Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räplääkö miehesi puhelinta kun käytte ravintolassa syömässä?

Vierailija
13.01.2013 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykän räpeltäminen on moukkamaista. Jos haluan räplätä kännykkääni, menen yksin syömään. Roskaväki näpyttelee luuriaan seurustellessaan. Samaa osastoa kuin perseen tai nenän kaivaminen.

Kännykkä muuten paljastaa ihmisen turhuuden: mitä turhempi tapaus sitä enemmän kännykkäroikkuja. Yksikään korkeassa asemassa oleva ihminen ei ikinä missään olostuhteissa näpyttele julkisesti kännykkäänsä. Tämän huomaa aina väkijoukossa, vaikka lentoasemalla. Mitä urpomman näköinen tyyppi sitä riippuvaisempi se on kännykästään.

Vierailija
2/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastaakin siihen ja laittaa kuvia ja tekstareita koko ajan. Onkohan koskaan syöty niin ettei kuvaa annoksesta olisi laitettu sinne ja tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä tsekkaa, jos on etukäteen tiedossa, että on ns pakko.

Olen vähän samaa mieltä kuin joku ylempi, että vähän turhake räplää luuriaan koko ajan...

Vierailija
4/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, mutta minä joudun pitämään puhelimen auki 24/7 työni vuoksi. Mieheni onneksi ymmärtää tämän.., ihana mies :)

Vierailija
5/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään korkeassa asemassa oleva ihminen ei ikinä missään olostuhteissa näpyttele julkisesti kännykkäänsä. Tämän huomaa aina väkijoukossa, vaikka lentoasemalla. Mitä urpomman näköinen tyyppi sitä riippuvaisempi se on kännykästään.

Esim. appeni, hyvin korkeassa asemassa oleva vanhempi herra, on lähes koko ajan kiinni kännykässään. Jopa seurassa, ravintolassa. Minusta se on epäkohteliasta, mutta se ei liity mitenkään roskaväkeyteen. Appi toki perustelee sitä työasioilla, mutta en usko, että hän ihan niin korvaamaton on.

Vierailija
6/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. appeni, hyvin korkeassa asemassa oleva vanhempi herra, on lähes koko ajan kiinni kännykässään. Jopa seurassa, ravintolassa. Minusta se on epäkohteliasta, mutta se ei liity mitenkään roskaväkeyteen. Appi toki perustelee sitä työasioilla, mutta en usko, että hän ihan niin korvaamaton on.

Oon mäkin nähnyt professoreja, jotka pyhkii suunsa kravattiinsa ruokapöydässä. Akateemiset huiputkin osaavat toisinaan olla täysiä sikoja. Se on kuitenkin poikkeuksellista. Appesi ei osaa alkeellisia käytöstapoja, ja hänen asemansa vain raskauttaa mokaa.

Vierailija
7/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tosiasiassa se on vain käytöstapojen puutetta. Jopa yrittäjäkin voi syödä rauhassa ilman kännykkää, kotona tai ravintolassa. Ainakin menestyvä yrittäjä.

t. yrittäjä minäkin, puhelimia meillä ei ole lähelläkään ruokapöytää

Vierailija
8/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ÄRSYTTÄÄ nykyisin tämä tapa, kun vaikka mies on fyysisesti läsnä, ei henkisesti ole kun selaa taas jotain nettifoorumeita kännykällä. Siellä ravintolassa minä haluaisin juttuseuraa ruokaa odottaessamme, mutta saankin katsella päältä kun mies on omissa maailmoissaan kännykkäänsä rpäläten. Mutta vielä enemmän tuo ärsyttää kotona kun se on JATKUVAA.

Vierailija
9/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
10/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänettömällä laukussa tai taskussa on luuri. Niinkuin minullakin.

Vierailija
11/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän epäkohteliaana.

Vierailija
12/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kyllä kamalasti muutenkaan. Onneksi!

Vierailija
13/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoa jotain tietoa tai tule sähköpostia (mieheni on yrittäjä, jonka pitää seurata sähköpostia aina virka-aikaan).

Vierailija
14/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin nykyään on vähän rajoittanut sitä kun olen siitä saarnannut. Tosin, jos kovin rennosti käymme vaikkapa pitsalla krapulassa, saatamme molemmat räplätä puhelimiamme. Parhaimmillaan tai pahimmillaan facebookkaamme ja kommentoimme siellä toisillemme.

Mies räplää puhelintaan aika lailla aina ja joka paikassa. Olen jo tottunut siihen ja oppinut itsekin tekemään niin. Vain tärkeämmissä ja juhlavammissa tilaisuuksissa puhelimet pysyy taskussa.

Vierailija
15/15 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan, pitäisin hyvin epäkohteliaana, jos niin tekisi. Onneksi myöskään ystäväperheissä ei ole näitä pakonomaisia fb-päivityskyttääjiä, yksi tuttava riittää sitä ihmislajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan