Argh! Joku on ilmeisesti paistanut tänään munkkeja kerrostalossamme!
Asunnossani leijailee paistettujen munkkien haju ja arvatkaa, alkaako mielenk tehdä vaikka mitä herkkuja!
Kommentit (8)
Ennemmin laittaisin lapun, että jättäisit kokkailut ja leipomiset lähiaikoina vähemmälle, kun minä yritän laihduttaa. Rappukäytävässäkin tuoksuu aina ihana ruoka. Aah.
Ap
No tossa tilanteessa on kyllä tooodella ilkeä naapuri!
Lyödäänkö vetoa että hän ei vaan itse osaa/jaksa laihduttaa, ja sitten tuottaa noita tuoksuja ja herättelee herkutteluhaluja ettei kukaan muukaan laihtuisi, ja kun talossa sitten asuu häntä isommankokoisia ihmisiä hän sitten näyttää pienemmältä?
No tossa tilanteessa on kyllä tooodella ilkeä naapuri!
Lyödäänkö vetoa että hän ei vaan itse osaa/jaksa laihduttaa, ja sitten tuottaa noita tuoksuja ja herättelee herkutteluhaluja ettei kukaan muukaan laihtuisi, ja kun talossa sitten asuu häntä isommankokoisia ihmisiä hän sitten näyttää pienemmältä?
Maanantaisi keität kaalia, tiistaisin paistat silakoita, keskiviikkoisin hernekeittoa ja on niitä haisevia ruokia varmaan muitakin. Häviää ruokahalu muilta ja laihdutte kaikki!
Paitsi jos tykkää todella todella paljon kaalista ja silakoista ja hernekeitosta...
Hei! Ne ruotsalaiset hapansilakat! Sellainen purkki oven viereen ja tuuletin niin että puhaltaa rappukäytävälle ne hajut postiluukun läpi!
Keitä kukkakaalia - se on kamalimpia hajumuistoja lapsuudesta!
Jos saisit jostain käsiisi durian-hedelmiä, niidenkin hajua kannattaisi levittää, vie taatusti ruokahalun!
Laita lappu ilmoitustaululle että josko kiltti naapuri tois sulle yhen?