Mikä voisi olla ammattisi, jos olisit töissä kotiasi lähimpänä olevassa yrityksesä?
Kommentit (87)
k-kaupan myyjä, kukkakauppias, kampaaja, kosmetologi, kuntosalityöntekijä, personal trainer, kahvilatyöntekijä.
Joko karjanhoitaja, lomittaja tai sit maatalousyrittäjä.
Tai jos tuo toinen on lähempänä niin kuorma-auton tain pyöräkuormaajan (?) kuljettaja :)
Ekoihin hommiin ei riittäis terveys, toiseen tarvittais kuorma-autokortti ja sitä mulla ei oo eikä tuu...mut saisko pyöräkuormaajaa ajaa henkilöautokortilla?
k-kaupan myyjä, kukkakauppias, kampaaja, kosmetologi, kuntosalityöntekijä, personal trainer, kahvilatyöntekijä.
ja tuossa vanhalla meijerillä on jotain maatalouskonekauppaa. Näistä joku, ehkä mieluiten kukat.
mä olisin keittiöllä, myyjänä, autoasentajana tai katsastusmiehenä tossa teboililla :) ja olen ollutkin töissä siellä.
Olisin joko lukion tai kauppiksen opettaja tai muu työntekijä. En tiedä kumpi on lähempänä. Muita vaihtoehtoja alle puolen kilsan sisällä olisivat: uimahallin työntekijä, yläasteen opettaja, eläinlääkäri, kirjastotäti, amiksen opettaja, aikuiskoulutuskeskusopettaja, kaupanmyyjä, postivirkailija, ravintolatyöntekijä, jumppaohjaaja, huoltoasemahenkilökuntaa, öö ja vaikka mitä muuta. Eikä edes asuta isossa kaupungissa, alle 30000 hlöä, mutta aika keskeisellä paikLla
päiväkodin hoitaja. Kaupan kiinteistössä on kyllä muitakin liikkeitä, mutten nyt muista mitä kaikkia.
Eli koulu ja päiväkoti saman matkan päässä kotoani.
Lääkäri/hoitaja/laitoshuoltaja, kahvilatyöntekijä/keilahallin asiakaspalvelija, virkamies valtion virastossa.
Lähellä myös prisma, rautakauppa, alko ja apteekki, kouluja sekä päiväkoti. työmatkaa olisi korkeintaan 200m.
Tosin miehen firma on toss aviereisessä makuuhuoneessa...
maatalouslomittaja
Ehkä minäkin, tai sitten hevostenhoitaja.
Lähimmässä "oikeassa" työpaikassa ehkä taksinkuljettaja, bussikuski, tai opettaja.
miehen yritys on tuossa seinän takana.
Mä olisin töissä Nuorisotalossa.. jos sitä ei lasketa niin kaupan kassa tai Eskarin/Koulun opettaja :)
Lomittaja, automekaanikko tai kioskimyyjä.
Mattokauppias tai ompelija, ovat tien vastakkaisilla puolilla.
Siellä sitten lakaisisin sahanpurua jos en muuta.