Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mulle, miksi karim naurattaa putouksessa?

Vierailija
13.01.2013 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kyllä ole edes hymyilyttänyt missään vaiheessa tuo Karim. Ei oikein iske meikäläisen huumorintajuun ollenkaan.

Mutta makuasioistahan ei voi kiistellä :)

Vierailija
2/14 |
02.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen siitä että minulla on huumorintajua sen verran, että edes jokin naurattaa, koska nauraminen tekee hyvää sielulle ja ruumiille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naurattaa, niin kerro itse?

Minua ei naurata vaan ällöttää.

Vierailija
4/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristiriitahuumoria ja kielivitsejä. Hahmo on myös polttavan ajankohtainen.

Vierailija
5/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

superhyvä hahmo :D

Ja vaikka en henkilökohtaisesti tykkää sanna raipesta tai sampasta niin he kyllä ovat jälleen kerran omineet hahmonsa.

Eli siis heidän hahmonsa elävät jo omaa elämää, irrallisena näyttelijästä.

Vierailija
6/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karim muistuttaa erästä 50-vuotiasta venäläissyntyperäistä opiskelutoveriani. Ja hän kuvaa niin hyvin sitä tyyppiä! Naurattaa oikein, miten voi olla niin lähellä.

Vierailija
7/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollahan tavalla ne puhuu ja elehtii.

Vierailija
8/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Karim ja Sanna-Raipe.

Muut ei niin naurata, koska ei heistä löydä sellaista hahmoa, jonka olisi joskus tuntenut.

Vierailija
9/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi parodisoi rasismia. Vihaa turkulaista ja ruotsinsomelaisia. Jos rasistit tykkää hahmosta, he eivät ole tainneet sitä tajuta.

Vierailija
10/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika löyhä sivujuonne koko hahmossa, enemmän naurattaa sen maahanmuuttajamaneerit.

Tämmöisiä supisuomalaiseksi itsensä tuntevia ulkomaalaisiahan löytyy, nähnyt heitä Perussuomalaisten listoillakin.

Vierailija
11/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika löyhä sivujuonne koko hahmossa, enemmän naurattaa sen maahanmuuttajamaneerit.

Tämmöisiä supisuomalaiseksi itsensä tuntevia ulkomaalaisiahan löytyy, nähnyt heitä Perussuomalaisten listoillakin.

Sitä paitsi hän ei ole kantasuomalainen vaan kantasomelainen. Urpot ei osaa edes nauraa oikein.

Vierailija
12/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi hän ei ole kantasuomalainen vaan kantasomelainen. Urpot ei osaa edes nauraa oikein.

Ei hahmot toimi millään loogisanalyyttisellä tasolla, ne toimii siksi, että ovat joko todellisia tai sitten ei. Ja siinä Karimissa naurattaa se, että siinä voi tunnistaa sellaisen suomalaisuutta ylistävän yli-innokkaan maahanmuuttajan, sellaisia nimittäin on.

Vierailija
13/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se soome kuulostaa myös suomelta.

Kantasoomelaisia ei sitäpaitsi olekaan, ei edes somessa. Kantasuomalaisia on.

Vierailija
14/14 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se soome kuulostaa myös suomelta.

Kantasoomelaisia ei sitäpaitsi olekaan, ei edes somessa. Kantasuomalaisia on.

Kuulostaa maahanmuuttajalta, mutta on sisäisesti rasistinen persu suo... anteeksi somelainen. Jos Karimin sanomiset ja ajatukset siitä miten kotimaisten naisten tulisi varoa turkulaisia ja ruotsinkielisistä ym. tulisivat vastaan somessa, niin teksti olisi silkkaa hommafoorumia. Hyvä parodia, toivon mukaan syvenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän