Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs mieltä mun syömisistä? Raskaana ja ylipainoinen

Vierailija
15.01.2013 |

Aamupala: kaksi palaa ruisleipää, niiden päällä ohut kerros becelliä, kinkkua, juustoa ja kurkkua. Yksi appelsiini.

Lounas: Kaksi mandariinia, pieni purkki pilttiä (tässä vaiheessa armoton pahoinvointi, mitään sen raskaampaa ei mene alas)

Välipala: Pari desiä mustikoita, kolme hapankorppua juustolla ja kurkulla. Yksi mandariini ja pieni annos sokeritonta jogurttia.

Illallinen: kanan koipireisi ja kasvisgratiini

Iltapala: Jogurttia noin pari desiä ja appelsiini.

Mulla toistuu appelsiini ja jogurtti paljon, koska niiden avulla saan etovan olon pysymään poissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankorpuille vielä sitä Beceliä!

Vierailija
2/6 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapankorpuille vielä sitä Beceliä!

Mulla on ne hapankorput eväänä ja jos niille laittaa beceliä niin niistä tulee ihan pehmeitä :D Mutta koitan laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruokavalio tällainen joka päivä?

Vierailija
4/6 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä oli ehkä 1/4 lautasellista.

Kyllä mun ruokavalio näyttää pitkälle tältä joka päivä, ihan siitä syystä että muuten tulee paha olo. Joinakin päivinä saan syötyä enemmän ruisleipää, mutta usein se tuntuu liian raskaalta syötävältä. Illallisella on usein keitettyjä kasviksia.

Ap.

Vierailija
5/6 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että saa jotain alas kun on pahoinvointiviikot, kyllä kohta helpottaa. Vauva ottaa kyllä mitä tarvitsee. Hyvä niksi on viipaloida banaani pakastimeen ja syödä niitä paloja silloin tällöin, niissä paljon vitamiineja ja yleensä menee suht hyvin alaskin vaikka on ällö olo. t kätilö

Vierailija
6/6 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että saa jotain alas kun on pahoinvointiviikot, kyllä kohta helpottaa. Vauva ottaa kyllä mitä tarvitsee. Hyvä niksi on viipaloida banaani pakastimeen ja syödä niitä paloja silloin tällöin, niissä paljon vitamiineja ja yleensä menee suht hyvin alaskin vaikka on ällö olo. t kätilö

Kiva tietää, että ihan hyvin menee. Pitää kokeilla tuota banaanijuttua! Ja ihana ajatella että tää paha olo joskus loppuu! :)