Sain lääkkeeksi Escitaprolam Actavista,
mutta silti minua itkettää vieläkin (suoraan sanottuna) vitukseen.. :( Milloin se alkaa vaikuttaa, ja milloin tietää että onkin väärä lääkitys?
En jaksaisi enää, itsetuhoisuutta ei ole mutta tämä toivottomuus on mahdotonta.
Kommentit (11)
10mg ja olen 18. Ei ole vaikuttanut merkittävästi toistaseksi. Minkä kokosta annosta sulla?
pääset eroon ei vaan oireista vaan siitä mikä sen aiheuttaa myöskin. Siinä on se oleellisin ero.
pitää syödä vähintään puoli vuotta että teho ja hyöty alkaa todella näkyä. Ei ne mitään ihmepillereitä kuten ei muutkaan lääkkeet.
ulkoilmaa, reippailua, urheilua, ystäviä, juhlia, ota koira. niillä lähtee
mutta ainakin se alhaisin annos eli 5mg ei auta yhtään. Mulla 10mg ja se on siinä ja siinä.
En kuvitellutkaan että heti auttaisi, mutta jotain apua toivoin ettei tarvitsisi alkaa lääkekoekaniiniksi.
No, katsotaan vielä, olen vain niin kyllästynyt tähän olotilaan..
ap
Hyvä lääke paniikkiin ja masennukseen. Vaikutus alkoi parissa viikossa. Oli helvetin kallis ennenkuin rinnakkaislääkkeet tulivat markkinoille. Isona miinuksena ainakin minulla (mies) seksuaalisuuden katoaminen käytännössä kokonaan ja "salamointi" sekä "sähköiskun" tuntemukset lopetettaessa. Lääke kyllä pelasti minut aivan toivottomasta paniikista ja masennuksesta 15mg annoksella.
Saatko mitään muuta apua? Keskusteluapu on ollut minulle vähintään yhtä tärkeä kuin lääkitys (tällä hetkellä 15mg/vrk).
Saatko mitään muuta apua? Keskusteluapu on ollut minulle vähintään yhtä tärkeä kuin lääkitys (tällä hetkellä 15mg/vrk).
eli ilmeisesti siellä sitten myös keskustellaan asioista (ei ainoastaan lääkkeisiin liittyvistä asioista). Saa vain nähdä mitä siitä tulee, kun viimekin kerralla käynti alkoi itkukohtauksella ja siitä johtuvasta häpeästä.
ap
alkaa vaikuttamaan ja alkuun vointi vaan pahenee tai ainakin mulla pahein, mutta sen kesti kun tiesi sen kuuluvan asiaan. Tsemppiä sinulle!
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humpil/3/11659823.pdf