Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumman sukupuolen psykiatrien kanssa tulet toimeen paremmin?

Vierailija
14.01.2013 |

Minä, nainen, pidän enemmän miespuolisista psykiatreista. Niitä taitaa olla enemmän. Mä en oikein osaa avautua naisille. Miehet on jotenkin etäisempiä ja on helpompi puhua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla varmaan on niin paljon kokemusta psykiatreista, että on voinut tehdä oikein kattavan tutkielman kumpi sukupuoli mahtaa olla sopivampi.

Kuinka monta eri psykiatria olet nähnyt tullaksesi tähän päätelmään?

Vierailija
2/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut yhtäkään psykiatria ellei sit kaupan kassajonossa ole seisonut vieressä mun tietämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan kävisi psykologin juttusilla? Eikös psykiatri ole lääkäri jonka luona käy oikeasti mielisairaat, lääkitystä tarvitsevat ihmiset.

Vierailija
4/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen asunut useammalla paikkakunnalla ja vieraillut kolmessa eri mielisairaalassa.

Aika harvalla varmaan on niin paljon kokemusta psykiatreista, että on voinut tehdä oikein kattavan tutkielman kumpi sukupuoli mahtaa olla sopivampi. Kuinka monta eri psykiatria olet nähnyt tullaksesi tähän päätelmään?

Vierailija
5/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vaan kävisi psykologin juttusilla? Eikös psykiatri ole lääkäri jonka luona käy oikeasti mielisairaat, lääkitystä tarvitsevat ihmiset.

Vierailija
6/6 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös psykiatri ole lääkäri jonka luona käy oikeasti mielisairaat, lääkitystä tarvitsevat ihmiset.

Paljonkohan meitäkin av:lla on...

Mä olen tavannut myös aika monta, enkä kyllä nyt osaa sanoa, kummat olisi helpompia.

Kummissakin on ollut täysiä idiootteja, ja se nyt on kai ollut se ja sama kummat vehkeet sillä pökkelöllä on, kun niin harvoin näkee.

Eniten on varmaan tullut juteltua mt-hoitajalle, ja kaipa se naiselle oli helpompaa avautua.