Kommentoi päivän syömisiäni & arvaa painoni
Aamu: 1 dl mysliä, 2 dlluonnonjogurttia, 1 lasi appelsiinimehua, kuppi kahvia
Lounas: 1,5 dl perunamuusia, 2 dl saksanhirvikäristystä, 1 tl puolukkahilloa, vihersalaattia ilman kastiketta
Välipala: kourallinen manteleita, mandariini, kuppi kahvia
Päivällinen: Halloumi-salaatti, pala täysjyväkauraleipää, kuppi kahvia
Iltapala: Karjalanpiirakka, juustoa, tomaattia, lasi appelsiinimehua, banaani
Kommentit (29)
minäkin arvasin oikein, eli ylipainoinen joka yrittää laihduttaa.
minäkin arvasin oikein, eli ylipainoinen joka yrittää laihduttaa.
En yritä laihduttaa. Olen oikein tyytyväinen itseeni tällaisena :).
liikuntatottumuksilla, jos tämä on tavanomainen ruokavaliosi.
Itse olen 170/65 (jossa pari kiloa liikaa omaan makuuni) ja syön tavanomaisena päivänä enemmän kuin sinä, etenkin makeita herkkuja (valitettavasti) kuluu aika pajon.
Saanen olla kiitollinen aineenvaihdunnastani.
Syön itse samantapaisesti ja olen 173/55, urheilijan rasvaprosentilla. Ainoastaan tuoremehuja en juo, mahdottomia kaloripommeja ja turvottavat.
mitat 165/56
paljas ta jo vastaus, pitää lähteä kohta töistä kotiin enkä illalla enää aio hakea tätä ketjua...
Painan 98 kiloa.
Vaikuttaako tieto arvioosi ruokailustani.
Ei yllätä. Sanoin aiemmin, että söisin tuon määrän 2 päivän aikana. Olen 168/63.
keskimäärin suunnilleen saman verran kuin ap, mitat 170/58.
Treenaan kyllä suhteellisen kovaa 4 kertaa viikossa tai joskus useamminkin.
Viimeisenä luovun joka-aamuisesta tuoremehulasillisestani :). Mutta ehkä mun kilot johtuu siitä?
ap
Ja syön aikalailla samoin kuin sinä. Pieniä muutoksia.
Aamu voisi mennä samallalailla, mutta itsetehtyä mysliä otan puoli desiä. Tuoremehu pois.
Lounas voisi olla samantyyppinen kuin sinulla, mutta perunamuusia ja kastiketta huomattavasti vähemmän. Salaattia puoli lautasta.
Välipala kuulostaa tutulle, mutta mantelimääränä kourallinen on aika epämääräinen. Oma määräni on noin ruokalusikallinen.
Jos lounaalla olen syönyt pelkkää salaattia, niin syön päivälliseksi hieman enemmän, eli ehkä se perunan ja kastiketta ja paljon salaattia. Tai sitten se halloumisalaatti voisi olla hyvä vaihtoehto.
Iltapalani ei ole noin tukeva kuin sinulla. Tänään söin kaksi palaa tummaa suklaata ja rusinoita. Normaalisti se voi olla hedelmä tai rahkaa/maustamatonta jugurttia hedelmillä.
Mä oon kuitenkin jo vanha akka, yli 40, eli aineenvaihdunta on sen jo verran hidastunut, että tarkkailla saa, ettei tästä paino enää nousisi. Eikä haittaa vaikka muutama kilo häipyisi. Viikonloppuisin syön sitten vapaammin. Liikun 2-3 kertaa viikossa 30-60 minuuttia kerrallaan, eli tätä määrää ja tehoja voisin nostaa.
En usko että tuoremehu on se mikä sua lihottaa yksistään. Toki sekin voi olla osana sopassa. Annoskoot on ne mitä lähtisin tarkistamaan, eli pienennä annoksia, karjalanpiirakka on oikeastikin tuhtia syötävää vaikka ilman juustoakin. Syö puoli kiloa kasviksia päivässä, vähennä perunaa ja leipää.
Ei yllätä. Sanoin aiemmin, että söisin tuon määrän 2 päivän aikana. Olen 168/63.