G: Kuinka paljon sinulla menee rahaa kampaajalla käyntiin?
Kävin eilen pitkästä aikaa leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiuksia ja köyhdyin siitä 160 euroa. Tukasta tuli kiva, mutta tuo hinta. Auts. Onko teidän muidenkin kampaamolaskut isoja?
Kommentit (30)
Maksan kertakäynnisä 40 euroa.
Aurinko vaalentaa ja raidoittaa hiukseni kivasti, joten en tarvitse väriä päähän :-). Keväällä tietysti voisi jotain ottaa, kun hiukset kasvavat, mutta moneen vuoteen en ole sitä tehnyt.
Eli kampaamolaskuni ovat sangen kohtuulliset :-)
Alle 40€ saa värjäyksen ja leikkauksen ym. Aikaa menee paljon, koska tekevät todella huolella. Lopputulos on varmasti mahtava, mutta aikaa saattaa mennä nelisen tuntia.
Kaveri leikkaa ja värjää ilmaiseksi. Vastapalveluksi hoidan esim hänen lapsiaan tms.
Riippuu otanko väriä vai en. Minulla on lyhyehkö malli, jonka leikkaaminen on huomattavasti työläämpää kuin latvojen tasaus. Lisäksi vielä tuuheat hiukset, johon uppoaa paljon värimassaa.
Käyn kampaajalla n. 4-5krt/v. Lopputulos on sen verran näyttävä, että maksan mielelläni.
Yritän suhtautua siihen kuin överiksi menneeseen baari-iltaan (jotka ovat kyllä jääneet väliin kolmen muksun vuoksi) tai sikakalliiden hiertävien kenkien ostamiseen... Mutta silti, niin kuin joku sanoi TONNI vanhassa rahassa! ap
Väri ja leikkaus kuuden viikon välein maksaa noin satasen tällä hetkellä. Tukkani on vähän keskipitkää lyhyempi. Kun vertaan ap:n hintaa, niin ollaan varmaan samoissa, kun sulla on pitkät hiukset. Mielestäni maksoit siis helsinkiläisittäin ihan ok hinnan, kalliimpiakin on.
Kampaamohinnat on valitettavasti pitkähiuksisille kallista lystiä, joten siksi olen paljon itse värjännyt (tai siis mieheni värjää), ja hyvä lopputulos on tullut, kun olen löytänyt hyvän itselle sopivan värin.
Leikkautan ehkä pari-kolme kertaa vuodessa vain, kun muuten äitini tasailee latvoja silloin kun kotipaikassa käydään. Äitini osaa leikata hyvin miesten hiukset, joten meidän pojat käy silloin samalla äitini parturituolissa, muuten käytän heidät pari-kolme kertaa vuodessa kampaajallani leikkuussa. Itse en osaa leikata, en edes tasata.
Minä käynyt pian jo vuosikymmenen samalla kampaajalla pk-seudulla ja leikkaus tai vuolenta sekä monivärivärjäys ja föönäys 55€.
Viimeksi kokeilin patukkapermistä siihen lisäksi ja summa oli siltikin inhimillinen eli 80€.
Sukulaiseni leikkaa ilmaiseksi, tosin sitten ostan aina uusia hiustenleikkuusaksia yms. mutta nekään eivät kovin kalliita ole. Tosin haaveilen nyt sellaisista ihan ammattilaisten hiussaksista mutta hintaa niillä on lähes 200 euroa...
Tuohan on siis tonni vanhassa rahassa!!! Meidän kyläkampaaja ottaa leikkauksesta 20 ekee ja väristä 40 ekee keskipitkiin hiuksiin.
Sillä hintaa sain värin, raidat ja leikkauksen. Ja kampaamo on Tampereella.
Minäkin kävin eilen kampaajalla ja maksoin lyhyiden hiusten leikkauksesta ja monivärjäyksestä 85e.
otti ja muutti toiseen kaupunkiin ja menin nyt sitten uuteen paikkaanystävän suosituksesta. Kysyin kyllä hinnan etukäteen, mutta leikkautin ja värjäytin silti, sillä olin hommnnut lapsille hoitajan.
Mulla puolipitkät hiukset;värjään ja raidoitan itse ja siistin itse. Pari kertaa vuodessa käyn vakipaikassani siistityttää kunnolla eli n.20€/kerta johon kuuluu myös pesu ja hiusten "laitto".