Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

millä kirppislaput kiinni vaatteisiin?

Vierailija
13.01.2013 |

Vauvanvaatteita hinnoittelen. En halua laittaa hakaneuloilla. Pysyyköhän maalarinteipillä hyvin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi se maalarinteippi kuin sitten nuppineulat, mitä jotkut käyttää...

Vierailija
2/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiteillä niinkuin jotkut laittaa!!! Tai jos on pakko niitata niin kokolappuun eikä vaatteeseen. Itse en osta vaatteita joissa on niitillä lappu, koska vaatteeseen tulee yleensä reikä. Ainakin sellaiseen neulosvatteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiteillä niinkuin jotkut laittaa!!! Tai jos on pakko niitata niin kokolappuun eikä vaatteeseen. Itse en osta vaatteita joissa on niitillä lappu, koska vaatteeseen tulee yleensä reikä. Ainakin sellaiseen neulosvatteeseen.

Jokaiseen kirppariin pitäisi tulla ne teippilaput, mitä joissain paikoissa on. Lukee kirpparin nimi, ja itse pitää kirjoittaa pöytä ja hinta. Tosi kätevät napata irti samalla kun heittää tavarat pyykkiin.

Vierailija
4/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosiaan kotona todennut niittien rikkoneen ostamani vaatteet, jos on nidottu lappu kankaaseen.. :(

Itse printtaisin hintalaput tarrataustaisille A4-arkeille ->helppo kiinnittää, pysyvät ihan hyvin, eivät riko vaatteita.

Jos ei niitä ole mahdollisuus käyttää, niin hyväksi olen huomannut myös teippaamisen hintalapun "yli" sellaisella isolla leveällä kirkkaalla teipillä (joka siis ylettyy paperilapun reunojen yli reilusti). Eli se on sellaista leveää teippiä, jota myydään esim. pahvilaatikkojen sulkemiseen.

Vierailija
5/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain siitä huonoja, että löytyy näitä ihania ihmisiä jotka vaihtavat lappuja sitten.. Jos esim yhdessä kojussa on "Tumma neule 2e" ja sinulla on "TUmma neule 10e", niin repii sun lapun pois ja laittaa 2e-lapun tilalle.. Valitettavasti näitä tyyppejä on, sen takia monet varmaan niittaa... Mutta tosiaan, niitata kannattaa vain ja ainoastaan kokolappuun! IHme idiootteja kun menevät vaattteen pilaamaan niittaamalla mihin sattuu...

Vierailija
6/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ommellut laput kiinni kirppikselle meneviin vaatteisiin. Hieman aikaavievää puuhaa, mutta laput eivät irtoile eikä niitä ole helppo vaihtaa (huijarit saavat pitkännenän) ja ostajan [tai kassan] on helppo laput irroittaa.

Vierailija
7/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan halua laittaa millään neuloilla, saatika niiteillä kiinni. Toivon että pysyy maalarinteipin kanssa. Kivampi että vaatteet todella ovat ehjiä kun joku niitä ostaa, eivätkä täynnä reikiä.

Ap

Vierailija
8/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

narulla vaatteen merkkilappuun kiinni. Useimmissa vaatteissa on merkkilappu sellanen, että siitä voi ripustaa esim. naulakkoon.

Siihen on helppo myös pistää narulla lappu kiinni. Ei mene vaate rikki, mutta ei kovin helppo vaihdellakaan lappuja.

Vierailija
9/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi se maalarinteippi kuin sitten nuppineulat, mitä jotkut käyttää...

Kiva kun sitten sen sata tyyppiä tökkää kätensä siihen neulaan.. mitähän kaikkea siitä leviää :/

Vierailija
10/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohjaan vaan ne tiedot mitä lapussa on

Vierailija
11/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niiteille! Ne repivät vaatteisiin reikä ja on hankala poistaa. Ja jos ne eivät ole kunnolla kiinni, niin laput putoavat. Nuppineuloja käyttäessä saat itse kantaa vastuun siitä, että kaikki myynnissä olevat vaatteesi ovat verisiä, kun ihmiset tökkivät kätensä neuloihin.

Pikkuhakaneulat on ihan jees, mutta maalarinteipillä laitetut laput pysyy parhaiten paikoillaan. Hyvin ostajaystävällinen tapa, kun teipin saa helposti irtikin.

Vierailija
12/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun jää yli villalankaa niin käytän niitä pätkiä hintalapun kiinnittämiseen vaatteeseen. Usein kokolapussa on lenkki tai muualla vaatteessa. Ostajan on helppo leikata villalanka irti, mutta vaihtajien ei ole nopea vaihtaa lappua halvempaan lappuun.