Mä en enää kestä miehen pillutissihekoheko-vitsejä!
Mies on siis työn kautta saanut uuden poikaporukan kaverikseen, ja nyt se on alkanut viljelemään alapäähuumoria _joka_ väliin. Äskenkin ihmettelin yksikseni ääneen kun pannu lämpeni liikaa ja mies pölähti paikalle kuin joku lampunhenki: "Kukas sut on PANNU KUUMAKS hek hek hik hoo!"
Kengät 'naidaan' jalkaan (ei panna) ja tissejä tarkkailee intensiivisesti josko mulla olis 'pitkät päällä'.
Niin ja sit kaikki ihme hokemat. "Saletisti natsaa!" ja sit kaikki asiat on 'hässäköitä'. "Annas mulle se ruuvihässäkkä" "Meillä on näköjään tänään perunahässäkkää."
Ai saakeli!!
Voiko isoa miestä kieltää olemasta kavereidensa kanssa niinkuin pikkupoikaa? Leikkisi sen fiksun oloisen kandin kanssa ja jättäisi pahat pojat rauhaan.
Kiitos kun sain purkaa.
Pura sinäkin.
Kommentit (47)
Ulkomamma saattoi luulla, että siinä lainaamassaan viestissä oli vain yksi vitsi: "No onpas sinulla PIENI HÄSSÄKKÄ! Saakos noin pieni (hässäkkä) olla ylhäällä tähän aikaan"
Eli että ihmetellään, miten noin pieni hässäkkä saa olla ylhäällä tähän aikaan. Hän ei siis tajunnut, että tuossa on kaksi eri vitsiä: "No onpas sinulla PIENI HÄSSÄKKÄ!" SEKÄ "Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan."
Tästä syystä ainakin ymmärtäisin Ulkomamman ihmettelevän, mikä on hässäkkä.
Menikö oikein? :)
Ulkomamma saattoi luulla, että siinä lainaamassaan viestissä oli vain yksi vitsi: "No onpas sinulla PIENI HÄSSÄKKÄ! Saakos noin pieni (hässäkkä) olla ylhäällä tähän aikaan"
Eli että ihmetellään, miten noin pieni hässäkkä saa olla ylhäällä tähän aikaan. Hän ei siis tajunnut, että tuossa on kaksi eri vitsiä: "No onpas sinulla PIENI HÄSSÄKKÄ!" SEKÄ "Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan."
Ja tähän liittyen juuri ihmettelinkin että miksi hänen lainauksestaan puuttui se hässäkkä-sana kokonaan. Käytti siis sitaattia jossa oli vain pilivitsi. Semmoinen tupla FAIL hänen puoleltaan.
Joo, kerro sille takas jotain yhtä aivottomia vitsejä. Ehkä vähän aikaa menee, ennen kun löytyy sopiva (maksimaalisesti häntä itseään ärsyttävä).
Onnea pilluvitsien tuhontaan! :)
homoeroottisia kuvia. Todella irstaita ja lipeviä.
Kunnes höpinät loppuvat.
ulkomamma alkoi kommentoimaan ja ihmetteli ettei tajua suomalaisia juttuja. Siinä n:o 5. jutussa ei ollut kokonaan sitä vitsiä, mutta siihen ulkomamma kuitenkin vastasi, ei varsinaiseen vitsiin ja siitä lainaus. Ei siis itse deletoinut mitään! Kommentoi nimenomaan 5. viestiä. Miten voi olla sulle niin vaikea tajuta? ohis
:D
Lainaus:
Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan jne.Hahhaa, tuosta esimerkistä sain hyvät naurut! :D
No kannattaa todellakin pyytää miestä jättämään nuo uudet "hauskat" vitsit siihen poikaporukkaansa.
Juu oikein ymmärsit Ulkomamma saattoi luulla, että siinä lainaamassaan viestissä oli vain yksi vitsi: "No onpas sinulla PIENI HÄSSÄKKÄ! Saakos noin pieni (hässäkkä) olla ylhäällä tähän aikaan"
Ja tähän liittyen juuri ihmettelinkin että miksi hänen lainauksestaan puuttui se hässäkkä-sana kokonaan. Käytti siis sitaattia jossa oli vain pilivitsi. Semmoinen tupla FAIL hänen puoleltaan.
ihan puheeksi tämän. Toivottavasti ei ole taantunut niin kauas että ottaa itseensä. Harmittaa kun aina ennen meillä kommunikaatio pelannut, ja toisaalta tuo on tuollaista harmitonta hölmöilyä. Tulee ihan ilkeä äiti mieleen itsestäni kun kuvittelen sen mitä aion sanoa.
-ap
äläkä nyt menetä yöuniasi tuon takia
Otin sittenkin eron miehestä, koska tuli ilmi että se oli sen uuden kaveriporukanssa käynyt panemassa virolaisia strippareita. Vituttaa suunnattomasti, mutta ainakin pääsen idiootista eroon ja voin alkaa paremman elämän jonkun ulkomaalaisen kanssa.
ap
Otin sittenkin eron miehestä, koska tuli ilmi että se oli sen uuden kaveriporukanssa käynyt panemassa virolaisia strippareita. Vituttaa suunnattomasti, mutta ainakin pääsen idiootista eroon ja voin alkaa paremman elämän jonkun ulkomaalaisen kanssa.
ap
sen uuden olikohan axe hilse shamppoo mainoksen missä naiset haihtuu pieruna saharaan ja lpulta tulee ne 3 naista kun mies on pessy hiuksensa.
Meillä tän tyylisä vitsejä "pitäisköhän munki ostaa tota shamppoota jos vaikka tulis kolme kissaa suihkuhuoneesee."
mun ukkoni puolestaan on kyllästynyt mun vitsihin ja sievistelee koko ajan "hyi"
Olisi kiva hekotella samanhenkisen kanssa
siveydensipulit voisivat olla fiksuja keskenään
mikään siveyden sipuli. Itsekin heitän vaikka ja mitä. Mutta että JOKA asia on ihihi pimppi, kullitellaaks ihihi, alkaa mennä järki.
Tuntuu vähämieliseltä koko mies!
Sinuna puhuisin hänen kanssaan tilanteesta. Ei kiukkuisena, vaan myöhemmin. Kerro, että hänen vitsinsä sopivat paremmin poikaporukassa kerrottaviksi.
Toinen - tympeämpi - vaihtoehto on typerän alkeellisen huumorin hokeminen. No onpas sinulla PIENI HÄSSÄKKÄ! Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan jne.
Minä en kuuntelisi tuollaista huumoria yhtään. Turhan duunaria. Anteeksi.
Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan jne.
Hahhaa, tuosta esimerkistä sain hyvät naurut! :D
No kannattaa todellakin pyytää miestä jättämään nuo uudet "hauskat" vitsit siihen poikaporukkaansa.
Sinuna puhuisin hänen kanssaan tilanteesta. Ei kiukkuisena, vaan myöhemmin. Kerro, että hänen vitsinsä sopivat paremmin poikaporukassa kerrottaviksi.
Toinen - tympeämpi - vaihtoehto on typerän alkeellisen huumorin hokeminen. No onpas sinulla PIENI HÄSSÄKKÄ! Saakos noin pieni olla ylhäällä tähän aikaan jne.
Minä en kuuntelisi tuollaista huumoria yhtään. Turhan duunaria. Anteeksi.
Tuntuu että on joku taantuminen meneillään sillä ei noin yksinkertaiset vitsit ole ennen olleet huumorin 'pääruokana' meillä. Ja ihan akateeminen mies siis kyseessä. Kuin olisi jäänyt joku kehitysvaihe kokematta ja nyt otetaan vahinko takaisin.
Huokaisin jo etten jaksais aina noita vitsejä, johon mies vaan että "Vitsillä mä vaan!"
Joo, ymmärsin että vitsillä vaan mutta kun riittäis jo. :D
kakkosviestin kirjoittajan! Oot meillä töissä ja kukaan ei jaksa nauraa sun jutuille.
Heh, tervetuloa akateemiseen maailmaan, nuoret!
mun purettavat asiat on niin synkkiä,etten viiti tätä ketjua pimentää.. :(
viestistä oltiin nimenomaan deletoitu se hässäkkä-sana ja lainattu pelkkää lopun pippelivitsiä. Olisi jättänyt sen juuri sitä edeltävän lauseen edes deletoimatta niin olisi joku salapoliisi voinut selvittää missä mamman logiikka alkoi vuotaa. Että lue itse ja myönnä itse.