Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko elämä olla parempaa ilman miestä ?

Vierailija
11.01.2013 |

Kahdestaan lapsen / lasten kanssa ?

Meneillään on harkinta-aika, ja eron tullessa voimaan lapsen isä todennäköisesti katoaa elämästä melkolailla kokonaan. Totta kai tapaisi lastaan joskus ( varmaan harvoin ), mutta jäisimme elämään kahdestaan. Minua mietityttää taloudellinen toimeentulo ( mulla on kyllä ammatti), yksinäisyys, se, ettei ole seuraa esim. matkoille ja elämä on niin rajallista yksinhuoltajana.

Olen jo tottunut olemaan lapsen kanssa kahdestaan, mutta haluaisin kuulla kokemuksia, millaista se on pidemmällä aikavälillä? Yksinhuoltajat, voitteko elää n.s normaalia elämää vai onko kaikki vain kurjaa kituuttamista ? Onko yksinhuoltajuus parempi kuin ongelmainen parisuhde ?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä elän lapseni kanssa aivan normaalia elämää, eikä elämä ole lainkaan "kurjaa kituuttamista".... Yksinhuoltajuus on miljoonasti parempaa kuin ongelmainen/huono parisuhde!

Vierailija
2/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sulle noin välttämätön, vaikka olisi kuinka paska? Kuulostaa todella avuttomalta ja tyhmältä, anteeksi nyt vain.

Kannattaisi varmaan hankkia jonkunlaista itsenäisyyttä ja opetella viihtymään ihan itsensä kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on juuri sellaista millaiseksi sen rakennat, miehellä tai ilman :)

Vierailija
4/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole yksinviihtyvää tyyppiä, mutta silti paljon mieluummin olen yh kuin huonossa parisuhteessa. Nyt 7 vuotta erosta kyllä olen aktiivisesti etsimässä uutta miestä, eli kyllä miehen seuraa ja seksiä kaipaan, mutta mieluummin tosiaan olen ilman kuin huonon kanssa.

Vierailija
5/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin toimii ja sujuu kaikki, ei ole yksinäistä kituuttamista vaan oikeen antoisaa elämään. Hyvänen aika, mihin sitä miestä tarvii? :)

Vierailija
6/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta voi päättää itse, rahat saa käyttää itse, on kuin olisi lähtenyt lentoon eron jälkeen. Nautin todella!

Mies ei ollut edes mahdottoman huono mutta hyvin marttyyri ja aika negatiivinen ruikuttaja.

Vierailija
7/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma aikani lisääntyi eksponentiaalisesti: ei toisen sotkuja eikä pyykkejä, ei ruoanlaittoa jos ei huvita, ei aikatauluista sopimista, ei vänkäämistä telkkarinkatsomisesta... Kaiken saa tehdä kuten itse haluaa!

Todellista luksusta huonoon parisuhteeseen verrattuna :)

Vierailija
8/8 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeastiko kysyt onko ilman miestä vai hankalan miehen kanssa parempaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi