Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huono päivä vai suhteen lopun alkua?

Vierailija
12.01.2013 |

kaikki mitä mies sanoo tai tekee on väärin, huonosti tai tyhmää. seksi ei maistu. keskusteleminen alkaa tuntua enemmänkin saman toistamiselta kuin kahden aikuisen väliseltä juttutuokiolta. seinät kaatuu päälle. en jaksa välittää miehen elämässä tapahtuvista asioista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erotkaa nyt pian! Jos ei suhteessa ole joka päivä intohimoa, keskustelua, kehuja, rakkaudentunnustuksia, ikävän tunnetta kun toinen esim töissä niin ei ole järkeä olla enää yhdessä!

Kuuntele sydämesi ääntä!

Tulet varmasti onnellisemmaksi jonkun toisen kanssa!

Älä tuhlaa elämääsi enää päivääkään!!

Ansaitse parempaa!

Vierailija
2/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos tämä on normaalia parisuhdetta, miten päästä sitten eteenpäin? en voi aina vaan ottaa itseäni niskasta kiinni ja muuttaa asioita. voispa sitä vain hävitä kuukaudeksi johonkin metsän keskelle ja tulla takaisin kun on miettinyt asioita!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta valitettavasti tunnistan itseni.

Koko viime vuosi meni niin, etten enää jaksanut oikein millään tasolla innostua miesystävästäni - joka kuitenkin jostain kumman syystä jaksaa minua rakastaa.

Ero oli todella lähellä vuoden päättyessä, jolloin mies vielä halusi kuitenkin yrittää ja vaati minuakin tosissani yrittämään - tai tekemään eron selväksi.

Olen miettinyt eroa ja suhdettamme monelta kantilta ja tullut tulokseen, että en halua erotakaan.

Joten muutoksen on tapahduttava minun korvieni välissä, minun käytöksessäni. Olen ottanut pieniä askelia takaisin kohti miestä, halannut vaikkei varsinaisesti huvitakaan, hieronut jalkojaan kun katsomme tv:tä, pyrkinyt olemaan moittimatta -sillä ihan kuten ap:ta, myös minua pännivät monet asiat miehessä, mutta tiedostan ettei "vika" varsinaisesti ole miehessä vaan minun kyllästymisessäni.

Pientä lähentymistä on havaittavissa, ja koen, että kumpikin on nyt onnellisempi. Nyt kun tosissani yritän enkä vaan motkota.

Ap, sinun pitää tehdä jossain vaiheessa päätös ja elää sen mukaisesti. Se ei ole helppoa, päädyt sitten kumpaan tahansa vaihtoehtoon; jatkamaan yhdessä tai eroamaan.

Tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mua ärsyttää kun mies motkottaa seksin vähyydestä. jos alkaisin hieroa hänen jalkojaan, alkaisi hän pulestaan huohottaa pian niskaan ja minä puolestani ärsyyntyisin kun en halua seksia vaan tuottaa muuten vain hyvää mieltä jne.

kierre on aika paha, myönnän, mutta en pääse ulos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme