Pojalle pian toinen nimi!!
Kommentit (12)
Kun noita pyörittelin, niin tulin samaan tulokseen. Toisaalta tiedän jo niin monta Oliveria, että se häiritsee... Ja Oskari-nimi ei vaan miellytä.. Eli ei ehkä mikään näistä! ;)
Mietin, että ulkomaalaisvivahteinen 2. nimi voisi olla paras.. esim. Aaron Elias, olisi pehmeämpikin.. Mielessä on myös toinen, vähän Eliasta pidempi s-loppuinen nimi, voisiko sopia? Ehkä olisi parempi, ettei joka nimessä ärrää.
Ihana nimi, Aaron.
Aaron Elias kuulostaa kivalta.
Muutkin s-päätteiset sopii, 2-tavuisen kanssa voisi lisätä väliin sopivan keskinimen, sopii toki ihan hyvin ilman sitäkin, jos omaan suuhun sointuu sopivasti.
Aaron Leo Luukas?
Aaron --? Eelis/Paulus
Aaron Aleksanteri
Aaron Eliel
Aaron Andreas
Aaron Antonius
Aaron Leonel
Aaron Eemeli
Aaron Samuel
Aaron Manuel
Aaron Jooa Julius
Aaron Jeremias
Aaron Daniel
Aaron Sebastian
Aaron Albert
Aaron Mikael
Aaron Amadeus
siinäpä nyt jotain ehdotelmia uusiin mietintöihin.. :)
Jooa Julius on ihan söpö, mutta tutulla on Julius, Jeremias ja Amadeus käynyt itselläkin mielessä, mutta ei täysillä kolahda. Aleksanteria ajattelin aluksi, ehkä jotenkin pitkän kuulonen..? Entäs Aleksei, onko liian venäläinen?? Tai oma ajatukseni Nikolas? Sitten tulisi kyllä n-kirjaimet peräkkäin..
Mun makuun Aleksei on venäläinen nimi, kuten vaikka Nikolai, Luka..
Entäs
Aaron Akseli
Aaron Amadeo
Aaron Aleksanteri on aika komea kyllä, eikä minusta liian pitkä.
Aaro Nikolas olis sitten joo selvempi, mutta jos ei muuta keksi niin ei Aaron Nikolaskaan ole ihan kovin puuroutuva.
Ai niin ja eilen osui silmään ulkomaalainen, minusta ihana nimi, josta tuli tämä keskustelu mieleen! :) Miltäs kuulostaa
Aaron Elliott/Elliot
mutta jotain siitä puuttuu. Elliot kiva, ei vaan sovi sukunimeen niin hyvin. Aleksanteri ja Elias kyllä miellyttää kovasti... Hmm, vaikeeta ;)
Aaron Oliver ois ihana :)
Aaron Aleksanteri myöskin ihana eikä mun mielest oo liian pitkä, mut mun mielest sopis paremmin Aaron Aleksander/Alexander?
Aaron Nikolas on kans ihana :)
mut mun mielestä tavalliseen suomalaiseen sukunimeen turhan "hieno"..
Aiempien lisäks seuraavia:
Aaron Atte Elias
Aaron Atte Mikael
Aaron Elias Oskari
Kun puhuttiin tosta Atesta kansainvälisen nimen kanssa, niin onhan Onnikin suomalainen ja esim. Onni Oliver on aika suosittu (anyways, ite en Onnia laittais). Elias Aleksanteri ois aivan ihana, mut pojasta ei tuu Eliasta sen yleisyyden takia. Mielipiteitä ja uusia ideoita saa antaa. Nimi sais olla nätti ja reipas samaan aikaan ja sit pitäis vielä rimmata mahdollisimman hyvin..
Eevert ei meidän tyyliä ja Aurel liian erikoinen.
Olisiko Aaronin ja Oskarin (miel. ilman iitä) väliin mitään sopivaa nimeä?? En millään keksi...
eli näistä luultavasti valitaan:
Aaron Aleksanteri
Aaron Atte/Onni Elias/Mikael
Aaron (?) Oskar (tai tähän nimi)
Mikä/mitkä parhaat..? Oliverista en ite oo varma kun se on tosiaan niin monella, mut onpahan vielä listalla..
Sukunimen koviin konsonantteihin Aaron etunimenä sopinee aivan loistavasti koska se on suhteellisen pehmeä nimi, muttei liian lässy kun siinä on napakka ärrä :o)
Minusta Atte on niin suomalainen, että se kaipaa peräänsä Oskarin i:llä, ja taas Atte ei oikein sovi enempi kansainvälisen Oliverin kanssa.
Joten joko Aaron Atte Oskari tai sitten Aaron Oliver olis mun suosikit näistä.