G: Kuinka paljon sinulla menee rahaa kampaajalla käyntiin?
Kävin eilen pitkästä aikaa leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiuksia ja köyhdyin siitä 160 euroa. Tukasta tuli kiva, mutta tuo hinta. Auts. Onko teidän muidenkin kampaamolaskut isoja?
Kommentit (30)
Onnistuin nyt sitten summanmutikassa valitsemaan valtakunnan kalleimman kampaamon... Jo alkaa kiilto himmenemään uudesta tukasta. ap.
Olipas kallis!
Mä kävin just värjäämässä yhdellä värillä (kesto) ja hinnaksi tuli 38€
Leikkauksen kanssa n. 50€. Maksu oli kuulema pitkän tukan mukaan.
Asutaan maalla ja täällä on ilmeisestikin halvempaa.... :)
Mukava kampaaja, viehättävä ympäristö, kahvit ja pientä syötävää sekä ilmainen parkkipaikka lähistöllä. Halpaa huvia viiden viikon välein!
mutta mä kävin ekaa kertaa elämässä kyselemässä kampaamosta aikaa ja hinta arviota hiuksiini. Tarkoitus oli hieman leikkauttaa erilaista mallia (nyt taasapitkä) sekä laittaa moniväri. Hintaa olisi tullut 190e. Joten jäi sitten elämä ekakin kampaamoreissu tekemättä.
Mulla on hiukset suht pitkät, noin puoleen selkään, mutten olisi uskonut tuon olevan niin kallista. 30 vuotis juhliini olisin halunnut hienot hiukset, mutta täytynee tyytä vanhaan tyylin, kun keran noin kallista on:(
hiustenleikkuu Kajaanissa linja-autoaseman vieressa olevassa parturi-kampaamossa taitaa olla 21 euroa, käyn kerran vuodessa tai harvemmin. Hiusväri kaupasta, noin 8 euroa, viitisen kertaa vuodessa. Otsista leikkaan itse ja joskus äiti tasaa latvoja, JA IHAN HYVÄ TULEE! :-)
Olen miettinyt paljon sellaista monivärjäystä, mutta saapi rahatilanne parantua aika rutkasti, ennen kuin uskaltaudun edes kyselemään sellaisesta mihinkään.
tulen halvaksi...viimeks käyny kampaajalla 2v sitten ja 15€ maksoi. pitkät hiukset on
lähisukulaiset leikkaavat latvat väliajoin, itse tasoittelen edestä. En halua maksaa ilmasta.
Apua, minullakin pitkät hiukset, ja väri ja leikkaus keskustan huippukampaamossa on KALLEIMMILLAAN ollut jotain 130e, hintojen korotuksen jälkeenkin.
Melkoinen hinta tuo 160!