Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen läskeistä läskein läski

Vierailija
11.01.2013 |

motivaatio laihduttamiseen heikossa hapessa.

Kiloja yli 100 mutta alle 120, vaakalla en ole käynyt joten tarkkaa painoa en tiedä. Pahimmillani olen painanut n. 130 kg.

Mitä tekisit minuna?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kampaajalle

ja tämän mä toteutan.

Vierailija
2/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni asia kerrallaan. Ensin aaminainen kuntoon. Kun siitä on muodostunut tapa, sitten lounas kuntoon. Kun siitä on muodostunut tapa, seuraava pieni askel.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panosta niihin hyviin puoliin: rinnat kauniisti esiin hyvillä liiveillä, iho hehkumaan kasvohoidolla, hyvä väri ja leikkaus hiuksiin. Opettele hemmottelemaan itseäsi hoidoilla herkuttelun sijaan.

Vierailija
4/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrik Borgin kirjoittama teos Rentoa painonhallintaa. Lue se ja mieti haluaisitko tehdä elämäntapamuutoksen ITSEÄSI varten.

Vierailija
5/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettimällä ja vaikka kirjaamalla,että mitä haittoja ylipainosta on nyt ja voi tulla ja toisaalta mitä hyötyjä tulee laihduttamisesta.

Vierailija
6/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni läskeistä läskein läski ! En vain mahdu mihinkään vaatteisiin, maha on niin iso, ettei mahdu mihinkään.

Uimahalliin tai muuten vähissä vaatteissa en voi olla ollenkaan, olen vartalostani niin hirveän näköinen, että joudun rajoittamaan oloani.

Ainut tie on kai yrittää hyväksyä itsensä sellaisena kuin on ja tehdä parhaansa niillä keinoilla kuin on käytössä. Vartalo ja ulkonäkö on useimmiten geeneissä aika tiukasti kiinni, eikä sille voi mitään.

Ja olen lohduttautunut sillä, että todella upeannäköisiä naisia on kuitenkin yksin ja onnettomina, eli ei se ulkonäkö tuo välttämättä onnea.

Vierailija
7/7 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua lopettaa herkuttelua etkä viitsi muuttaa ruokailuasi, niin sinulla ei myöskään ole oikeutta valittaa.

Riittä jo tuo lässytys ja itsensä hemmottelu, homma on täysin sinusta itsestäsi kiinni.