Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okinawan dieetti

Vierailija
12.01.2013 |

Moi,

kirjoitan tänne, kun tuttavapiirissäni kukaan ei tällä dieetillä ole.

Idea on se, että ei syödä koskaan itseä kylläiseksi, vaan 80% täyteen. Käytännössä siis kylläisyyden tunne ei tule täysin, vaan syömisen jälkeen tekisi vielä mieli "vähäsen".

Syömisen jälkeen ei myöskään ole raskas olo, ja päivän aikana on paljon parempi fiilis ylipäätään. Okinawalla kaikki syövät näin, ja siellä on maailman terveimmät ihmiset.

Olen nyt jättänyt myös valkoisen viljan ja sokerit pois. Ja esim. vatsan turvotusta syömisen jälkeen ei ole, nälkää ei myöskään ole samalla tavoin kuin ennen - ja suurin vaikutus on se, että mitään ruokaa ei tule enää ahmittua tuon kylläisyyssäännön takia. Kroppa tuntuu olevan ylipäätään paremmassa kunnossa.

Kohtalotovereita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä syödään ainakin paljon kalaa ja kasviksia, ja juodaan hyvin maltillisesti alkoholia. Ainakin siis perinteisesti,nythän jo koko maailma on mäkkärimaailma.

Tutkittu juttu on, että hieman alipainoiset rotat elävät pidempään kuin normaalipainoiset. Sama pätee varmaan ihmisilläkin (paitsi että iäkkäänä on hyvä olla vähän ylimääräistä, jos kaatuu, ei mene paikat niin helposti rikki).

Vierailija
2/2 |
12.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisi kuuluu niillä kuvioihin, mä olen jättänyt valkoisen viljan siksi veks, että haluan kuitupitoisempaa ruokaa. Se sopii mulle paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä