Miksi se suurin makkari on usein
se vanhempien makuuhuone ja lapsille sit pikkuhuoneet?
Mihin aikuiset ihmiset tarvitsevat ison makkarin?
Meillä tenavat on vallanneet melkein suurimman osan kämpästä.. :D Yläkerran kokonaan (2mh + melkein olkkarin kokoinen aula) ja alakerrasta isomman makuuhuoneen.
Oleskellaan yleensä olohuoneessa ja keittiössä syödään. Meidän vanhempien makuuhuone lienee alunperin jonkinsortin työhuoneeksi suunniteltu, sinne mahtuu juuri ja juuri meidän parisänky ja yöpöydät ja päätyyn kaapit. Lattiatilaa on sen verran, että mahtuu menemään kaapille ja sänkyynsä, muttei yhtään ylimääräistä. Mihin sitä ees tarvittaisiin, kun makkarissa vaan nukutaan, "nukutaan" ja pukeuduteen?
Lapset nyt kuitenkin oleskelee ja leikkii aika ison osan päivästään omissa huoneissaan, kaverit käy kylässä jne.
Kommentit (27)
Tyttö ja poika joutuvat jakamaan saman huoneen. Poika rakentelee legoilla ja autorataa, tytöttä on leikkihella, rattaat, nukkekoti jne. Vaikka muuten meillä ei ole kauheasti leluja, niin pieni makkari olisi ollut lapsille liian pieni jaettavaksi. Itse valvon olkkarissa usein myöhään (kts.kello) ja nousen aamulla heti herättyäni, en vietä aikaani makkarissa, pieni huone kelpaa.
että vaihdetaan KOKO AJAN siis ihan kerran päivässä tosiaan. Sä et vaan halua tajuta, joten antaa olla.
Ja mistään tavaroiden muuttumisesta mä en puhunut vaan tarpeiden.
Ei sulle tullu sit mieleen, että niiden makkareiden ero ei kaikissa perheissä ole yksi tai kaksi neliötä vaikka teillä niin olisikin?Ensin oli vain yksi pieni lapsi ja voitiin pitää myös työhuonetta. Sitten oli kaksi lasta, jotka saivat yhdessä isoimman makkarin. Olivat eri sukupuolta joten jossain vaiheessa tarvitsivat omat makkarit jne jne
Mutta ihan sama mulle, jos teillä on samat tarpeet esim yhden vauvan ja kolmen teinin kanssa, niin siitä vaan pidätte aina saman järjestyksen niin ei tule elämässä turhia yllätyksiä.
Kun kerran isoin makkari on ollut vanhemmilla sen on aina oltava? En ole tiennyt että noin kangistuneita ihmisiä on.
Meillä on makkarit pyörineet ympäri monta kertaa tarpeiden mukaan ja samassa on yleensä tapetoitu ja muutenkin päivitetty huonetta.
Ihme jengiä täällä.Kyllä minä sisustan halutessani makkarit uudestaan, mutta miksi pitäisi siihen päälle vielä vaihdella huoneiden järjestystä? :)
Tietenkin tavarat muuttuu, pienten lasten tavaroista isojen lasten tavaroiksi. Mutta edelleen, miksi hemmetissä pitäisi vaihdella huoneita koko ajan :D
Samaan huoneeseen ne isompienkin lasten tavarat mahtuvat xDTarpeet tosiaan muuttuu ja sen mukaan eletään :)
Mutta ei se tarkoita sitä, että teini tarttisi kavereidensa takia suurimman huoneen, että saa juoruta :)
Koska se onnistuu siinä pari neliötä pienemmässäkin huoneessa :)Ensin oli vain yksi pieni lapsi ja voitiin pitää myös työhuonetta. Sitten oli kaksi lasta, jotka saivat yhdessä isoimman makkarin. Olivat eri sukupuolta joten jossain vaiheessa tarvitsivat omat makkarit jne jne
Mutta ihan sama mulle, jos teillä on samat tarpeet esim yhden vauvan ja kolmen teinin kanssa, niin siitä vaan pidätte aina saman järjestyksen niin ei tule elämässä turhia yllätyksiä.
Kun kerran isoin makkari on ollut vanhemmilla sen on aina oltava? En ole tiennyt että noin kangistuneita ihmisiä on.
Meillä on makkarit pyörineet ympäri monta kertaa tarpeiden mukaan ja samassa on yleensä tapetoitu ja muutenkin päivitetty huonetta.
Ihme jengiä täällä.Kyllä minä sisustan halutessani makkarit uudestaan, mutta miksi pitäisi siihen päälle vielä vaihdella huoneiden järjestystä? :)
Tietenkin tavarat muuttuu, pienten lasten tavaroista isojen lasten tavaroiksi. Mutta edelleen, miksi hemmetissä pitäisi vaihdella huoneita koko ajan :D
Samaan huoneeseen ne isompienkin lasten tavarat mahtuvat xDTarpeet tosiaan muuttuu ja sen mukaan eletään :)
Mutta ei se tarkoita sitä, että teini tarttisi kavereidensa takia suurimman huoneen, että saa juoruta :)
Koska se onnistuu siinä pari neliötä pienemmässäkin huoneessa :)
Miten ne lapsen tarpeet muuttuvat niin paljon sitten, jos ei riitä pienempi huone. Valaise nyt vähän :) Jos en kerran tajua :D
annettu ne lapsille. Nukutaan olohuoneessa.
on niin iso että mahtuu 160cm leveä sänky ja pinnasänky tai pieni tietokonepöytä ja vain yksi yöpöytä. Ei sen enempää. Pienempiin mahtuu just just sänky ja joku pöytä tms. Eli vielä pienempiä koppeja. Ollaan koitettu änkeä parisänky pienempään makkariin ja silloin ei tosiaan mahtunut yhtään mitään muuta. Ei siis yhtään.
Ensin oli vain yksi pieni lapsi ja voitiin pitää myös työhuonetta. Sitten oli kaksi lasta, jotka saivat yhdessä isoimman makkarin. Olivat eri sukupuolta joten jossain vaiheessa tarvitsivat omat makkarit jne jne
Ihme jengiä täällä.Ei sulla taida oikeesti olla ees lapsia. :). Typerä olet :)
Kyllä minä sisustan halutessani makkarit uudestaan, mutta miksi pitäisi siihen päälle vielä vaihdella huoneiden järjestystä? :)
Koska se onnistuu siinä pari neliötä pienemmässäkin huoneessa :)
koska siinä todellakin on ne kaapit mitoitettu kahdelle, ja ovi parvekkeelle. En halunnut sitä huonetta antaa lapselle, ja hyvä olikin että meillä oli iso huone koska yllättäen piti mahtua kaksi pinnasänkyä ja kahden ihmisen vaatteet, vaipat ym tilpehööri meidän huoneeseen. En olisi kyllä raskaana ollessa jaksanut alkaa huoneita vaihtelemaan mitenkään, ja nyt on taas pienet lapset siinä lastenhuoneessa, ei siinä huoneesa jossa on ovi parvekkeelle.
Meillä kyllä aikuisetkin haluavat viettää joskus aikaa siellä omassa huoneessa, ja tykkään siitä että meillä mahtuu sinne muitakin huonekaluja kuin sänky ja yöpöydät. Kun on rahaa laitan tapetit uusiksi, ja vaan nautin siitä kivasta huoneesta joka on mun ja mieheni yhteinen paikka, jossa voi keskittyä jopa parisuhteeseenkin taas, muut huoneet on sitten koko perheen huoneita.
että vaihdetaan KOKO AJAN siis ihan kerran päivässä tosiaan. Sä et vaan halua tajuta, joten antaa olla.
Ja mistään tavaroiden muuttumisesta mä en puhunut vaan tarpeiden.
Ei sulle tullu sit mieleen, että niiden makkareiden ero ei kaikissa perheissä ole yksi tai kaksi neliötä vaikka teillä niin olisikin?