Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut aloittaa kaiken pienellä kirjaimella? Ettekö oo käyneet koulua?

Vierailija
16.01.2013 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät osaa sijapäätteitä tai sanojen oikeaa taivutusta? Ettekö ole käyneet koulua?

Vierailija
2/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestien kirjoittamiseen täällä kuluu vähemmän aikaa, kun ei ole niin nökön nuuka välimerkkien tai isojen kirjaimien kanssa. tämä ei kuitenkaan ole mikään työhaastattelua tai mainoskirje. ihan vaan palstailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kirjoitan melkein aina nämä ei-muodolliset tekstit ilman isoja kirjaimia lauseen alussa. nopeuttaa huomattavasti kirjoittamista. ja kyse ei todellakaan ole siitä, ettenkö osaisi kirjoittaa oikein.

t: yhteiskuntatieteiden tohtori

Vierailija
4/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiskuutta. ainakin omalla kohdallani. on niin kamalan vaivalloista painaa shift-nappia, että saisi ison kirjaimen. ihan sama, viesti käy kuitenkin selväksi. näin ainoastaan vain koneella kirjoitettaessa, käsin kirjoituksessa olen tarkka. se on ikäänkuin arvokkaampaa!

Vierailija
5/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on osannut konekirjoitusta, niin ei toi isolla kirjaimella kirjoittaminen ole mikään ongelma. Te, jotka kirjoitatte pienellä kirjaimella olette ongelma, sillä juttujanne on ällöttävä lukea. Toi ei ole normaalia tekstiä. Ei käy viestinne selväksi. Joku ei edes lue tommoisia, koska luuleen jonkun idiootin ne kirjoittaneen. Oikeastaan voisi olla ihan syy poistaa ketjut ja kommentit, joissa tommoista kirjoitusta. En ole mikään äikänmaikka, mut mua häiritsee oikeasti. Nostaisin mielummin palstan tasoa kuin laskisin sitä.

Ihan oikeasti semmoinen, joka aloittaa kaiken pienellä antaa "vammaisen", älyvapaan yms kuvan. Noinhan se Candykin kirjoitti ja olihan sen puuhat aika älyvapaita. Kirjoitti varmaan ihan tahallaan, että tajuaisimme, että joku aivovammainen kirjoittaa. Kamalaa sörsseliä.

Ja kyllä täällä on ollut "nogonuuka" eikä tommoinen variantti, mikä tossa yllä mainittiin.

Vierailija
6/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka kirjoitatte pienellä kirjaimella olette ongelma, sillä juttujanne on ällöttävä lukea. Toi ei ole normaalia tekstiä. Ei käy viestinne selväksi.

...vai liekö trolli?

Vierailija
7/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tämä on vain palstailua" on älyttömin selitys ikinä. Ei kirjoiteta yhdyssanoja, koska ei huvita keskittyä niihin. Niin, niihinhän täytyy aina erikseen ihan keskittyä, muuten tulee kirjoitettua aina erikseen. Jepjep.

Mä aloitan pienellä kirjaimella silloin, kun kirjoitan yhdellä kädellä eli vauva sylissä. Tätä tapahtuu aika usein, sori.

Vierailija
8/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot kirjaimet on ihan eri asia kuin yhdyssanat. isot kirjaimet on vaan sopimus, ja käyttämällä niitä osoittaa, että osaa ainakin jotain nihkeilysääntöjä, mitä Akateemiset ja Arvokkaat kielenhuoltajat keksii.

t. suomen kieltä opiskeleva melkein maisteri, tuleva opettaja

Vierailija
9/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitan joskus ilman välimerkkejä, ja joskus jätän isot kirjaimet laittamatta. Teen sen ihan vain siksi että kirjoituksiani ei voitaisi yhdistää toisiinsa. Yritän myös muutella kirjoitustyyliäni tästä samasta syystä.

"Oikeassa elämässä" olen kielioppinatsi.

Vierailija
10/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käytän aina vain pieniä kirjaimia kun kirjoitan puhelimella... on paljon helpompaa kun ei tarvitse painaa shift näppäintä.

ja ihan yliopistokoulutettu olen... sitä paisti mitä hiton väliä sillä on miten tänne wt-palstalle kirjoittelee

Vierailija
11/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käytän aina vain pieniä kirjaimia kun kirjoitan puhelimella... on paljon helpompaa kun ei tarvitse painaa shift näppäintä.

ja ihan yliopistokoulutettu olen... sitä paisti mitä hiton väliä sillä on miten tänne wt-palstalle kirjoittelee

joku jeesuksen aikainen puhelin?? mulla ainakin aloittaa puhelin kaikki uudet lauseet aina isolla alkukirjaimella. jos siis tajuaa välimerkit laittaa paikoilleen... tätä en tietenkään puhelimella kirjoittanut :))

Vierailija
12/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitan joskus ilman välimerkkejä, ja joskus jätän isot kirjaimet laittamatta. Teen sen ihan vain siksi että kirjoituksiani ei voitaisi yhdistää toisiinsa. Yritän myös muutella kirjoitustyyliäni tästä samasta syystä.

Vierailija
13/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä palstalla en aina jaksa vaivautua, on nopeempaa kirjottaa vaan pienillä. etenkään en viitsi jos aihe ei ole järin kiinnostava vaan lähinnä tapa kuluttaa aikaa esim. odotellessa jotain...

Vierailija
14/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte nähdä ihan turhaa vaivaa. Miten te jaksattekin? Toihan on vähän kuin yrittäisi vaihtaa identiteettiä pakonomaisesti. Onko teillä joku pakkoreaktio-oireyhtymä? Miksei oma identiteetti ja sen näkyminen kelpaa? Mitä yritätte salailla? Ei teitä kukaan täällä tunnista ja poliisit löytää teidät muilla keinoilla. Tehkää asennemuutos!

Vierailija
15/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kirjoittaa ilman kappalejakoa, tai väliä pisteen/pilkun jälkeen. myös yhdyssanavirheet ärsyttävät.

Vierailija
16/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut aloittaa kaiken pienellä kirjaimella? Ettekö oo käyneet koulua?

Vierailija
17/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte nähdä ihan turhaa vaivaa. Miten te jaksattekin? Toihan on vähän kuin yrittäisi vaihtaa identiteettiä pakonomaisesti. Onko teillä joku pakkoreaktio-oireyhtymä? Miksei oma identiteetti ja sen näkyminen kelpaa? Mitä yritätte salailla? Ei teitä kukaan täällä tunnista ja poliisit löytää teidät muilla keinoilla. Tehkää asennemuutos!

Tiedän että pari erittäin läheistä ihmistä lukee tätä palstaa. Koen hyvin nöyryyttävänä jos tulisi ilmi että tätä luen ja tänne kirjoittelen. Eihän se sinulta ole pois. :) Sinun maailmassasi minun kolme eri vastaustani yhteen ketjuun on kolme eri ihmistä. Eikös se teekin keskustelusta värikkäämpää ja mielenkiintoisempaa?

Vierailija
18/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös ihan turhaa yrittää halveerata tätä palstaa. Senhän näkee, että just noi ilman suuria kirjaimia kirjoitetut ovat niitä aivovammaisia, jotka tänne palstalle kirjoittelee tyhmiä juttuja ja kommentteja olivatpa mitä proffia tahansa.

Jos haluat siis kuulua noiden seriöösä-tyyppien porukoihin av:llä, niin ala edes käyttää isoja kirjaimia pisteen jälkeen äläkä halvenna tätä palstaa omilla jutuillasi. Ne, jotka nyt muka kirjoittaa vauva sylissä on eri juttu, mutta ei niitä nyt montaa ole. Laittaisivat vauvan kirjoittaan, niin tietsikataidot alkaisivat kehittyä tarpeeksi aikaisin. Vauva oppii pian, että tietsika on tärkeämpi kuin hän. Ja osaa sitten ryömiä tänne laittaan noita siepcldädojdsaög tekstejä 0,5 vuotiaana. Oikein! Tämähän on vauva-palsta, jossa isot sedät ja vauvat kohtaavatkin!

Vierailija
19/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan automaattisesti iso alkukirjain välimerkkien jälkeen, paitsi ei tietenkään pilkun.

Vierailija
20/29 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös ihan turhaa yrittää halveerata tätä palstaa. Senhän näkee, että just noi ilman suuria kirjaimia kirjoitetut ovat niitä aivovammaisia, jotka tänne palstalle kirjoittelee tyhmiä juttuja ja kommentteja olivatpa mitä proffia tahansa.

Jos haluat siis kuulua noiden seriöösä-tyyppien porukoihin av:llä, niin ala edes käyttää isoja kirjaimia pisteen jälkeen äläkä halvenna tätä palstaa omilla jutuillasi. Ne, jotka nyt muka kirjoittaa vauva sylissä on eri juttu, mutta ei niitä nyt montaa ole. Laittaisivat vauvan kirjoittaan, niin tietsikataidot alkaisivat kehittyä tarpeeksi aikaisin. Vauva oppii pian, että tietsika on tärkeämpi kuin hän. Ja osaa sitten ryömiä tänne laittaan noita siepcldädojdsaög tekstejä 0,5 vuotiaana. Oikein! Tämähän on vauva-palsta, jossa isot sedät ja vauvat kohtaavatkin!

Valitat alkukirjaimista mutta kirjoitat tuollaista käsittämätöntä puppua? Ihme fiksaatio sinulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi