Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putouksen Sanna Raipe Helminen. Miksi on niin suosittu?enkö mä vaan tajua sitä ? :D

Vierailija
13.01.2013 |

Niin valaiskaa nyt mua! Miksi tää hahmo on niin suosittu? Mä en saa ees selvää mitä se puhuu?? :D onko joku insidejuttu mitä mä en vaan tajua..?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolahti heti! Se minimalistinen, mutta niin sopiva "kaikki" tekeminen on niin huvittavaa :-D

Ja eilinen laulu oli kanssa niin täydellinen.

Olen 80-luvun alkupuolen teini

Vierailija
22/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa oli tuollaisia 80- luvunlopussa pilviv pimein. Lauloi hassusti. Mielestäni tuo sanna nyt ei ainakaan sorsi ketään hahmollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia oli vaikka kuinka paljon ja taisin teininä olla itsekin vähän tuollainen.

Vierailija
24/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mihkä mää nymmeen?

No kai mää ny tiärän minnä mää oommenossa...

Tollasia töksöjä teinityttöjä oli aina enne. Kaikki oltiin.

80-luvulla kaikki oli tuollaisia. 90-luvulla tuo vasta muuttui mahdolliseksi kiusankohteeksi, mitä Sanna-Raipe ei todellakaan ole, koska sen itsetunto on rautainen.

Vierailija
25/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla oli tuollaisia nuoria myös täällä hesassa (toi tamperelaismurre tietty on vaan tamperelaisjuttu), mutta niin tuttu hahmo (me kaikki oltiin justiinsa tuollaisia). Käden asento, pukeutuminen ja hiukset sekä asenne.

Ehkä tämä vuosikymmenen pissikset eivät oikein ymmärrä.

Vähän mä ulvoin, kun se eilen lauloi sen laulun. Siis niin hulvaton. Ja sit, kun se Saariluoma kysyi, että oletko harjoitellu. Sanna-Raipe sanoi, että pariin kertaan takahuonessa ja soittanut Jukka XXX:lle. Vitsi mitä läppää..

Vierailija
26/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meitä 80-luvun nuoria on paljon

Niinpä. Mintunvihreästä collegesta kivipestyihin porkkanafarkkuihin=D

Nimim yläasteella 85-88...

Tunnistan itseni täysin tuosta tyypistä, aivan järkyttävää.

Ranta-Kesoilillakin notkunut vm -65 paljasjalkainen tamperelainen, jonka on vaikea käsittää etteikö joku ymmärrä tuota puhetta... =D

Vierailija
27/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin valaiskaa nyt mua! Miksi tää hahmo on niin suosittu? Mä en saa ees selvää mitä se puhuu?? :D onko joku insidejuttu mitä mä en vaan tajua..?

mulla on sellainen olo, että mä tunnen ton tyypin. Puolet ysiluokan luokkakavereistani OLI Sanna-Raipeja. =)

Vierailija
28/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuin Tampereella 80-90 luvun taitteessa ja vaikka kova hevarityttö olinkin, niin aina tuommoinen kamala paita päällä.. joskus vielä kauluspaita alla. Ne housut ja etenkin lenkkarit! Niin samanlaiset. ;D

Tukka ei tärmää, mutta muistan sen oman etutukan heittelyn. Just moista sätkimistä.

Tampere on paljon sydämessäni ja Nekalan kautta meni bussi kotiin. Aiheutti paljon muistoja.

Raipellahan on rautainen itsetunto, kaikkea muuta kuin kiusaajien unelma. Eihän se muuten olisi Bohemian Rhapsodya vetänyt, kuten veti. Tunteella ja sydämellä!

Vierailija
29/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka on ollu teinejä tuolloin tajuaa hahmonkin. Minä ainakin tajuan :)

Ei naurata tuo hahmo ja ihmettelen todella mikä siinä on hauskaa. No, huvinsa kullakin.

Vierailija
30/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meitä 80-luvun nuoria on paljon

Niinpä. Mintunvihreästä collegesta kivipestyihin porkkanafarkkuihin=D

Nimim yläasteella 85-88...

Tunnistan itseni täysin tuosta tyypistä, aivan järkyttävää.

Ranta-Kesoilillakin notkunut vm -65 paljasjalkainen tamperelainen, jonka on vaikea käsittää etteikö joku ymmärrä tuota puhetta... =D

Vierailija
31/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmitti erityisesti, että tuo puhuu tamperetta "oikein". Ei mitenkään korostetun teennäisesti vaan siten miten sitä ihan oikeasti puhuttiin ja moni puhuu vieläkin.

Vierailija
32/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmitti erityisesti, että tuo puhuu tamperetta "oikein". Ei mitenkään korostetun teennäisesti vaan siten miten sitä ihan oikeasti puhuttiin ja moni puhuu vieläkin.

Vierailija
33/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen varsinkin naurettiin miehen kanssa ääneen sille :)

Ei kaikki tajua kaikenlaista huumoria.

Vierailija
34/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata tuo hahmo ja ihmettelen todella mikä siinä on hauskaa. No, huvinsa kullakin.

Vierailija
35/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ohjelmahan on tosi huono ja floppi. No, makunsa kullakin. En tosiaan tajua tuollaista huumoria. Ei oikein munamieskään kolahtanut, eikä viinaa, pontikkaa ja penaltyä, vai mikä se oikein suomijunttien ihanuus olikaan.

Vierailija
36/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vaan huumorintajussa puutetta.

Vierailija
37/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ohjelman eka kertaa eilen.

Tykkäsin lähes hahmosta kuin hahmosta, koska sellaisia tyyppejä löytyy tosielämästä.

paras on sanna, koska se näyttelijä ei tirsku vaan pitää pokan. toisin kuin krista tai veli sikiö.

Vierailija
38/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ohjelmahan on tosi huono ja floppi. No, makunsa kullakin. En tosiaan tajua tuollaista huumoria. Ei oikein munamieskään kolahtanut, eikä viinaa, pontikkaa ja penaltyä, vai mikä se oikein suomijunttien ihanuus olikaan.

Kyllä se riittää että miljoona suomalaista tajuaa ja katsoo.

Vierailija
39/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä oli heissä lapsena kun luokassa oli se ujo teini, joka piiloutui tukan taakse ja nytki paniikkikohtauksessa kun piti esiintyä.

Oikea koulukiusaajien unelma

Sanna-Raipellahan on rautainen itsetunto, eikä anna muiden hyppiä nenälleen!

Vierailija
40/59 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän uusia tuulia.. Omaperäinen, pelkistetty hahmo. Oon niin kyllästynyt kaksimielisiin juttuihin (sehän on tosi helppo tapa ) tai tosi tosi stereotyyppisiin niin ku se silikonimimmi oli viime kaudella.

Sanna-Raipe ei just loukkaa krtöön vaan iskee itseironiaan. Loistava tuo Armi!! FANITAN :)