoillislestadiolainen katso televisiota.

Vierailija
44/126 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna ja Sanni. Sanni kiinnostaa erityisesti siksi, koska itse olen vl. Joka jakson alkaessa odottaa, että kumpa sitä Johannaa näytetään. Meidän tytön (13v) suosikki on taas Marketta ja toivon, että se ei siltä saa vaikutteita.

Vierailija
45/126 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lame meininki ja päähenkilöt verrattuna viime vuoteen, jolloin seurasin sarjaa aktiivisesti. Mieleen jäi ylipainoinen naishenkilö vetämässä röökiä, ruokkimassa lapsikatrastaan ja lässyttämässä "veispuukkista" ja läskeistään... Vai oliko nää kaksi eri henkilöä :D Ja ärsyttävä sanojen venyttely maalaismurre vs. slangisössötys parisuhdekilarit keskellä katua.

Sen surullisen kuuluisan kokoomusteinin olisin halunnut nähdä, harmi ettei näytetty tänään. Tuskinpa jaksan katsoa toista kertaa ja odottaa että ilmestyisi ruutuun.

Vierailija
46/126 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun netti kerran on ihan ok. Ja varsinkin av-palsta. Ja siinä ei sitten nähdä mitään ristiriitaa, että av:n rämemajavakeskustelut on ok, mutta telkkarin Ajankohtainen kakkonen syntiä. :D

Vierailija
47/126 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tollasta kestää?? Kadotti puhelimensa ja syytti siitäkin miestään. Ja ei voi mennä nukkumaan, kun ei mies oo vieressä ja se Venäjän matkakin oli kauheeta kun joutu olee monta päivää erossa, a-pu-a.

Mun inhokki on Sanni, tykkään muista kyllä. Eka en tykänny siitä Claudiasta mutta nyt tykkään siitäkin. Venla on hauska, toi ruokablogi oli hyvä :D Löydän itsestäni paljon samaa kuin Venlasta, ainakin sen että rakastan ruokaa ja nimenomaan tommosta "kunnon ruokaa" :D

Vierailija
48/126 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari jaksoa olen katsonut, enkä heti edes tajunnut, että tää meikattu Claudia on sama henkilö kuin ei-meikannut Claudia..

Että voikin meikki muuttaa ihmisen ulkonäköä!! Siis ainakin se kamala naamio, jonka se veti kasvoilleen, kun laittautui ennustajaksi. Ja hiustyyli. Huh huh..

Paljon kauniimpi kotiäitilookissaan ja ilman meikkiä!

Vierailija
49/126 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sanni ja Johanna ovat molemmat erittäin ihania! Claudiakin vaikuttaa mukavalta :) Sen sijaan en voi sietää Venlaa ja ihmettelen miks niin monet hänestä tykkää..Jopa Marketta on Venlaa kiinostavampi persoona

Vierailija
50/126 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketta vaikuttaa ihan saatanan rasittavalta esittävältä teiniltä, joka hakee pelkästään huomiota. Esim. eilinen "meidän yksikkömme ei ole minä ja Visa, vaan meidän yksikkömme on Visa" -surkuttelu oli selkeästi puhdasta show´ta. Toivottavasti tasoittuu sarjan edetessä!

Mä ymmärrän hyvin marketan surkuttelun "meidän yksiköstä". Olen itsekin toiminut järjestössä, ja nähnyt näitä marketan ja visan laisia pariskuntia, joissa usein se mies on sen parisuhteen yksikkö..

Venla on taasen minun mielestäni sairaan ärsyttävä, itse olen vasta 20-v. ja tuntuu että se elämä mitä venla elää, niin itse olen elänyt silloin 16-18-vuotiaana. Ja on rasittavaa kuunnella sen juttuja joista paistaa lapsellinen tapa käsitellä asioita.

Vierailija
51/126 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime vuonna olin sarjan ykkösfani, mutta nyt en oikein pysty samaistumaan kehenkään sarjan henkilöistä. En pidä heitä kovinkaan mielenkiintoisina. Puuttuu sellainen 30+ hyvin toimeentuleva tyylikäs nainen, jonka elämää voisi hieman kateellisenakin seurata. Viime vuonna oli se shoppaileva laulaja, italiaano ja bailaava kampaaja. Kaikilla kivat kämpät ja tyyli. Ei vaan jaksa nuorisopolitiikka tai hihhulit kiinnostaa.

Olen TÄYSIN samaa mieltä kanssasi! Mieluummin katson kun Heli Kajo on shampanjabrunssilla äitinsä kanssa Kämpissä / lomalla Nizzassa tms. kuin jonkun pohjanmaalaisen ex-hihhulin retkeä suviseuroihin. Ei ole nyt oikein "kolmekymppisille sopivaa" hahmoa. Viime vuonna se nuori vantaalaistyttökin oli jotenkin paljon mielenkiintoisempi seurattava kuin nämä tämän kauden tyttöset.

Vierailija
52/126 |
04.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla vähän iloisempiakin aiheita sarjassa! Tänäänkin: Johanna pelkäsi olla yksin. Claudia tapasi exänsä ja Sannilla meni 400 e hammaslääkäriin. Miksi nämä piti näyttää. Ei katsojalle jää ns. mitään käteen noista "kohtauksista". No, ehkä siinä vasta rakennetaan henkilöhahmoa tai vastaavaa. Tylsää katsottavaa. Tapahtumien katsantokannan voisi kääntää päälaelleen. Eli että yleisvire olisi positiivinen ja sitten välillä näytettäisiin niitä vastoinkäymisiä. Nyt on pelkkää negatiivista:/ Minä en ainakaan saa mitään kiksejä siitä että jollain menee huonosti. Mutta eihän sitä sarjaa kukaan pakota katsomaan, eli taidan jatkossa vaihtaa kanavaa:D

Vierailija
53/126 |
13.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claudia on jotenkin kiinnostavaa katseltavaa, joka on pysynyt vahvana kaiken kokeman jälkeen, ja lapset ovat ihania!

Johanna on niin hömppä ja ihana, että välillä naureskelen kun hän miettii mitä laittaisi päälle mennessään salille ymsyms! :D Ja muutenkin, hyvin sydämellisen, ihanan, energisen ja positiivisen ihmisen oloinen, ja hän vaikuttaa onnellisimmalta tässä ohjelmassa.

Venlan muistuttaa vähän viime kauden Heliä, varmaankin miessotkujensa takia. Sisustus näyttää samalta mitä oma huone näytti 16-17-vuotiaana kotona asuessani... :) Vaikuttaa todella hauskalta ja mukavalta ystävältä, mutta todella iso miinus on, että hän on kolmantena pyöränä.... Ja on hieman homsuinen.

Sanni on lähimpänä omaa elämän tilannetta, hääkuvioidensa keskellä.  Löydän itsestäni hyvin samoja piirteitä ja mietteitä parisuhteesta ja ulkonäköpaineista sun muusta naisten hömpötyksistä. Joskus vaikuttaa hyökkäävältä omaa miestään kohtaan riidellessä, sivuttaa miehen mielipiteet, ja uskoo omiinsa. Suhde ei vaikuta suoraan sanottuna aina kauhean onnelliselta...

Marketta..... voi hyvä jumala. Miten voi ihminen olla noin hukassa ja hyökkäävä muita ihmisiä kohtaan?  Omat mielipiteet ja oman miehen mielipiteet ovat tärkeimmät. Vaikuttaa sen kaltaiselta ihmiseltä, joka ottaa ystäväpiiriinsä ainoastaan korkealle koulutettuja. Eniten vihaan ihmisiä jotka valittavat " paskaduunista", kuten hän asian ilmaisi ollessaan hautausmaalla hoitamassa nurmet ja kukat kuntoon. Moni olisi varmaan onnellinen jos olisi edes kesätyö. Pistää raivoksi puhua työstä "paskaduunista". Antaa hyvin hyvin lapsellisen ja epäkypsän kuvan entiselle työnantajalleen, jos sattuu katsomaan ohjelmaa, ei varmasti palkkaisi uudestaan. Tiivistettynä Marketta on lapsellinen, itseään täynnä oleva maailman napa joka saisi muuttaa asennettaan jos poliitikoksi haluaa, eihän tuollainen pysty keskustelemaan kenenkään kanssa.

