Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rasismia jos mustat miehet ei ole mielestäni komeita?

Vierailija
11.01.2013 |

Tykkään suomalaisen näköisistä miehistä, joistakin. Kukaan musta ei vedä puoleensa. Olenko rasisti vai onko makuasia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kysyt vihervasurilta niin olet ilmiselvasti rasisti, jos tavalliselta ihmiselta, niin et tietenkaan.

Vierailija
2/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään suomalaisen näköisistä miehistä, joistakin. Kukaan musta ei vedä puoleensa. Olenko rasisti vai onko makuasia?

En minäkään tykkää naisista "siinä mielessä" enkä kuitenkaan ole sovinisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tykkää naisista "siinä mielessä" enkä kuitenkaan ole sovinisti.

Henkilökohtaiset seksuaaliset mieltymykset eivät ole "syrjintää".

Rasistit ovat ihan outoja. Sotkevat jotenkin ihan yhteismitattomia asioita. Pulut...

Vierailija
4/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on epänormaalia.

Vierailija
5/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni rasismilla tarkoitetaan rotuun tms. perustuvaa syrjintää tai epätasa-arvoista kohtelua, olenko väärässä? Se, että "ei tykkää", ei vielä ole syrjintää, mutta ehkä kuitenkin rasistinen asenne jos se perustuu johonkin rodulliseen. Sen sijaan jos se manifestoituu toimintana siten, että vaikkapa antaa joillekin valkoisille muttei säännön mukaan yhdellekään mustalle miehelle, ja vieläpä myöntää ihonvärin olevan kynnyskysymys, niin teoriassa sehän täyttää rasismin tunnusmerkit.

Minusta rasismi/rasisti on aina ollut hyvin kummallinen sana, vähän niin kuin kiusaaminen/kiusaaja. Se on toisaalta äärimmäisen tuomittavaa ja sanan käyttäminen tuottaa kohteelleen tietyn stigman, mutta molempia sanoja pyritään kuitenkin toistuvasti määrittelemään ikään kuin kyseessä olisi kuitenkin jokin useimmille ihmisille ominainen asia. Esim. olen rasisti jos tunnen vähintäkään tervettä epäluuloa vieraita kulttuureita ja ihmisiä kohtaan, ja olen kiusaaja jos en uskalla uhrata omaa selkänahkaani puolustaakseni kiusattua tai jos on joku ihminen, josta en pidä ja jota en halua ystäväkseni. Tämä on minusta hyvin ongelmallista, koska se sekoittaa todellisen pahanteon ja normaalin, hyväksytyn toiminnan keskustelussa toisiinsa.

Vierailija
6/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismia ei voi määritellä tarkkaan vaan se on aina ajasta ja paikasta riippuvaista. Ei siihen voi mitään tarkkaan sanoa vaan se pitää arvioida tapauskohtaisesti ja vaatii erityistä herkkyyttä.

Siinäpä teille oikein johtavien rasismia vastustavien henkilöiden kannanotto akateemisesta maailmasta. Aika pelottavaa. He varmaan sitten ovat niitä ylipapittaria itse, jotka tulkitsevat tilanteita ja mielellään esiintyisivät oikeudessa asiantuntijoina. Hauskaa. Sitähän ei koskaan etukäteen tiedä, miten joku asia tulkitaan ja saako tuomion vai ei. Onneksi meillä on nämä akateemiset rasismitutkijat, jotka mielihyvin tulevat tekemään tapauskohtaisia tulkintoja...

Vierailija
7/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääneen tai näin netissä julkisesti, ettei tykkää jostakin etnisestä ryhmästä. Omassa päässään kukin tykkää mistä tykkää, mutta normaalisti sitä ei kuulu selittää. Lisäksi tuo minusta on hieman rajoittunutta, tummaihoisia on hyvin eri näköisiä, oikeasti yhdistävä tekijä on vain se väri. Rasistista on toki myös sanoa, että kaikki suomalaiset ovat rumia, mutta luulen, että tämän sanominen yleensä johtuu ilkeydestä ja katkeruudesta, kuin ihan aidosta mielipiteestä.

Vierailija
8/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

leimata rasistiksi sellainen, joka ei pidä tummaihoisista "siinä mielessä" eli ulkonäkö ei nappaa kumppanimielessä. Tällaisen mielipiteen sanova on itse rasisti, koska näkee ihonvärin toisen ihmisen ongelmana ja sitä pitää salata asiana, jota ei muka huomata... Jos minä sanoisin, etten pidä sinisilmäisistä miehistä, niin olisiko se rasismia? Ei olisi, koska sinisilmäisen miehen sinisissä silmissä ei ole mitään noloa ja hävettävää toisin kuin tumman miehen ihossa.

Usein pahiten rasismia vastustavat ovat itse rasisteja. He näkevät suojeltavissaan sellaisia asioita, jotka on jotenkin hävettäviä, joten niiden olemssaoloa ei saa edes mainita. Esimerkiksi on rasistista piirtää mustasta kuva, jossa on isot huulet. Miksi? Heillähän on monesti isot huulet. Onko se piirre sellainen, että sitä ei saa mainita, koska on "niin nolo"? Eikö karikatyyrin hyväksyminen olisi juuri suvaitsevaisuutta, jossa toisten etnisiä piirteitä ei pidetä huonoina vaan ovat pikemminkin upeita?

