Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka on viettänyt railakasta elämää ennen perhettä, eikä pettäminen tod. kiinnosta?

Vierailija
06.12.2005 |

Minä olen just sellainen. Kaverin kanssa mentiin ja tehtiin kaikenlaista. Miehiä oli niin paljon, että ei pysty millään kaikkia muistamaan. Oli ulkolaista, kotimasita, mustaa ja valkoista ja niiden kanssa on kaikkea mahdollista kokeiltu.

Nyt minulla on aivan super-ihana avomies, eikä tulis mieleenkään pettää. Toistaiseksi yksi lapsi, yhdessä oltu reilut 5 vuotta ja hyvin menee. Luottamus molemminpuoleista ja 100%.

Kannattaa kokeilla tarpeeksi ennen kuin vakiintuu, niin ei tarvitse petturiks ryhtyä =)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun oli ollu 7 vuotta yhdessä, tapasin miehen työkaverin, (pomon) ja siitä alkoi sellanen suhde että en olis ikinä uskonu. Mä olen ollu naimisissa nyt 20 vuotta ja mun mies ei tiedä tästä mitään. Käytiin viikonloppusin tän pomon kanssa ampumassa radalla, ja siihen sai helposti kulumaan monta tuntia, muka. En vieläkään oikein ymmärrä miksi tää tuli tehtyä, en ole siitä ylpeä, mutta ei tää railakas elämä nuorempana estänyt pettämästä, vaikka itte niin alunperin ajattelin.

Vierailija
2/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena omatunto kehittyy, jos kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nykyään ei todellakaan kiinnosta bailaaminen eikä pettäminen, yhdessä oloa melkein 10 vuotta ja kolme lasta ja onnellinen tähän asemaan :)))

Vierailija
4/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin nuorena kun tuli hummattua siellä sun täällä pidin myöskin näppini erossa varatuista miehistä, en edes harkinnut suhdetta varattuun mieheen.

Vierailija
5/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään tarvetta pettää miestäni. Ja silloin kun tuota railakasta elämää vietin olin sinkku.

Vierailija
6/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap

Vierailija
7/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut käydä ravintoloissa ja juoda viinaa niin paljon kun oma sielu on sietänyt. Olen tapaillut monia miehiä ja harrastanut seksiä erilaisten miesten kanssa, vapaiden ja varattujen. Ei jäänyt kaivelemaan mikään mieltä; että olisiko ruoho vihreämpää toisella puolella?

Nyt 8 vuotta jo onnellisesti naimisissa. Ei tee mieli muita miehiä eikä tee mieli ravata ravintoloissa. Juuri eilen juteltiin miehen kanssa pikkujouluista joihin pitäisi mennä. En kerta kaikkisesti viitsi lähteä: kauhea vaiva hankkia hoitaja lapsille ja mitä sillä saa: " nauttia" ravintolaillasta. Mä oon niin monta ravintolailtaa kokenut että kun saa olla kotona niin on hyvä olla!

Vierailija
8/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni 15-vuotiaana yli 15-vuotta sitten ja olin neitsyt. Silti ei ole kskaan käynyt mielessäkään syrjähypyt. Osa kavereistani säälii (seksi)kokemusteni puutetta, mutta itse olen enemmän kuin tyytyväinen niin kokemusteni " puutteeseen" kuin mieheenikin.

Vierailija
9/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt ole ollut onnellisesti miehen kanssa kuusi vuotta ja toinen lapsi tulossa. Baarissa juoksentelu ei kiinnosta enää tippaakaan. Eikä ole mitään tarvetta tai halua pettää miestäni, koska TIEDÄN että se on paras mies maailmassa eikä ruoho todellakaan ole vihreämpää aidan toisella puolella!

Vierailija
11/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein avomies ja lapsia

Vierailija
12/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ensin saadaan omakotitalo valmiiksi. Meidän elämä ei siitä muutu, että onko sormessa yksi vai kaksi rinkulaa. Ei oo kiirus, nyt on vaan pikkasen tärkeämpää rahanmenoa.

ap

Vierailija
13/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtaa/kokeilla muita - parhaimman kun olen saanut :)

Vierailija
14/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin toooosi railakkaan ja pitkan nuoruuden ja samoin mieheni. Oli paljon poikia ja miehiä ja myös 1 x 3 v avoliitto. Bailausta urakalla, juopottelua, huumekokeilujakin, alkomailla asumista ja paljon seksikokemuksia.

Olen ollu aina uskollinen ja tyytyväinen yksiavioiseen suhteeseeni. Sen se opetti ettei menis vieraaseen petiin vaikka muuten voikin flirttailla.

Vierailija
15/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vaan kun heti hyökkäät ja sanot mua moraalittomaksi. Mitä moraalitonta siinä on jos harrastaa seksiä useiden miesten kanssa jos on sinkku. Mä nyt vaan en oo mikään pyhäpirkko. Edelleenkin seksistä tykkään, mutta vain oman mieheni kanssa.

ap

Vierailija
16/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaasta 30 vuotiaaksi kerkesin juoksemaan kaiken maailman baarit ja harrastukset ja miehet läpi miljooooonaan kertaan ja nyt 33 v ei vois vähempää kiinnostaa minkäännäkönen bailaaminen/baarit/miehet......

Kotona vaan miehen ja lapsen kanssa ja lapsiperheet harrastuksia ja elämää eletään, eikä lastakaan tarvi viedä kenellekään pois silmistä siksi että pääsis elämään elämätöntä nuoruutta......

Vierailija
17/23 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siitä hyvästä sitten petän miestäni? =D Kai siihen kumminkin vaikuttaa ennen kaikkea henkinen kypsyys??

Vierailija
18/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tosiaan sellainen olo, että voi ottaa ihan rauhallisesti loppuelämän.

Vierailija
19/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä edes miten railakas nuoruus ja pettäminen liittyy toisiinsa. En ole ikinä ajatellut, että jos joskus joku on bailannut ankarasti ja rupeaa seurustelemaan, että se myös pettää...

Vierailija
20/23 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoitakaan, että ei voisi olla pettämättä jos ei ole viettäänyt railakasta nuoruutta. Mua kyllä mietityttäis ja kiinnostais tietää, millaisia muut miehet on jos en olis ollu kuin yhden kanssa.

Mutta mikäs siinä jos hyvältä tuntuu ja onnellisia olette! =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi