Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka on viettänyt railakasta elämää ennen perhettä, eikä pettäminen tod. kiinnosta?

Vierailija
06.12.2005 |

Minä olen just sellainen. Kaverin kanssa mentiin ja tehtiin kaikenlaista. Miehiä oli niin paljon, että ei pysty millään kaikkia muistamaan. Oli ulkolaista, kotimasita, mustaa ja valkoista ja niiden kanssa on kaikkea mahdollista kokeiltu.

Nyt minulla on aivan super-ihana avomies, eikä tulis mieleenkään pettää. Toistaiseksi yksi lapsi, yhdessä oltu reilut 5 vuotta ja hyvin menee. Luottamus molemminpuoleista ja 100%.

Kannattaa kokeilla tarpeeksi ennen kuin vakiintuu, niin ei tarvitse petturiks ryhtyä =)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ainakaan pääse koskaan sanomaan,että elin,kuin eläkeläinen=D

Nyt,kun on oma rakas mies kainalossa,niin ei tee pätkääkään miele lähteä " saalistamaan" kapakoihin.Oma kulta riittää täysin=)

Vierailija
22/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en kaikkia niitä edellisiä muistakkaan, petin pariinotteeseen.

Nyt ollaan oltu 5v yhdessä ja yhteinen poika 04 ja la 5/06. Mieleenikään ei tulisi lähteä vieraan matkaan, ja toisaalta koko ravintolaelämä ei enää kiinnosta. Siellä samat naamat joka kerta.

Mulla on hyvä olla mieheni kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sängyssä olen ollut vain oman mieheni kanssa. Silti en ikinä petä tai jätä eikä mieskään minua. Niin se vaan on.

Ei pettäminen/yhdessä pysyminen johdu mistään muusta kuin päätöksestä ja sitoutumisesta. Jos sitä riittää, niin suhde toimii hyvin vuosia ja vuosikymmeniä. Yksinkertaista.

t. yhdeksän vuotta yhdessä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi