Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putouksen Sanna Raipe Helminen. Miksi on niin suosittu?enkö mä vaan tajua sitä ? :D

Vierailija
13.01.2013 |

Niin valaiskaa nyt mua! Miksi tää hahmo on niin suosittu? Mä en saa ees selvää mitä se puhuu?? :D onko joku insidejuttu mitä mä en vaan tajua..?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ajan, jolloin noita sannaraipeja oli koulujen pihat täynnä. Ei pelkästään Tampereella vaan takuulla ympäri maan.

Ihailen kympillä Sanna-Raipen coolia asennetta. Siitä vaan Bohemian rapsody tulemaan, ja "hyvimmeni, mitä ny siä loppupuolella piäni hama". Ei todellakaan mikään koulukiusattu eikä mielenterveystapaus tämä likka!

Vierailija
42/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ohjelmahan on tosi huono ja floppi. No, makunsa kullakin. En tosiaan tajua tuollaista huumoria. Ei oikein munamieskään kolahtanut, eikä viinaa, pontikkaa ja penaltyä, vai mikä se oikein suomijunttien ihanuus olikaan.

Eilen varsinkin naurettiin miehen kanssa ääneen sille :)

Ei kaikki tajua kaikenlaista huumoria.

Kerro esimerkki ohjelmasta, mille osaat nauraa vaikka sitten ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan saman tyypin omasta kouluiästäni - ehkä itsestäni, ehkä luokkatovereistani 80-90 -luvulla. Collegepaita, farkut ja lenkkarit, pälyilevä katse ja roikkuva tukka. Ihana tyyppi, ainoa joka sai nauramaan! Jatkoa odotellen!

(En ollut koulukiusattu enkä -kiusaaja, enkä tätä väitettyä yhteyttä ymmärrä ollenkaan.)

Vierailija
44/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ohjelmahan on tosi huono ja floppi. No, makunsa kullakin. En tosiaan tajua tuollaista huumoria. Ei oikein munamieskään kolahtanut, eikä viinaa, pontikkaa ja penaltyä, vai mikä se oikein suomijunttien ihanuus olikaan.

Eilen varsinkin naurettiin miehen kanssa ääneen sille :)

Ei kaikki tajua kaikenlaista huumoria.

Vierailija
45/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppise Jari oli omalla autolla liikenteessä... :D

Vierailija
46/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täysin todellisuutta vastaamaton minäkuva. Nämä naurattavat siksi, että itsessäni on paljon samaa. Ei noin pahasti sentään, ja osittain olen onnistunut kasvamaan tuosta meiningistä ulos, mutta jotain on edelleen jäljellä.

Hahmo on siis minulle jotenkin terapeuttinen. Ja joo, olen Tampereelta kotoisin, joten ei ole vaikeuksia ymmärtää hahmon puhetta.

Vierailija
47/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranta-Kesoililla oli porukkaa mutta Kauppise Jari oli omalla autolla liikenteessä... :D

:D :D :D

Vierailija
48/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahmo ei naurata yhtään, eilisen lauluosuudenkin ajaksi oli pakko pistää äänet pois tv:stä. Niin huti kuin vain olla ja voi, sais tippua ekana pois.

Vierailija
49/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt pysty muuten analysoimaan, mutta ensimmäinen hahmoista, joka nauratti ja joka käy mielessä Putousten välilläkin.

Se liikkuminen, asennot, katsokaa sen suun asentoa..! Melkein liiankin hyvä (siis, taitavasti toteutettu), kun muut tänä vuonna enemmän sillä asenteella näköjään, että kuka tekee simppeleimmän ja keskeneräisimmän hahmon.

Todella täydellisyyteen asti hiottu hahmo. Juuri esim. suun asento. Piukka viiva niinkuin vain alkuysäriteinillä voi olla kun aikuinen tulee jotain kommenttia vaatimaan.

Mutta sitten lauseen "enno mitään muuta väittänytkään" jälkeen jää suu hetkeksi auki. Kun nousee vähän attitude pintaan. Hehehe! Mä muistan sen tunteen kun itsekin juuuuuri tolla attitudella olen mm. opettajille vastaillut. Mainio!

Vierailija
50/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se "pysy sää vaa omassa lokaatiossas" :D :D :D

Vierailija
51/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän uusia tuulia.. Omaperäinen, pelkistetty hahmo. Oon niin kyllästynyt kaksimielisiin juttuihin (sehän on tosi helppo tapa ) tai tosi tosi stereotyyppisiin niin ku se silikonimimmi oli viime kaudella. Sanna-Raipe ei just loukkaa krtöön vaan iskee itseironiaan. Loistava tuo Armi!! FANITAN :)

Minäkin tykkään just samasta syystä. Bohemian Rapsody oli niiiiin hyvittava, samantyylisiä esityksiä on nähty Suomen tai American Idolissakin :)

Vierailija
52/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en joskus tajua jotain asiaa, joka näyttää joillekin muille olevan ilmiselvä, en yleensä sitä hirveästi mainosta...

Vierailija
53/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta Sanna-Raipessa on se kehonkieli ja toiseksi parasta se välinpitämättömän monotoninen puhetapa, niin cool, niin cool. Hih!

Vierailija
54/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
55/59 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan meillä uusi Euroviisuvoittaja..

Vierailija
56/59 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mikä on Tampereen negatiivisin kaupunginosa?

-Negala ;)

Vierailija
57/59 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ja kuulostaa todella paljon tamperelaiselta teinitytöltä. Vuodelta 1989.

Erittäin hyvin tehty parodia, vaatteita, hiuksia, kehon asentoja myöten.

Vierailija
58/59 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meitä 80-luvun nuoria on paljon

Niinpä. Mintunvihreästä collegesta kivipestyihin porkkanafarkkuihin=D

Nimim yläasteella 85-88...

Tunnistan itseni täysin tuosta tyypistä, aivan järkyttävää.

Ranta-Kesoilillakin notkunut vm -65 paljasjalkainen tamperelainen, jonka on vaikea käsittää etteikö joku ymmärrä tuota puhetta... =D

ne on aina keisoileja.hervannan ja ranta,sanon kyllä muitakin nykypäivän nesteitä kesoileiks,t:94 yläasteensa päättäny tamperelaine

Vierailija
59/59 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei siitä ny kukaan loukkaannu. Ite oon koulukiusattu ja tollanen ujo hissukka ja silti ihan rakastunu Sanna Raipeen. Älkää ny pliis vetäkö ihan joka asiasta hernettä nenään ei sitä putousta oo pakko kattoa