Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Merkkitietoisille vanhemmille tulee merkkitietoisia teinejä!

Vierailija
23.11.2012 |

Ja sitten ihmetellään kun tavalliset vaatteet yms eivät käy, vaan aina pitää olla jotain tiettyä merkkiä. Tämä on vanhempien kilpavarustelun aikaansaamaa, ja teinien laumasieluisuus sitä tietenkin vain voimistaa. Ja eniten ihmetyttää, että vanhemmat suostuvat tuohon touhuun mukaan, ostetaan lapselle lähes mitä vaan että olisi suosittu ja ihailtu...Missä kaikki kulutuskriittisyys? Persoonalliset ratkaisut? Merkkien ja brändien kyseenalaistaminen ja asioiden selville ottaminen? Ja ennen kaikkea missä terve järki?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin merkkitietoisuus näkyy jo pienissä lapsissa

Vierailija
2/4 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat kaikkea muuta kuin merkkitietoisia, mutta 15 v on todella tarkka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luntustan eteenpäin vanhoissa lumpuissa, mutta tytär on melkoinen trendipelle. Enkä mä sille edes osta mitä vaan.. kun säästää ja saa suvulta ja sitten ostaa. Ei kuitenkaan joka kuukausi, että oppii samalla rahankäytön.

Vierailija
4/4 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kato mulla on uudet farkut, nää on espritit!" kertoi kolmevuotias muskarissa. Kyllä vähän hämmästytti, että farkut ei olleet hienot, mukavat, siniset.... Ne oli espritit.

Meidänkin lapsilla on merkkivaatteita, mutta ei ne niitä merkkejä tiedä kun ei niitä mainosteta. Ihan sama mitä merkkiä, kunhan on kivaa ja kestävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi