Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko ottaa influenssarokotteen? Perustelut?

Vierailija
13.01.2013 |

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole armoton vitutus koko hommaan?

Kyllä itellä kun tollainen juttu tulisi esiin niin oksat putoais (yks kerralla). Miten ite oot ottanut sen?

En kuulu riskiryhmiin, enkö ole rokotusta ottanut aiemminkaan. Lapsia en myöskään rokota, lapseni on yksi narkolepsiaan sairastuneista. En ota enää riskejä sisarusten kohdalla. Ja ennenkuin joku kysyy - normaaliin rokotusohjelmaan kuuluvat rokotukset näillä näkymin otamme, tosin hieman pelottaa täytyy myöntää.

Vierailija
42/47 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko perhe samoin. Lapsista pari on riskiryhmää ja yksi erityisen infektioherkkä ja jatkuvasti poissa koulusta. Se on rankkaa ja kuluttavaa koko perheelle, mutta etenkin tälle teinille. EI tulis mieleenkään olla suojaamatta lasta edes joltain taudilta, kun se kerran on mahdollista. Kaikki lapset ovat sairastaneet influenssan varmennetusti kerran ja varmaan ainakin toisenkin kerran ilman labravarmistusta, itse olen samoin. Enää en halua sitä kokea ikinä. Se on perusterveellekin usein tosi vaarallinen ja vaikea tauti, saati vauvalle, jonka kroppa voi mennä siitä sekaisin jopa vuosiksi.

Terveisin perheestään ja ympäristöstään välittävä lääkäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssäni on hyvät mahdollisuudet saada se ja kuljettaa kotiinkin. Aina otan kausi-influenssarokotteen. Ei ole mitään ongelmia siitä tullut.

sh

Vierailija
44/47 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko perhe samoin. Lapsista pari on riskiryhmää ja yksi erityisen infektioherkkä ja jatkuvasti poissa koulusta. Se on rankkaa ja kuluttavaa koko perheelle, mutta etenkin tälle teinille. EI tulis mieleenkään olla suojaamatta lasta edes joltain taudilta, kun se kerran on mahdollista. Kaikki lapset ovat sairastaneet influenssan varmennetusti kerran ja varmaan ainakin toisenkin kerran ilman labravarmistusta, itse olen samoin. Enää en halua sitä kokea ikinä. Se on perusterveellekin usein tosi vaarallinen ja vaikea tauti, saati vauvalle, jonka kroppa voi mennä siitä sekaisin jopa vuosiksi.

Terveisin perheestään ja ympäristöstään välittävä lääkäri

myös sikainfluenssarokotteen? koska olet viimeksi istunut alas ja kyseenalaistanut lääkefirmojen otimintamotiivit ja jokaisen taudin lääkintätarpeen?

Vierailija
45/47 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheelle jo joulukuussa. Ei olla riskiryhmää, nuorin 3 v. Miellelläni influenssoilta suojaudun ja suojaan myös lapseni, kun se kerran on mahdollista.

Vierailija
46/47 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siitä ole ollut mitään haittaa. Vuosiin en ole ottanut, ja viimeksi sairastin influenssan vuonna 1993. Mutta seoli tosi raju ja olin todella sairas pitkään.

Vierailija
47/47 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis anna rokottaa. jos narkolepsian tyyppisiä jälkijuttuja sais joku lapsista niin vastuu ja syy on ainoastaan minussa. Yhteiskunta vähät välittää niin kun tuli vierestä seurattua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän