Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti! Ostatko koskaan tarkoituksella sellaisia merkkivaatteita, joissa merkki näkyy?

Vierailija
11.01.2013 |

Esim. et osta saman tai toisen merkin vaatetta, jossa merkki ei näy päälle päin vaikka se olisi muuten yhtä kiva?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan nämä merkilliset vaatteet sitten ostaa kaupasta? Eivät ilmeisesti ainakaan av-mammat..

Vierailija
22/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua näyttää venäläiseltä eukolta tai lastenvaatebloggarilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostan tai saan niitä lahjaksi hemmotettelun vuoksi. Asumme niin pienessä kaupugissa, että monia merkkejä ei suurin osa edes tunnista, ja minulle se ei edes ole tärkeää. Se vaan tuntuu ihanalle kun tietää että kaulan ympärillä on vaikkapa monen sadan euron LV:n huivi :D Minulla on paljon merkkivaatteita, joista ei erota päälle päin, että minkä merkkisiä ovat, enkä sitä halua ulospäin toitottaakaan. Suurimman osan vaatteista/laukuista/kengistä tilaan, koska täällä on ainoastaa pari kauppaa josta käyttämiäni merkkejä saa, enkä halua että niitä tulee kaupugilla vastaan. Miksi sitä ei saisi tehdä sitä mistä sen hyvän olon saa ;)

Vierailija
24/24 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakuin puolet sanoo ostavansa vaatteita, joissa merkki näkyy, niin eiköhän silloin he ole myös niitä, jotka niitä ostavat.

Itse kuulun niihin aiakkaisiin, joiden mielestä valmistajat saavat ostaa mainostilansa jostain muualta. Pienet lähes huomaamattomat logot hyväksyn, mutten suuria tai näkyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän