Mitä kirjaa luet parhaillaan, tai minkä luit viimeksi?
Kommentit (15)
Kaipasin aivotonta toimintaa kirjanmuodossa ja sitä sain myös.
En pitänyt koska alotus ja lopetusluvut oli hieman ristiriidassa.
Nyt luen Ben Eltonin Eedenistä vikaan. En osaa sanoa vielä mitään,edellisistään olen kyllä pitänyt,joskaan en kaikista.
olen aika alussa kirjassa ja juoni on vielä hieman hakusessa. kielikuvat ovat todella kutkuttavia ja henkilöhahmot riemastuttavan karrikatyyrejä. saas nähdä, mitä vielä tuleman pitää...
Raskaana olessani kirja-aiheetkin ovat vähän sen mukaisia:). Eli tämä on Jamie Oliverin vaimon kirjoittama kirja raskaudesta sekä ensimmäisistä vauvavuosista. Ajattelin ensin, että kaikki sitä kirjailijoiksi ryhtyy, ja onkohan tuo nyt hyvä. Mutta yllätyin iloisesti. Kirjassa on hauskasti ja avoimesti kerrottu raskauteen liittyvistä tuntemuksista, peloista ja asioista. Samoin elämästä pikkulapsen kanssa, kun odottaa toista lasta. Pidin eniten kirjan suorasukaisuudesta. Siinä ei ollut turhaa " hienostelua" . Tietenkin täytyy huomioida, että kirja on kirjoitettu julkkisperheen näkökulmasta.
Suosittelen!
ei ne kaikki lapset siellä hoidossa traumatisoidu ...;)
Kirjailija tilittää omaa kokemustaan elämän arvaamattomuudesta, kärsimyksestä, jumalasauhteesta,rakkaudesta jne. Kirjailijan elämä muuttui neliraajahalvaantumisen seurauksena, mutta hän on elänyt uskomattoman, tapahtumia, matkoja ja kokemuksia täynnä olevan elämän.
Olen kirjojen suurkuluttaja, joskus perhe-elälmä häiritsee lukemista. Lukemistoni on laaja-alaista, erityisesti pidän juuri elämänkerroista. Tämä Eareckson-Tadan kirja on eräs parhaimmista lukunautinnoistani, itkin, nauroin ja sain paljon ajateltavaa. Suosittelen lämpimästi.
On mukaansa tempaava ja kirja ajoittuu sekä nykyhetkeen, että 1700-1800 luvun vaihteeseen. Mukavaa rentoa luettavaa.
Kaunistelematon tositarina äitinsä julmasti nöyryyttämän pojan kipeästä kasvusta ehjäksi aikuiseksi.
Ensimmäinen " Mankeli" minkä luin ja oli kyllä hyvä. Pitää lukea muutakin sen tuotantoa.
Dekkariklassikko. Ihanan kepeää ja viihdyttävää luettavaa.
jo toista kuukautta. Iltaisin luen muutaman luvun, eipä siinä paljoa ehdi edetä. Seuraavana vuorossa Arundhati Royn Joutavuuksien Jumala.
Ihana kirja, ahmin sen muutamassa illassa. Chamberlainin kirjat on tosi mukaansatempaavia, suosittelen!
Oli hyvä ja koskettava kirja, varsinkin kun olen joskus vuosia sitten tavannutkin Killin.
Seuraavaksi luen jotain hömppää...
Luen siis parhaillaan, paha vielä sanoa loppuvaikutelmia. Ensimmäinen neljäsosa on ainakin kiehtova ja mukaansa tempaava.