Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Lokahaaveet-la-su~~

17.02.2007 |

Uutta pinoa taas

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaan roikutaan edelleen kp 27/25 menossa ja edelleen lämmöt ylhäällä,tissit kipeet ja alaselkä herätti pariinkin eri otteeseen viime yönä auts.

Testailijat tulkaas kertoon uutisia

Vierailija
2/24 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan kaikille lokakuisille! Pitkästä aikaa minäkin kirjoittelen, laiska olen myönnetään...

Katselin äsken lokakuisten esittelyä ja monta oli plussanneita! Tosi hieno juttu!! Olen onnellinen puolestanne. Ja nyt näyttäis olevan testausaalto liikenteessä, plussaonnea teillekin! Ja pahoittelut teille, jotka tädin kynsiin olette joutuneet :(

ON: Eipä mitään uutta auringon alla, loppukiertoa elellään. Mitään oireita ei ole mistään, joten eipä ole kovin suuret odotukset tämän kierron suhteen. Pupuilutkin jäivät tosi vähiin, mutta onneksi ne vähäisetkin olivat oletetun oviksen aikoihin. No ensi viikolla näkee, miten emännän käy...

Mukavaa ja plussarikasta viikonloppua kaikille!

Tirrukka kp25/~30, yk 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi näytti siis negaa, mutta eipä ole vuoto alkanut, nyt myöhässä 2-4 päivää..

Vierailija
4/24 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TARI, voi kuinka kuullostaa hyvältä, siis todella hyvältä!!! Milloin meinasitkaan testata???

Missä kaikki TESTAILIJAT ovat??? Eikös tänä aamuna pitäny plussia tulla?

Mulla ei oireita raskaudesta, menkkaoireita mulla ei olekaan koskaan. Täti voi kurvata minä päivänä vaan, kunpa jättäisi kyläilyt väliin tällä kertaa!!!

Emelie 25/24-27(32)

Vierailija
5/24 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lueskellu lokakuisia mut en oo sen tarkemmin toiveita elätelly. Menkat pitäis alkaa huomenna tai maanantaina. Rfsu:n testipakkauksen ostin ja pitihän se toinen kokeilla heti kun kaupasta kotiuduin! Ei ole vielä edes menkat myöhässä, pakkauksen ohjeen mukaan pitäis käyttää aamupissaa... Negahan se oli. Ajattelin tiistai-aamuksi jättää sen toisen testin, jos siis ei menkat ole vielä ilmaantunu. Oireet on sellasia et kelpaavat molemmin päin, rinnat on painavat, alavatsa ja -selkä kipeä ja väsyttää reippaasti. Tupakkaa ei tee mieli. Mut siis odotellaan. Onko muuten minkälaisia kokemuksia noista Rfsun:n testeistä?

Vierailija
6/24 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lämmöt on koholla. Norm 35.3 ja nyt 36.3-37.4. Voihan olla vaikka A-virusta...?

Vierailija
7/24 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä aamuna plussannut :)

Tosin nicki muuttunut eilisestä ;)

Vierailija
8/24 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuun piti laittaa

Kiti rv?

Vierailija
9/24 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tari, koskas testaat?

Minäkin taas täällä roikun vaikka niin " uhkasin" pysyä pois koko kierron ajan. No, ei uutta auringon alla. Jos testaan niin ens viikonloppuna. Tiistaina täälläkin pitäis pidemmän kierron mukaan alkaa joten hyvä ottaa pari extra päivää siihen perään!

CalZal kp28/28-33

Vierailija
10/24 |
17.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavia uutisia. Odotin Tariltakin jo plussa uutisia, miten sulla kävi sen clearbluen testin kanssa, onko siinä viivanpaikkaa vai oliko se haamu? bdbd Toivotaan, että sinäkin plussan saat vielä tässä kierrossa. Innokkaana odottelen myöskin, että koska meinaat testata uudestaan?

(.): Tänään kp 41/32-49, alavatsassa tuntuu outoja nippailuja, mutta muuta oiretta ei ole suuntaan tai toiseen. Ensi viikolla ajattelin testata vielä kerran ja sitten taas luovuttaa ja odottaa tädin tuloa. Vitsi jos tää kierto venyy vieläkin pidemmäksi kuin viimeksi. Flunssa iski perjantaina ja nyt onkin olo ollut kuin olisi maantiejyrän alle jäänyt. Toivottavasti alkaa pian helpottamaan. Nyt täytyy mennä laittamaan tyttö nukkumaan.

Hauskaa viikonloppua kaikille!!

F@iry

Vierailija
11/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti yllätti, kp 1/32-49. Onneksi ei kierto venynyt pidemmäksi kuin viimeksi. Paljon peukutuksia vielä muille piinailijoille!

Vierailija
12/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittää nyt on kierto 36/?. Ennen kuopusta oli kerrankin tasainen kierto eli 32 vrk mutta ennen esikoista olikin sitten pitkät eli jopa 47vrk tai sitten se oli juuri se kierto kun tein+ testin =) en enää muista tarkasti kun esikoinen " jo" 3v.

Viimeisen minipillerin söin joskus viime vuoden lopussa(marraskuussa?) ja yhdet kuukautiset oli sen jälkeen ja ajattelin että kierto oli 35vrk mutta eihän se välttämättä edes ole ollut normaali kierto.

Tuntuu että olisi niin paljon helpompaa jos olisi säännöllinen kierto, mutta ei tässä auta nyt muu kuin odottaa ja ravata vessassa. Oireita jotka sopivat varmaan sekä kuukautisiin että raskauteen ovat lisääntynyt valkovuoto, alaselkä ehkä hieman kipeä, väsymys ja tisseihin koski ulkona =)

Kuopus 1v. heräili...pitää mennä

Vierailija
13/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kaikki ennallaan edelleen kp 28/25 menossa ja ei menkkoja. Niin ajattelin nyt odottaa testaamista keskiviikkoon ,kun silloin minulla olis jälkitarkastus, niin tekee kumminkin sit ultran ja muut katsoo kans samalla, niin eiköhän siinä rytäkässä selviä sekin olenko raskaana vai en. Ei tässä enään ole kuin pari päivää ja kun se aikakin on sit heti aamusta, niin ei tartte kärvistellä pidempään.

Vierailija
14/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti äskeiseen tekstiin jo laittaa mut kädet toimii liian nopeaan. Ja peukut kaikille meille viimoisille jännääjille.

Vierailija
15/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menkkoja vielä, nyt kp 28/28-29! Selkää särkee ja viluttaa, tiedä häntä... Joko testailen huomisaamuna tai sit tiistaina. Täytyy jatkaa aamupuuhia!

Vierailija
16/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiilis taas surkea. kp 25/28-32 ja negatesti aamulla Aconilla. Oishan tuo jo haamua näyttänyt jos ois tärpännyt. Ainoa toivo on siinä että ovis oli vasta myöhemmin. Testailen vielä lähempänä täti-ajankohtaa.

Onnea BrownEye!!!

Pahoittelut tätiläisille, perästä tullaan mutta periksi ei anneta!

Vierailija
17/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä miksi niin moni testailee jo monta päivää ennen kuin menkkojen kuuluisi edes alkaa?! Ihan turhaan pettyy, jos ei herkinkään testi suostuisi näyttämään plussaa vielä, vaikka olisikin tärpännyt! Malttia naiset, malttia!!!

Vaikka tosi rankkaahan se on vaan odottaa ja odottaa, että kp:t olisi riittävät testaukseen, mutta kannattaa se silti. Viime kierrossa testasin negan kp 26, paitsi tuli viivan paikka (?). Siis näkyi se viiva läpi, muttei siinä tainnut väriä olla, oli Aconin herkkä testi. Sit testasin selvän negan apteekin omalla kp 29 ja surku oli :( Menkat oli jo myöhässä, tuli vasta kp 33. Ikinä ei kierto ole ollut yli 30. Toivottavasti oli vaan joku tilapäinen häiriö. Nyt mulla kp 26/24-27(32) ja en uskalla testata nytkään, ku pahemmin en oireile. Jos ei menkat ala, niin luulen, että testaan tiistaina. En vaan halua taas pettyä, jos nega tulee, ja jos plussaan, niin oi sitä onnea!

Viime yönä ku heräsin, olin kauhuissani, koska mulla tuntui housut niin märiltä. Kipitin vessaan, ja onneks olikin vaan valkovuotoa. Hui, onkohan tuommoinen valkkaritulvahdus raskausoire? En muista, että mulla koskaan noin on tullut, varsinkaan loppukierrosta. Ja en siis ollut nähnyt mitään märkiä unia, heheheeee ;)

Paljon plussailua meille lopuille!

Emelie

Vierailija
18/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Emelie ihan oikeassa, sitä on vaan niiiin kärsimätön (ja saa itse kärsiä siitä sitten)...aina toivoo, että jos kuitenkin ;)

Jos oppisi jotenkin itsehillintää *nolona*

Vierailija
19/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esikoista odottaessa en edes tehnyt kotitestiä. Kierto taisi olla sen 47 mutta ajattelin että taaskaan ole tärpännyt kun kierrot muutenkin pitkiä. Yksi aamu oksensin enkä vielä silloinkaan tajunnut että voisin olla raskaana tai en antanut lupaa ajatella niin.Kävin sit tk testissä ja plussaahan se näytti.Oli sitten mukava soittaa esim. äidilleni ja sanoa että eihän se mitään oksennustautia ollut vaan aamupahoinvointia =)

Kuopusta odottaessa ostin netistä halpoja raskaustestejä ja niitä tuli sitten tehtyä jonkin verran.Tärppikierrosta testasin tiistaina negan ja sitten muutaman päivän päästä se olikin + =)

Tuntuu että noilla halvoilla testeillä raaski tastaillakin vähän useammin.Pettymyshän se nega aina oli, mutta kun oli noita testejä kaapissa niin sitten aina tuli testattua.

Nyt yritän odottaa testausta sinne maaliskuun alkuun mutta luulen että jos ei kuukautisia kohta näy niin tilaan jonkun halvan testin netistä.

PS. Täällä myös ihmeellistä valkovuotoa. Housut märkänä koko ajan ja oikein lurahtelee.Hätäpäissäni kokeilin jo kohdunnipukkaakin mutta pehmeä on ja auki(?) eli ymmärsin että se tarkoittaa että kuukautiset alkamassa=(

Vierailija
20/24 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiitos onnitteluista ja kai se on pakko uskoa, kun täti ei ole tullut, että salamatkustaja on kyydissä :) Tein siis perjantaina aconilla haaleanplussan. Ajattelin odotella ihan rauhassa ainakin ens perjantaihin ennenkuin neuvolaan soittelen...

Testailusta...siinä on kyllä vaikea olla kärsivällinen :) Molemmissa yrityskerroissa olen testannut jo kp25, mutta aina on näyttänyt negaa. Nytkin vasta 29/28 näytti perjantaina tuon haalean plussan. Kuopuksesta tuo plussa tuli apteekin omaan testiin vasta kun menkat oli 2vkoa myöhässä :o Ja kuopus vielä syntyi etuajassa, joten ei hedelmöittyminen ainakaan silloin ollut venynyt kierron loppupuolelle... Eli ei sitä näköjään kannattaisi testailla liian ajoissa, mutta kun ei millään malttais odottaa!

Valkovuotoa oli mullakin tavallista enemmän nyt ennen tätä plussaa, minäkin välillä hädissäni vessaan juoksin kun oli ihan tunne, että täti oli saapunut...En muista kyllä vastaavaa edellisistä lapsosista.

Pahoittelut tädin kohdanneille, lannistua ei kannata! Porukalla puhallellaan plussatuulia!!! Mukavaa uuden viikon alkua kaikille!

Jokohan uskaltais siirtyä odotuspuolelle ;)

myrskyruusu 4+3