Miksi jotkut aloittaa kaiken pienellä kirjaimella? Ettekö oo käyneet koulua?
Kommentit (29)
Jos on osannut konekirjoitusta, niin ei toi isolla kirjaimella kirjoittaminen ole mikään ongelma. Te, jotka kirjoitatte pienellä kirjaimella olette ongelma, sillä juttujanne on ällöttävä lukea. Toi ei ole normaalia tekstiä. Ei käy viestinne selväksi. Joku ei edes lue tommoisia, koska luuleen jonkun idiootin ne kirjoittaneen. Oikeastaan voisi olla ihan syy poistaa ketjut ja kommentit, joissa tommoista kirjoitusta. En ole mikään äikänmaikka, mut mua häiritsee oikeasti. Nostaisin mielummin palstan tasoa kuin laskisin sitä.
Ihan oikeasti semmoinen, joka aloittaa kaiken pienellä antaa "vammaisen", älyvapaan yms kuvan. Noinhan se Candykin kirjoitti ja olihan sen puuhat aika älyvapaita. Kirjoitti varmaan ihan tahallaan, että tajuaisimme, että joku aivovammainen kirjoittaa. Kamalaa sörsseliä.
Ja kyllä täällä on ollut "nogonuuka" eikä tommoinen variantti, mikä tossa yllä mainittiin.
Lösysää vähän nutturaa ja hanki jotain oikeita ongelmia!
... Sanat Isolla Etukirjaimella. Ihan Varmuuden Vuoksi, Jotta Tulen Varmasti Hyväksytyksi Ja Huomatuksi!
Nimeltään Yliuteliaiden Täti-ihmisten Välttely -Oireyhtymä.
Onko teillä joku pakkoreaktio-oireyhtymä?
... Sanat Isolla Etukirjaimella. Ihan Varmuuden Vuoksi, Jotta Tulen Varmasti Hyväksytyksi Ja Huomatuksi!
TOKI VOI TIETYSTI KIRJOITTAA, KAIKKI ISOLLA! IHAN VARMUUDEN VUOKSI.
miksi jotkut vetävät herneen nenää joka ikisestä asiasta
Vierailija kirjoitti:
miksi jotkut vetävät herneen nenää joka ikisestä asiasta
Se on sellaista päivällä, kun yöt valvoo lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
laiskuutta. ainakin omalla kohdallani. on niin kamalan vaivalloista painaa shift-nappia, että saisi ison kirjaimen. ihan sama, viesti käy kuitenkin selväksi. näin ainoastaan vain koneella kirjoitettaessa, käsin kirjoituksessa olen tarkka. se on ikäänkuin arvokkaampaa!
moni tökittää näitä viestejä puhelimella.
mä kirjoitan välillä puhekieltä, välillä kirjakieltä, välillä isojen kirjainten kanssa ja välillä ilman. mitä tärkeemmäksi koen asian, sitä huolellisemmin kirjoitan.
tosin yhdyssanoissa ja kappalejaossa pyrin aina olemaan huolellinen, ja tietysti siinä että viestini on asiallinen.