Mulla on silmänympärysryppyjä!
Kommentit (8)
kunluomet muuttuvat iän myötä raskaimmiksi. ryppyjä ei ole ja siitä olen ylpeä
enimmäisten ryppyjen ilmestymistä tai viimeistään silloin.
enimmäisten ryppyjen ilmestymistä tai viimeistään silloin.
ikää jo 43 ja en ole eläissäni käyttänyt muita voiteta kuin perusvoidettta ja uskon juuri tämän olevan syyn rypyttömyyteen.
geeneihin, tupakka tietty vaikuttaa joillan myös.
Lisäksi jotkut kosmetologit tekevät silmänympärysihoa elvyttäviä hoitoja. Käytä lisäksi silmänalusille kosteuttavaa naamiota. Koita nukkua ja juoda vettä enemmän.
[i
[/quote]
ikää jo 43 ja en ole eläissäni käyttänyt muita voiteta kuin perusvoidettta ja uskon juuri tämän olevan syyn rypyttömyyteen.
[/quote]
Äitini joka ei ole koskaan käyttänyt kosmetiikkaa, väittää aina että hänellä on niin kaunis iho, ettei tarvitse voiteita. Minä kuitenkin huomaan ihan hehkusta ja heleydestä ketkä käyttävät hyviä rasvoja ja keillä on hyvät elintavat. Ihohan voi olla ihan älyttömän kaunis, vaikka siinä olisikin pienet ilmerypyt. Ihon väri on mielestäni tärkein.
[i
Äitini joka ei ole koskaan käyttänyt kosmetiikkaa, väittää aina että hänellä on niin kaunis iho, ettei tarvitse voiteita. Minä kuitenkin huomaan ihan hehkusta ja heleydestä ketkä käyttävät hyviä rasvoja ja keillä on hyvät elintavat. Ihohan voi olla ihan älyttömän kaunis, vaikka siinä olisikin pienet ilmerypyt. Ihon väri on mielestäni tärkein.
suoranaista ihmettelyä eli ei nyt ihan omaa kuvitelmaa. Ja siitä hehkeydestä katson todisteeksi sen,e ttä perääni haikailee mua kymmenen ja enemmänkin nuoremmat miehet
Minulle ilmestynyt viime kuukausien aikana alkavia juonteita ja olen 26. Ihan kamalaa.