Selittäkää tämä Fingerpori
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää se juhannus sima -hokema.
Tee mukissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selittäkää se juhannus sima -hokema.
Tee mukissa
Juhan tekemää simaa. Ei ihan perinteisin menoin.
Fingerporin Juhannussima erityisen hyvää leijonan kanssa!
Kyllä on Juha tämän juoman huolella pannut.
Vierailija kirjoitti:
Rouvapiispa on muuten piispaska vaikkei varmaan ratkaisuun liitykään
Veikkaan, että piispatar, vrt. rovastinna.
Liittyykö jotenkin lakkeihin - onko pesäpalloilijoilla jotkut perlilippikset?
Tää on ehkä huonoin Fingerpori koskaan. Ymmärrän, mutta ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Poliiseja haukutaan paskalakeiksi joissakin piireissä. Ja sitten tuossa on muka se juju, että on hauskaa kun piispan rouva sanoo niitä tuosta noin vaan paskalakeiksi.
Minusta Fingerpori on sika huono sarjakuva. Niiiin väsyneitä juttuja.
mutta aika usein on kyllä ihan helmiäkin. Kuten mies joka tuli Mieleen tai munanmyyntikoju torilla, jonka kyltissä luki "Suvisaariston munaa", ja sitten kävi ilmi että myyjät ovat Suvi ja Risto :D
Tuohan on just niitä väsyneitä mukahauskoja juttuja, kuten juhannussima... haukotus.
Tuplavitsi. Piispan rouvan kielen käyttö ja pesäpallomailoja poliiseille. Ei erityisen hyvä.
Tai ehkä tripla, kun miettii piispan juhla-asua.
no mitä hassua siinä on jos piispan rouva käyttää poliiseista nimiä paskalakki niitähän ne on ja mä ainaki käytän poliisista paskalakki nimitystä koska mun mielestä se sopii niille ne sekaantuu joka asiaan kylää mopopoikia mutta kun joku tekee jonku vaaraallisen ohituksen liikenteessä niin eipä poliisia näykkää missää mutta annas olla jos on vähäki viritetty ja kovempi ääninen mopo niin johan on poliisit perässä mun mielsetä se kertoo siitä että ei oikein ole poliisilla töitä kun joutaa mopoilijoita jahdata
Futisfanit dissaavat toista lajia. Pesiksessä pidetään lippiksiä, joita on tunnetusti muillakin.
Poliisit ovat poliisien ampumaseuran (PAS) agitaattoreita, keräämässä rahaa pesäpalloon. Agitaattori tunnetaan myös nimellä kalakki, joten nimitys PAS-kalakki tarkoittaa myös poliisin haukkumanimeä
Elias tapani karhu
Juhan...