Mä en enää kestä miehen pillutissihekoheko-vitsejä!
Mies on siis työn kautta saanut uuden poikaporukan kaverikseen, ja nyt se on alkanut viljelemään alapäähuumoria _joka_ väliin. Äskenkin ihmettelin yksikseni ääneen kun pannu lämpeni liikaa ja mies pölähti paikalle kuin joku lampunhenki: "Kukas sut on PANNU KUUMAKS hek hek hik hoo!"
Kengät 'naidaan' jalkaan (ei panna) ja tissejä tarkkailee intensiivisesti josko mulla olis 'pitkät päällä'.
Niin ja sit kaikki ihme hokemat. "Saletisti natsaa!" ja sit kaikki asiat on 'hässäköitä'. "Annas mulle se ruuvihässäkkä" "Meillä on näköjään tänään perunahässäkkää."
Ai saakeli!!
Voiko isoa miestä kieltää olemasta kavereidensa kanssa niinkuin pikkupoikaa? Leikkisi sen fiksun oloisen kandin kanssa ja jättäisi pahat pojat rauhaan.
Kiitos kun sain purkaa.
Pura sinäkin.
Kommentit (47)
kohtele miestä "tasonsa" mukaan. Tai toisinpäin. Mäkin olen tässä viime aikoina kehottanut miestä hakemaan tuttipullon ja sanonut, että en halua harrastaa seksiä keskenkasvuisen kanssa.
:D minkähän ikänen mies kyseessä?
mun purettavat asiat on niin synkkiä,etten viiti tätä ketjua pimentää.. :(
tuli jo 35 täyteen. Itse olen 25 ja halusin vanhemman miehen kun oli niin paljon kypsempi kuin ikäiseni, silloin joskus. :D
Mutta kyllähän synkät pitää purkaa. Jos et tänne halua niin aloita vaikka oma ketju niin tuun sinne kummittelemaan. Pääsenpähän pakoon lähestyvää vessahuumorijunaa kunnes se vihdoin sammuu asemalle ja voin mennä rauhassa iltapuhteelle.
-ap
Monesti Suomessa on niin sisäpiirivitsejä, että olen ihan ulkona, kun tulen kesällä lomille sinne.
Koetan kyllä nauraa mukana kun toisetkin nauraa, mutta oikeesti ei tietoakaan mille nauretaan :O
Ulkomamma.
Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan jne.
Hahhaa, tuosta esimerkistä sain hyvät naurut! :D
No kannattaa todellakin pyytää miestä jättämään nuo uudet "hauskat" vitsit siihen poikaporukkaansa.
katsopa vaikka Putousta netin kautta niin ei pääse tärkeät kulttuuriset merkitykset välistä
välistä, hehe
Monesti Suomessa on niin sisäpiirivitsejä, että olen ihan ulkona, kun tulen kesällä lomille sinne.
Koetan kyllä nauraa mukana kun toisetkin nauraa, mutta oikeesti ei tietoakaan mille nauretaan :O
Ulkomamma.Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan jne.
No kannattaa todellakin pyytää miestä jättämään nuo uudet "hauskat" vitsit siihen poikaporukkaansa.
:D minkähän ikänen mies kyseessä?
mun purettavat asiat on niin synkkiä,etten viiti tätä ketjua pimentää.. :(
tuli jo 35 täyteen. Itse olen 25 ja halusin vanhemman miehen kun oli niin paljon kypsempi kuin ikäiseni, silloin joskus. :DMutta kyllähän synkät pitää purkaa. Jos et tänne halua niin aloita vaikka oma ketju niin tuun sinne kummittelemaan. Pääsenpähän pakoon lähestyvää vessahuumorijunaa kunnes se vihdoin sammuu asemalle ja voin mennä rauhassa iltapuhteelle.
-ap
oisko hällä sitten jotain ikäkriisii vai mitä? ikäkriisii veikkaan minä..
oon mä tänne aikanani omaakin ketjuu tehny ja taas jatkoin yhtä ketjuu missä ihmettelin miehen rakkauden loppumista..
noh,koita sinä jaksaa,eiköhän tuo teinihuumorikin mieheltäsi vielä lopu..
on ihan universaali vitsi, jossa pippelin pienuus osoitettiin viittaamalla nuoruuteen. Pienet lapset eivät saa olla ylhäällä myöhään. Pippelille sanottiin samalla lailla kuin pienelle lapselle -> vihje siitä että pippeli on pieni.
Aika klassinen vitsi.
Voiko isoa miestä kieltää olemasta kavereidensa kanssa niinkuin pikkupoikaa? Leikkisi sen fiksun oloisen kandin kanssa ja jättäisi pahat pojat rauhaan.
Voiko isoa miestä kieltää olemasta kavereidensa kanssa niinkuin pikkupoikaa? Leikkisi sen fiksun oloisen kandin kanssa ja jättäisi pahat pojat rauhaan.Kanditko fiksuja?
että vaikuttaa fiksulta.
turha analysoida miehen kriisejä
Miksi itse et hyväksy miestä sellaisena kuin hän kulloisessakin elämäntilaanteessaan on? Vai ajatteletko, että toinen ei saisi koskaan muuttua?
Miehellesi voisi sattua mitä vaan eikä hän enää pystyisi puhumaan. Tuskin sitäkään haluat.
turha analysoida miehen kriisejä
Miksi itse et hyväksy miestä sellaisena kuin hän kulloisessakin elämäntilaanteessaan on? Vai ajatteletko, että toinen ei saisi koskaan muuttua?
Miehellesi voisi sattua mitä vaan eikä hän enää pystyisi puhumaan. Tuskin sitäkään haluat.
Enhän minä ole miestä jättämässä tai edes tehnyt hänen oloaan tukalaksi. Pitäisikö minun reagoida jatkuvalla syötöllä tuleviin idarivitseihin polvistumalla sepaluksen eteen siitä kiitollisena että mies osaa vielä puhua? En mä mikään jeesus ole, ihan tavallinen kotiäiti. Ja kyllä, fiksun miehen äkillinen taantuminen ihmetyttää.
Pitäisikö minun reagoida jatkuvalla syötöllä tuleviin idarivitseihin polvistumalla sepaluksen eteen siitä kiitollisena että mies osaa vielä puhua?
Kyllä, teidän perheen koomikko olet kyllä sinä :DDDD
Ei hemmetti, vedet silmissä hirnun.. vissiin nukkumaanmenoaika XDDD
Palataan huomenna asiaan. Jaksamista!
on ihan universaali vitsi, jossa pippelin pienuus osoitettiin viittaamalla nuoruuteen. Pienet lapset eivät saa olla ylhäällä myöhään. Pippelille sanottiin samalla lailla kuin pienelle lapselle -> vihje siitä että pippeli on pieni.Aika klassinen vitsi.
on ihan universaali vitsi, jossa pippelin pienuus osoitettiin viittaamalla nuoruuteen. Pienet lapset eivät saa olla ylhäällä myöhään. Pippelille sanottiin samalla lailla kuin pienelle lapselle -> vihje siitä että pippeli on pieni.Aika klassinen vitsi.
Ai jaa, kiitos selvennyksestä.... hässäkkäkö on pippeli? Ulkomamma viisastuu
Jaa, voisit viisastua lainaamaan oikeita viestejä. Lainauksessasi oli tuo pieni pippeli vitsi eikä sanaakaan hässäkästä. Se hässäkkä ei ainakaan tietääkseni ole mikään koko Suomen sisäpiiriläppä vaan ihan ap:n miehen uusi hokema sieltä poikaporukasta.
Mutta tosiaan, kannattaa lainata sitä viestiä josta puhuu. Lue nyt itsekin se ensimmäinen ihmettelyviestisi uudestaan.
Jotenkin ihana aloitus :D Mun mies myös taantuu tiettyjen kavereiden seurassa, mutta onneksi hihittelyt loppuu heti kun kaverit katoaa näkyvistä.
Tsemppiä ap, kyllä sä pärjäät, vaikutat nimittäin melko sanavalmiilta :D
siinä oli tuo hässäkkä jne. Että jos olen ymmärtänyt väärin, minun moka, mutta jos sinä et tajunnut, sinun moka. Ulkomamma.
""Alkeellista "huumoria"
Sinuna puhuisin hänen kanssaan tilanteesta. Ei kiukkuisena, vaan myöhemmin. Kerro, että hänen vitsinsä sopivat paremmin poikaporukassa kerrottaviksi.
Toinen - tympeämpi - vaihtoehto on typerän alkeellisen huumorin hokeminen. No onpas sinulla PIENI HÄSSÄKKÄ! Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan jne.
Minä en kuuntelisi tuollaista huumoria yhtään. Turhan duunaria. Anteeksi.
Jaa, voisit viisastua lainaamaan oikeita viestejä. Lainauksessasi oli tuo pieni pippeli vitsi eikä sanaakaan hässäkästä. Se hässäkkä ei ainakaan tietääkseni ole mikään koko Suomen sisäpiiriläppä vaan ihan ap:n miehen uusi hokema sieltä poikaporukasta.Mutta tosiaan, kannattaa lainata sitä viestiä josta puhuu. Lue nyt itsekin se ensimmäinen ihmettelyviestisi uudestaan.
siinä oli tuo hässäkkä jne. Että jos olen ymmärtänyt väärin, minun moka, mutta jos sinä et tajunnut, sinun moka. Ulkomamma.
""Alkeellista "huumoria"
Sinuna puhuisin hänen kanssaan tilanteesta. Ei kiukkuisena, vaan myöhemmin. Kerro, että hänen vitsinsä sopivat paremmin poikaporukassa kerrottaviksi.
Toinen - tympeämpi - vaihtoehto on typerän alkeellisen huumorin hokeminen. No onpas sinulla PIENI HÄSSÄKKÄ! Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan jne.
Minä en kuuntelisi tuollaista huumoria yhtään. Turhan duunaria. Anteeksi.
Jaa, voisit viisastua lainaamaan oikeita viestejä. Lainauksessasi oli tuo pieni pippeli vitsi eikä sanaakaan hässäkästä. Se hässäkkä ei ainakaan tietääkseni ole mikään koko Suomen sisäpiiriläppä vaan ihan ap:n miehen uusi hokema sieltä poikaporukasta.Mutta tosiaan, kannattaa lainata sitä viestiä josta puhuu. Lue nyt itsekin se ensimmäinen ihmettelyviestisi uudestaan.
Jaahas, no jos luin ketjua ja ymmärsin asian viitanneen tähän vitsiin,
No miksi ihmeessä sitten deletoit sen hässäkkä-sanan ja lainasit vain pilivitsiä? Se ei ainakaan selkeytä asiaa.
Joo, ymmärsin että vitsillä vaan mutta kun riittäis jo. :D
Nämä sun mauttomat juttusi.
Tai jotanniin noin se meni brittibändi Marillionin levynkannessa, jossa kyynlehtivä sirkuksen klovni oli viulunsa kanssa "kotona" - ja vasta kun katsoa tajusin, myöhemmin - niin kappas nuottitelineessä on semmoisen, vähän enempi tunnetumman, brittibändin sävellys "Yesterday" kulahtaneena nuotistona.
Olen minäkin saanut dekaanin sinetin samettikansioon, joo; ja on minulla loppuelämäni seuranani sotilastatuointikin, eikä ole poikaporukan vitsi!
Joten kirjoitan nyt sitten maisterina ja sotilaana.
Komiikka on tosiaan [itse]ironian ja sarkasmin ohella todella raskasta ylläpitää - ja siinä sivussa vaikeimpia tilannetajun lajeja, väitän Klovnin Kyyneleiden kautta!
Minulla jäi joku paskahalvauksen tapainen kuolema kokematta joskus jossakin männä millenniumilla, kun menin sitten harjoituksissa ikivanhaan noin WW II aikuiseen "vitsiin" Ylpeänä natsoistani kohkasin sinne ja tänne: ja sitten tupelo jermuhönö kysyy pokalla: "Miten tämän mallinen käsikranaatti heitetään?" Ja minä siihen pätönä, jotta svidu! Sokka irti ja paiskaat! Ja vitsi meni ihan käsiksen mukaan: hän noukki sen kahvasokan ja paiskasi käskyn mukaisesti! Kranaatti tokikin oli tyhjä, mutta sitäpä en siinä sekuntiyhtydessä tullut miettineeksi... Ei varsin naurattanut.
No, eipä kyllä kolmeen vuorokauteen häntäkään naurattanut, kun kantelin(!) täpivittuuntuneena kapteenille. Kapteenikaan ei "ymmärtänyt vitsiä" - ehkä se oli huono?
Sinällään olen joutunut/saanut kokea monenmoista hassua, jota voitaisiin kai väittää simputukseksikin. Mutta jossakin vaiheessa vaan, kun "huumorintajua" testataan kaasunaamari-iltapesulle mennessä, etkä tiedä mitä sillä hampuharjalla tekisi tsekkiläisen sikakyöstin kanssa, niin ei enää voi kuin nauraa.
Mutta ehkä ero siinä onkin, että tietää milloin vitsi päättyy...? Huono vitsi ei kaiketi pääty - se vain paikaillaan vielä huonommalla? Ja jos ei sekään ketään naurata, niin sitten selitetään se ja nauretaan itse? "Vitsi vitsi :):) :D
Joo, en nyt tohdi jatkaa enempiä. Menee liiaksi minusta, eikä Sinusta, kuten oli Klovnin kyyneleiden tarkoitus.
Yhden sarkasmin jätän vielä: "Jokaisella kuoliaaksinaurattajalla tulee viimeinen keikka!" Onko sitten paras vai huonoin?
Sitä en tiedä.
Jaksamisia humöörin maailmassa!
-nona-
Apn mies on kunnon amis! :D
Itse eroaisin, ei tuollainen typerys koskaan fiksuksi enää tule.
tässä on esimerkki kypsästä huumorista.