Vierailija
54/126 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2013 klo 11:59"]

Claudia on jotenkin kiinnostavaa katseltavaa, joka on pysynyt vahvana kaiken kokeman jälkeen, ja lapset ovat ihania!

Johanna on niin hömppä ja ihana, että välillä naureskelen kun hän miettii mitä laittaisi päälle mennessään salille ymsyms! :D Ja muutenkin, hyvin sydämellisen, ihanan, energisen ja positiivisen ihmisen oloinen, ja hän vaikuttaa onnellisimmalta tässä ohjelmassa.

Venlan muistuttaa vähän viime kauden Heliä, varmaankin miessotkujensa takia. Sisustus näyttää samalta mitä oma huone näytti 16-17-vuotiaana kotona asuessani... :) Vaikuttaa todella hauskalta ja mukavalta ystävältä, mutta todella iso miinus on, että hän on kolmantena pyöränä.... Ja on hieman homsuinen.

Sanni on lähimpänä omaa elämän tilannetta, hääkuvioidensa keskellä.  Löydän itsestäni hyvin samoja piirteitä ja mietteitä parisuhteesta ja ulkonäköpaineista sun muusta naisten hömpötyksistä. Joskus vaikuttaa hyökkäävältä omaa miestään kohtaan riidellessä, sivuttaa miehen mielipiteet, ja uskoo omiinsa. Suhde ei vaikuta suoraan sanottuna aina kauhean onnelliselta...

Marketta..... voi hyvä jumala. Miten voi ihminen olla noin hukassa ja hyökkäävä muita ihmisiä kohtaan?  Omat mielipiteet ja oman miehen mielipiteet ovat tärkeimmät. Vaikuttaa sen kaltaiselta ihmiseltä, joka ottaa ystäväpiiriinsä ainoastaan korkealle koulutettuja. Eniten vihaan ihmisiä jotka valittavat " paskaduunista", kuten hän asian ilmaisi ollessaan hautausmaalla hoitamassa nurmet ja kukat kuntoon. Moni olisi varmaan onnellinen jos olisi edes kesätyö. Pistää raivoksi puhua työstä "paskaduunista". Antaa hyvin hyvin lapsellisen ja epäkypsän kuvan entiselle työnantajalleen, jos sattuu katsomaan ohjelmaa, ei varmasti palkkaisi uudestaan. Tiivistettynä Marketta on lapsellinen, itseään täynnä oleva maailman napa joka saisi muuttaa asennettaan jos poliitikoksi haluaa, eihän tuollainen pysty keskustelemaan kenenkään kanssa.

[/quote]

ja lisäisin vielä, että suosikkeja ei ole, tykkään seurata kaikkien elämää, Marketta pistää vain vihaksi, jotai ei halua seurata.

Vierailija
55/126 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tuota Markettaa! Asettuu kunnallisvaaliehdokkaaksi ja samalla hokee, että politiikka ei edes oikeastaan kiinnosta ja häntä ei kiinnosta mennä toreille juttelemaan mummoille ja olemaan heille ystävällinen.

Vierailija
56/126 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieleen noista naisista..

Sanni: toivoisin, että saisi paremman itsetunnon opettelemalla rakastamaan itseään. Ja ettei olisi niin kärkäs poikaystävälleen. Kuuntelisi välillä. Ihmetyttää, mikä kiire heillä on naimisiin, eihän sannilla ole vielä edes ammattia. 

Venla: kun hän näkee elämänsä ruudussa, hän varmaankin tekee sille jotain. Vähemmän juomista, itsesäälissä ruikutusta, surkeita ihmissuhteita ja saamattomuutta. Enemmän liikuntaa, kivoja harrastuksia, kodin siivousta ja kestäviä ihmissuhteita.

Johanna: hän on juuri sellainen ihminen, joka vaikuttaa täydelliselle. Hän on jotenkin etäinen ja vaikeasti lähestyttävissä. Elämässä pitää vaan uskaltaa! Johannalla on ihana poika ja hän on hyvä äiti, uusi kiva mies löytyy, kun vain uskaltaa.

Marketta: voi sitä narinan ja ylenkatsonnan määrää. Toisaalta ollaan niin äidin ja isän pikku kullannuppua ja sitten taas kaikkien hyljeksimä maan matonen. Mitä sillä välillä tapahtuu? Nähtävästi seurustelu hiukan oudon visan kanssa ei tee hyvää. Voisi olla hyvä aikuistua ihan omineen ja elää koko opiskeluajan kirjo omia voimavaroja etsien. Sitten voisi onnellisena huokaista, että minä tein tämän!

Claudia: eikö selvännäkijä näe itselleen mitään? Miten hän voi harhailla noin rajusti? No, eletty elämä meissä kaikissa elämää nähneissä jo näkyy, eikä siinä mitään, mutta olisi voinut jättää väliin upouuden poiikaystävän esittelyt lapsilleen. Lapsiraukat aivan sekaisin isänsä toiminnoistakin. Oli kyllä liikuttavaa katsoa kun pojat antoivat äidin jo ex-poikaystävälle ihanat isänpäiväkortit ja lahjat. Siinä meille aikuisille mietittävää, miten tärkeitä juttuja nuo lapsille ovatkaan.

Toivottavasti Claudia saa välit kuntoon ex-miehensä kanssa ja lapset yhteyden isäänsä. Jaksamista hänelle ihanien poikiensa kanssa!

Vierailija
57/126 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jaksa Venlaa katsella. Söpöä kuitenkin hänen isäsuhteensa. Johannakin on tylsä, mutta kiltti.

Eniten kiinnostun Sannista, Claudiasta ja Marketasta. Kaikissa näissä on jotain omia piirteitäni ja samoja kokemuksia ja siksi kai ne kiinnostavat.

Vierailija
58/126 |
14.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin, että Sanni on kiinnostava, rohkea nainen, kun on eronnut lahkostaankin.

Mutta hän onkin ärsyttävä inisijä, joka ei mene opiskelemaan, koska suunnittelee häitään. Röökin vetäminen posket lommolla on myös ällöä.

Vierailija
59/126 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se Venla vaikuttaa välillä jotenkin teennäiseltä. Vähän sellaista ihme "söpöilyä", mitä se tekee siksi ku kaikki muutki tekee. Silti vaikuttaa sellaselta tyypiltä, jolla on joku ajatus sellaisesta täydellisestä maailmasta, jossa se haluais elää, vähän niinkuin eskapisti.

Marketta taas aika perus teini, joka rakentaa itelleen sellaista aikuisten maailmaa noilla kaikilla porvarijutuillaan.

Claudia on jotenkin ällöttävä.

Sanni ihan hauska joskus. Vaikuttaa ihan aidolta. Silti aika tylsä tyyppi. MIksi sillä on niin hirvee pakkomielle niistä häistä?

Johanna on ihme haaveilija. Hirvee himo saada joku mies tekemään sille lisää lapsia ja silläki on utopistinen kuva jostain täydellisestä elämästä, jonka se saa sitten, kun saa uuden miehen.

Vierailija
60/126 |
15.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Marketasta meni eilisen johdosta maku täysin. Hakee kunnallisvaaleissa ehdokkaaksi vaikka ei politiikka kiinnosta. Siis mitä helvettiä? Laittoi miettimään kuinka moni muu eduskunnassa ym. päättävissä elimissä ajattelee samoin. 

Aikaisemmin Marketta oli ihan jees, mm. siellä haustausmaalla mutta nyt, huh huh. 

Claudian pojat on parhaita :)