Poikani ensi kertaa suksilla,
ja ikää seitsemän vuotta. Arvatkaa hävettääkö? Kaverit menee jo hurjaa vauhtia! Mitä teen?
Kommentit (7)
Mutta silti häiritsee, kun ladulla kaikki kaverit pyyhkäisee ohi. Raivo ja parku kasvaa (melkein myös minulla)!
Minunkin lapseni ovat tainneet hiihtää ekoja kertoja kunnolla vasta ekalla (ovat nyt nelosella ja kakkosella), vaikka minä olen aikoinani hiihtänyt kilpaa...
jos toiset menee ohi? Vaikka yhteiskunta on mikä on nykyään, niin koululiikunnassa ei kilpailisijoilla ole merkitystä. Koeta opettaa lapsellesi liikunnan riemu.
mutta kuinka paljon pitää harjoitella? Ja siltikin täällä tuntuu , että jos ei osaa hiihtää niin ei ole mitään...
mutta kuinka paljon pitää harjoitella? Ja siltikin täällä tuntuu , että jos ei osaa hiihtää niin ei ole mitään...
Kaikki osaavat hiihtää eikä koulun liikkatunnit ole mitään kisoja. Vanhemmat ne luovat paineita lapsiparoille.
Viet harjoittelemaan, harjoittelemaan ja harjoittelemaan. Aika homma ottaa muita kiinni, mutta itsetunnon kannalta olisi varmaan hyvä, jos ei olisi se luokan huonoin hiihtäjä.