Mä en enää kestä miehen pillutissihekoheko-vitsejä!
Mies on siis työn kautta saanut uuden poikaporukan kaverikseen, ja nyt se on alkanut viljelemään alapäähuumoria _joka_ väliin. Äskenkin ihmettelin yksikseni ääneen kun pannu lämpeni liikaa ja mies pölähti paikalle kuin joku lampunhenki: "Kukas sut on PANNU KUUMAKS hek hek hik hoo!"
Kengät 'naidaan' jalkaan (ei panna) ja tissejä tarkkailee intensiivisesti josko mulla olis 'pitkät päällä'.
Niin ja sit kaikki ihme hokemat. "Saletisti natsaa!" ja sit kaikki asiat on 'hässäköitä'. "Annas mulle se ruuvihässäkkä" "Meillä on näköjään tänään perunahässäkkää."
Ai saakeli!!
Voiko isoa miestä kieltää olemasta kavereidensa kanssa niinkuin pikkupoikaa? Leikkisi sen fiksun oloisen kandin kanssa ja jättäisi pahat pojat rauhaan.
Kiitos kun sain purkaa.
Pura sinäkin.
Kommentit (47)
Siinä oli joku kommentoinut välissä ja sitä tuo ulkomamma sitten lainasi.
Olisit lukenut koko ketjun, niin tajuaisit, nyt vain aloit puun takaa huudella ja ei osunut ihan kohteeseen. Myönnä tappiosi, sellasta sattuu.
ohis.
siinä oli tuo hässäkkä jne. Että jos olen ymmärtänyt väärin, minun moka, mutta jos sinä et tajunnut, sinun moka. Ulkomamma.
""Alkeellista "huumoria"
Sinuna puhuisin hänen kanssaan tilanteesta. Ei kiukkuisena, vaan myöhemmin. Kerro, että hänen vitsinsä sopivat paremmin poikaporukassa kerrottaviksi.
Toinen - tympeämpi - vaihtoehto on typerän alkeellisen huumorin hokeminen. No onpas sinulla PIENI HÄSSÄKKÄ! Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan jne.
Minä en kuuntelisi tuollaista huumoria yhtään. Turhan duunaria. Anteeksi.
Monesti Suomessa on niin sisäpiirivitsejä, että olen ihan ulkona, kun tulen kesällä lomille sinne.
Koetan kyllä nauraa mukana kun toisetkin nauraa, mutta oikeesti ei tietoakaan mille nauretaan :O
Ulkomamma.Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan jne.
Hahhaa, tuosta esimerkistä sain hyvät naurut! :D
No kannattaa todellakin pyytää miestä jättämään nuo uudet "hauskat" vitsit siihen poikaporukkaansa.
on ihan universaali vitsi, jossa pippelin pienuus osoitettiin viittaamalla nuoruuteen. Pienet lapset eivät saa olla ylhäällä myöhään. Pippelille sanottiin samalla lailla kuin pienelle lapselle -> vihje siitä että pippeli on pieni.Aika klassinen vitsi.
Ai jaa, kiitos selvennyksestä.... hässäkkäkö on pippeli? Ulkomamma viisastuu
Jaa, voisit viisastua lainaamaan oikeita viestejä. Lainauksessasi oli tuo pieni pippeli vitsi eikä sanaakaan hässäkästä. Se hässäkkä ei ainakaan tietääkseni ole mikään koko Suomen sisäpiiriläppä vaan ihan ap:n miehen uusi hokema sieltä poikaporukasta.Mutta tosiaan, kannattaa lainata sitä viestiä josta puhuu. Lue nyt itsekin se ensimmäinen ihmettelyviestisi uudestaan.
Jaahas, no jos luin ketjua ja ymmärsin asian viitanneen tähän vitsiin,
No miksi ihmeessä sitten deletoit sen hässäkkä-sanan ja lainasit vain pilivitsiä? Se ei ainakaan selkeytä asiaa.
I Osta miehelle Kummelin koko tuotanto DVD:nä.
II Vaadi oman makusi mukaan, että uudet hokemat pitää lausua a) turkkulaisittain, b) morolaisittain c) virolaisittain d) karimilaisittain
lopulta alkaa seurata politiikkaa ja urheilua, eikä niin syvältä enää voi nousta takaisin.
lopulta alkaa seurata politiikkaa ja urheilua, eikä niin syvältä enää voi nousta takaisin.
Mies on nyt töissä, tai luultavasti matkalla kotiin. Olin aamulla ihan normaali mutta kun kahvimaidon yhteydessä tissivitsi teki tuloaan, vaikenin ja käänsin katseen. Sitä kutsutaan huonon käytöksen huomiottajättämiseksi, olen kouluttanut meidän koirankin sillä tekniikalla.
-ap
Ai jaa, kiitos selvennyksestä.... hässäkkäkö on pippeli? Ulkomamma viisastuu
Sun ongelmasi ei ole suomalaiset sisäpiirivitsit. Niitähän tässä ei ollut ollenkaan. Sun ongelmasi on, että et osaa enää suomen kieltä, et muista edes juuri lukemaasi, etkä ymmärrä lainkaan metaforien käyttöä.
Yritä vain keskittyä paremmin ja pinnistellä enemmän, niin kyllä sullakin on ihan yhtä suuret mahdollisuudet ymmärtää kuin meillä muillakin.
hänen lahjansa ja potentiaalinsa ei taida nykyisessä akateemisessa työssä toteutua. Hänen kannattaisi ilmaista sieluaan draaman avulla ja asettaa itsensä alttiiksi teatterikorkean pääsykokeisiin.
Hän voisi tällaisenakin päivänä kokea vapautuvansa kaiken kansan edessä ja esittää vitsejään Putouksessa. Saisi palkkaa ja julkisuutta. Muut naiset kadehtisivat sinua, kun sinulla on niin rempseä mies.