Minne voi ilmoittaa kun baarissa kapiteltiin mielialalääkkeitä?
Poliisille? Minulle ei kaupiteltu, kuulin vaan jutun tuosta. Ja tiedän kuka se oli ja haluan saada hänet edesvastuuseen.
Ja entäs tällaisesta asiasta, kun tiedän naapurini polttavan kannabista asunnossaan (haju tulee rappukäytävään)?
Kommentit (18)
Ja poliisi tekisi mitä?! Hei, olen Maija. Kuulin juttua, että herra x kaupittelee baarissa x lääkkeitä. Voin vana kuvitella polisiin ilmeen tästä yllättävästä uutisesta.
Salaliitto sitten vaan naapureiden kanssa, ilmoitettatte isännöitsijälle, että asukas x häiriköi...
Eiköhän ole poliiseilla ihan yleisesti tiedossa, että baareissa kaupitellaan lääkkeitä.
Edesvastuuseen?! Meinaatko, että tuosta saa elinkautisen.
Pelottaako?
Sinä huumesekopää. Kuka sinua pelkää?
Mitä mielialalääkkeitä?
Meinaan mitä järkeä olis jonkun ostaa pimeesti jotain citalopramia..
Ellei kyseessä ollut ns. PKV-lääkkeet.
miten vasikoille käy?
Lähti liian aikaisin.. Siis että olis kiva saada noi narkkikset samasta talosta/rapusta pois, ne on oikein maanvaiva! Siis noi lääkkeiden kaupittelijat.
Mutta ilmeisesti joku on jo puhunut pari kertaa isännöitsijälle ja yksi toinenkin henkilökin aikoo ottaa asian esille.
baarin työntekijä kaupittelisi lääkkeitä, ilmoittaisin poliisille. Naapurin pössyttelijän antaisin olla, koska tuskin poliisi minkään hajuhavainnon perään lähtee, jos ei kämpässä ole muuta "liikennettä".
Ei mielialalääkkeet ole edes ns. kolmiolääkkeitä, esim. Cipralex.
Sen sijaan jos baarissa kaupitellaan kolmiolääkkeitä, kuten rauhoittavia niin ilmoita poliisille.
Ei mielialalääkkeitä kukaan kaupittele siis, olet väärässä.
Poliisille? Minulle ei kaupiteltu, kuulin vaan jutun tuosta. Ja tiedän kuka se oli ja haluan saada hänet edesvastuuseen.
Ja entäs tällaisesta asiasta, kun tiedän naapurini polttavan kannabista asunnossaan (haju tulee rappukäytävään)?
Itse en puuttuisi tuon tason juttuun millään lailla. Niin kauan joku kaupittelee, kun joku ostaa.
Poliisille? Minulle ei kaupiteltu, kuulin vaan jutun tuosta. Ja tiedän kuka se oli ja haluan saada hänet edesvastuuseen. Ja entäs tällaisesta asiasta, kun tiedän naapurini polttavan kannabista asunnossaan (haju tulee rappukäytävään)?
poliisille
ilmeisesti ottavat niitä kaljan/viinan kanssa.
Mitä mielialalääkkeitä?
Meinaan mitä järkeä olis jonkun ostaa pimeesti jotain citalopramia..
Eli ne on noita PKV-lääkkeitä.
Niitä pitää syödä monta viikkoa ennen kuin tulee tehoa. Eri asia jos on kyse bentsoista tms.
Näin ton käyttäjän kerran rappukäytävässä ja silmät vaan seisoi päässä.. Karmivaa!