Vierailija
9/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei pidä sinisilmäisistä miehistä, ei ehkä ole rasisti, mutta on äärimmäisen pinnallinen ja tyhmä, joka menettää typerän ennakkoluulonsa takia paljon. Ei kaikkien kanssa kannatakaan olla, itselläni on ollut vain yksi ainoa mies parikymppisestä nyt nelikymppiseksi. Mutta hänen kanssaan olen ihan muista syistä kuin jonkun yksittäisen pigmentin takia. Enkä julistaisi missään, että minä en voisi kiinnostua jostain tietystä pigmentistä jossain tietyssä kohtaa ihmistä.

Vierailija
10/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun persurasisti! Vihaat mustia!!!

Kaikki jotka ei ole neekeriä kerran nussineet, ovat hitlerin opetuslapsia ja kuvottavia rasistipaskoja!!!

Ja ne jotka nussii enemmän kun kerran, on Sukupuolitaudeilla kyllästettyjä mamupatjoja!!!

Vierailija
11/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, et pitää edes kysyä, kun itsekin tajuaa olevansa.

Vierailija
12/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei viehätä vaaleaihoiset miehet ollenkaan. En muista nähneeni hyvännäköistä vaaleaa suomalaista miestä ikinä. Vain tummaihoisissa miehissä olen nähnyt itseä kiinnostavia. Sisin tietty lopulta ratkaisee, ei nyt kuka tahansa kelpaa.

Vierailija
13/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tule sine kaaunis suami-tytö minu luokse turkiin, mina nayta sinut vanhemmile, siina tykata varmasti"

Vierailija
14/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tule sine kaaunis suami-tytö minu luokse turkiin, mina nayta sinut vanhemmile, siina tykata varmasti"

niitä mustia miehiä löytyy paljonkin? Taitaa "esa-matilla" olla nyt kartta hieman hukassa. ;)

Vierailija
15/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä oikein tarkkaan alkaa penkoa ja raaputtaa sen mielipiteen pintaa, niin mitä sieltä löytyy? Musta on ehkä alitajuisesti pelottavaa ja outoa, ehkä pidät tummaihoisten joitain piirteitä salaa eläimellisinä vrt. valkoihoisten "sivistyneet" piirteet...

Paha sanoa, koska tuskin kykenet rehelliseen syväanalyysiin. Mieti itse.

Seksuaaliset mieltymykset tuppaavat olemaan aika tiedostamattomia noin perustaltaan. Mutta on niilläkin jotkut taustansa.

Vierailija
16/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen tummaihoiset miehet seksuaalisesti epäviehättävinä. Kavereina mulla on monta tummaihoista miestä.

Vierailija
17/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihotun miehestä käytännössä vain jos hänellä on luonnostaan vaaleat hiukset, mitä pidemmät sen seksikkäämmät. Kyllä tummissakin miehissä on komeita mutta eivät vain saa mitään tuntemuksia tuonne alapäähän. Myös harvinaiset vaaleahiuksiset ja iholtaan tummempisävyiset ovat kiihottavia, puhtaasti hiusten väriin liittyvä fetissi siis. Harvemmin värjätyt vaaleat hiukset tummalla näyttävät hyvältä, yleensä lopputulos on minun makuuni epäonnistunut.

Naisista kiihottavimmat ovat taas maitokahvimulatteja tai sitä tummemmpia (ja kyllä, tuo "maitokahvimulatti" on nyt tarkoitettu kohteliaisuudeksi koska yleensä reaktioni on että tekee mieli nuolaista kun sellaisen näen), vaaleista sytyttää vain punapäät (joita minun ei tee mieli nuolaista Oo). Muuten hiusten puolesta brunetit/mustatukkaiset ovat naisista kiihottavampia.

Vierailija
18/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt joku tajuaa...eli en osaa katsella "sillä silmällä" vaikkapa afrikkalaisia tai aasialaisia miehiä. Vaalea ei tarvitse olla, ristiverinenkin kelpaa, mutta...

Rasistina en itseäni pidä. Mielestäni vaaleaihoisen miehen kasvonpiirteet ovat vain miellyttävimmät ja esim. tummaihoiset muistuttavat apinoita tai käyttäytyvät tavalla, josta en pidä (kovaäänisyys ym.).

Vierailija
19/26 |
31.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe muita kuin vaaleaihoisia "miehinä" Jos nyt joku tajuaa...eli en osaa katsella "sillä silmällä" vaikkapa afrikkalaisia tai aasialaisia miehiä. Vaalea ei tarvitse olla, ristiverinenkin kelpaa, mutta...

Rasistina en itseäni pidä. Mielestäni vaaleaihoisen miehen kasvonpiirteet ovat vain miellyttävimmät ja esim. tummaihoiset muistuttavat apinoita tai käyttäytyvät tavalla, josta en pidä (kovaäänisyys ym.).

en näe vaaleaihoisia miehiä MIEHINÄ, varsinkaan suomalaisia. Monesti sellaisia harmaita nössyköitä tai sitten pöhöttyneitä juoppoja. Muistuttavat joko villakoiria tai bulldoggeja.

Vierailija
20/26 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä, kun tällaista asiaa pitää kysyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän