Jos 50v mies on ollut 70 naisen kanssa,
Kommentit (10)
saa emnnä ja panna, mutta siinä kaipaa kuitenkin turvallista suhdetta. Ainakin suurin osa. Mutta millainen on ihmisen perusluonne?
Vaikka löytäisi sen turvallisen ja oikean naisen niin voi pitää sivussa vilunkia muuallekin ja hakea hyväksyntää ja seksuaaalista nautintoa jos on siihen addikstio tai perusturvallisuus järkkynyt joskus.
En osaa sanoa vastausta, riippuu täysin miehestä. Itsellä sama tausta ja nykytilanne ja kamppailen houkutusten kanssa vaikka kaikki suhteessa hyvin.
Yritän tiedostaa addiktiotani ja hakea voimaa uskonnosta jotta olisin tyytyväinen siihen mitä on ja en havittelisi kokemuksia, jotka loppupelissä harvoin kuitenkaan ovat merkityksellisiä. Seksin voima on suuri ja se voi tuntua tärkeältä vaikka usein sen merkitys on vasta parisuhteessa merkittävämpää kun se syventää suhdetta.
T: mies 38 v, takana 60 naista ja rinnalla nyt 1
mä olen 42v nainen ja mulla ollut miehiä lähes 40, parisuhteita, virallisia on ollut vain 4, ja viimeiseen kymmeneen vuoteen on kuulunut vain 2 miestä...
Mikä on paljon kenellekin.
30 vuotta naimisissa niin on, muuten ei. Jos ois alottanut seksielämän 20-vuotiaana niin 2-3 naista per vuosi.
onko se paljon?
Ukolla on kyllä joku ongelma
Tarttiskos olla vaikka 40 / 60 tai 20 / 40 tai 35 / 55 siis aina noin 20 vuoden ikäero ja sit kun ne vanhenee niin jossain vaiheessa ovat 50 / 70. Mites Jenni ja Sale - eks niillä ole just jotain tommoista vai onko enemmänkin, jotain 30:kö välissä?
naisia oli sinäkin aikana, siitä lähten kun vaimo synnytti lapsen toiselle miehelle......Pitkään olen pohtinu uskaltaako oikeeseen suhteeseen tuon miehen kanssa. Toistaiseksi uskon olleen minulle uskollinen, mutta tokihan historia mietityttää :(
ap
naisia oli sinäkin aikana, siitä lähten kun vaimo synnytti lapsen toiselle miehelle......Pitkään olen pohtinu uskaltaako oikeeseen suhteeseen tuon miehen kanssa. Toistaiseksi uskon olleen minulle uskollinen, mutta tokihan historia mietityttää :(
ap
Hyvä nainen jätä se ukko heti. Menneisyys kertoo minkälainen ihminen on. Vain tyhmä ei ota siitä opiksi.
kait sitä pian olisi aika päättää, onko meillä oikeasti yhteinen tulevaisuus. Luotan kyllä häneen aika vahvasti, mutta tottahan välillä epäilykset hiipii. Haluaisin kuitenkin uskoa siihen, kuten itse sanoo, että on pohjimmiltaan uskollinen ja yhden naisen mies, mutta jos hänen luottamuksensa pettää, niin sen jälkeen ei ole paluuta.....
ap
itse seurustelin miehen kanssa jolla tiesin olleet naisia vaikka kuinka palhon.
Tämä asia vaivasi. Sitten lopetin suhteen. Jos jo siinä vaiheessa asia vaivasi, mitä se olisi kohdallani ollut esim muutaman vuoden kuluttua. Hyi!
on ollut paljon panoja, eli aikanaan sellasta viinanhuuruista elämää että siellä naitiin pitkin poikin kuka nyt sattui olemaan sillä päällä. Nykyisin raitis mies ja mä ainoa nainen sille.