Minua kehuttiin komeaksi ilmestykseksi, rotunaiseksi, mitä se tarkoittaa?
Lyhyehkön ajan sisällä kolme miestä tulleet sanomaan, että olen upea ja rotunainen ja vaikuttava näky. Mitä tämä tarkoittaa? En ole ilmeisesti kaunis tai söpö? Mikä on rotunainen?
Miehet?
Kommentit (27)
Erotut joukosta eduksesi ja sinulla on karismaa. Olet arvokkaan oloinen. N46
Säälittävä humble brag -yritys.
Kukaan ei ole niin tyhmä, ettei ymmärrä, mitä nuo tarkoittavat.
Itse tulkitsen nuo termit niin, että niillä tarkoitettaisiin pitkää, raamikasta ja rotevaa naista.
Isoja ja rotevia naisia sanotaan ainakin meillä päin komeaksi. Sellaisia maskuliinisia, kauniita mutta ei seksikkäitä tai miesten silmää hiveleviä.
Sitä että näytät ihan mieheltä mekossa.
Tarkoittaa suomeksi sitä, että näytät maskuliiniselta feminiinisen sijaan ja ulkomuotosi tuo mielleyhtymän hameisiin pukeutuvasta miehestä eli näytät transulta.
Oletko vähän pidempi kun nainen keskimäärin? Plus jos on vähän "lihaa luiden ympärillä" niin noita sananparsia on käytetty..
Vierailija kirjoitti:
Itse tulkitsen nuo termit niin, että niillä tarkoitettaisiin pitkää, raamikasta ja rotevaa naista.
Vähän samalla lailla. Pitkä, fyysisesti vahva, itsevarma, kertoo mielipiteensä ja on valmis vaatimaan että asiat tapahtuvat niin kuin hän haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän pidempi kun nainen keskimäärin? Plus jos on vähän "lihaa luiden ympärillä" niin noita sananparsia on käytetty..
Olen 167cm pitkä ja painan n 65 kiloa. En ole pienikokoinen, mutta en kyllä mitenkään poikkeuksellisen isoksan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 167cm pitkä ja painan n 65 kiloa. En ole pienikokoinen, mutta en kyllä mitenkään poikkeuksellisen isoksan.
Ap
On ihan normimitat, ei kyllä selity ollenkaan 🤔
Mutta jos ei sua haittaa niin ole sitten rotunainen 😀
Rotunainen on pitkäsäärinen, hoikka uuma, klassisesti pukeutunut, huoliteltu, siisti ja kasvojen luusto on virheetön, käytös hillitty mutta määrätietoinen.
Roteva ja iso nainen, yleensä lihava
Vierailija kirjoitti:
Roteva ja iso nainen, yleensä lihava
Rotunainen ei ole lihava.
Vertaa rotuhevoseen tai rotulehmään.
Typerä.