Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen jo pitkään ajatellut tatuoida mieheni nimen olkapäähäni.

Vierailija
10.01.2013 |

Mies vaan vastustaa ajatusta. Huomenna ajattelin viiimein käydä tatuointiliikkeessä kyselemässä. Mun iho, ei se miehelle kuulu jos otan tatuoinnin. Saas nähdä mitä mies sanoo kun kerron. Ehkäpä varaan jo ajankin tatskan tekoon. Jännittää :)

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä jo vuosikausia, täysin vakiintunut pari. En siis mitenkään yritä sitoa miestä itseeni tatuoinnilla, hullu ajatuskin, mieshän on jo mun ;) Ja mitä sitten vaikka eroaisimmekin, tuskin mä uutta miestä enää haluaisin ja miksei eletty elämä saisi näkyä ihossa. Ei se ero tätä parisuhdetta pois pyyhkäisi kuitenkaan, sama kai se olis vaikka se nimikin siihen jäis muistoksi.

Ap

ex-miehesi nimeä katsellen. Kiihottava ajatus!

närkästyttää? Minun ihonihan se on, ei teidän. Minun häpeäni, ei teidän. Tämän keskustelun jälkeen olen jopa varmempi asiastani.

Vierailija
22/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no on sillä miehelläkin jotain sanomista siihen, että tatuoit sen nimeä olkapäähän.

kuulostaa riipustautumiselta ja toisen ihmisen kautta elämiseltä. myönmä se. ja olet pettynyt kun mies ei halua että teet noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vihaa ja halveksuu julmaa pettäjää, johon nuorena rakastui ja jonka kanssa sai lapsensa ja kärsi ja kituutti veloissa lopulta vuosikausia. Olisi ikävää, jos äitini kantaisi vielä nahassaankin isäni nimeä. Ilta on aamua viisaampi.

Vierailija
24/42 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini vihaa ja halveksuu julmaa pettäjää, johon nuorena rakastui ja jonka kanssa sai lapsensa ja kärsi ja kituutti veloissa lopulta vuosikausia. Olisi ikävää, jos äitini kantaisi vielä nahassaankin isäni nimeä. Ilta on aamua viisaampi.

Vierailija
25/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ihan vapaasti!

Laita vaikka molempiin olkapäihin. Älä vaan kuuntele mitä muut sanoo.. Se sinun ongelmasi tuntuu olevan! Et kuuntele mitä mies sanoo tai mitä me sanotaan.

Soita heti aamulla se aika. Laita kello soittamaan niin ehdit ennenkö mies tulee töistä. Teillä meneekin kivasti koko viikonloppu tapellessa. Mies voi juoda ja sinä kiukutella kun mies on kusipää.

Jos vaikka menisitte vaan naimisiin ja erotessa kieltäytyisit ottamasta sormusta pois, pidät miehen sukunimen ja juhlit aina hääpäiväänne. Niin mun yksi kaverikin tekee. ;)

Vierailija
26/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jos se viruttelee pippeliään jonkun naisen emättimessä 30 vuoden liittonne jälkeen. :)

Se ettei mies ole jo pettänyt, ei tarkoita että kannattaa nimi tatuoida nahkaan olkaansa. Vaan nyt puhutaan todellakin tulevasta. Sinne kukaan meistä ei näe. Ja meillä muillakin on hyviä liittoja, mies ei ole pettänyt etc.

Vierailija
27/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule ihan vapaasti!

Laita vaikka molempiin olkapäihin. Älä vaan kuuntele mitä muut sanoo.. Se sinun ongelmasi tuntuu olevan! Et kuuntele mitä mies sanoo tai mitä me sanotaan.

Soita heti aamulla se aika. Laita kello soittamaan niin ehdit ennenkö mies tulee töistä. Teillä meneekin kivasti koko viikonloppu tapellessa. Mies voi juoda ja sinä kiukutella kun mies on kusipää.

Jos vaikka menisitte vaan naimisiin ja erotessa kieltäytyisit ottamasta sormusta pois, pidät miehen sukunimen ja juhlit aina hääpäiväänne. Niin mun yksi kaverikin tekee. ;)

Eikä me tuon takia todellakaan tapella koko viikonloppua, eikä mies edes juo ollenkaan, miksi siis jois nytkään? Tässä on kuule menty sellaisten asioiden läpi vuosien varrella, ettei yksi tatuointi ole siinä yhtään mitään. Eikä mies ole multa sitä tatuointia kieltänyt, sillä on itselläänkin sellainen. Yrittää mulle vaan tyrkyttää ihan toisenlaista tatuointia, sellaista joka ei mulle sovi ollenkaan. Joten mulla ei ole minkäänlaista epäilyä, että tatuointi meidän liiton kaataisi, ei todellakaan kaada. Mies toteaa aivan kuten ennekin, että vaimo se tekee mitä haluaa vaikka hän vähän vastustelee. Sitä se minussa rakastaakin :)

Vierailija
28/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jos se viruttelee pippeliään jonkun naisen emättimessä 30 vuoden liittonne jälkeen. :)

Se ettei mies ole jo pettänyt, ei tarkoita että kannattaa nimi tatuoida nahkaan olkaansa. Vaan nyt puhutaan todellakin tulevasta. Sinne kukaan meistä ei näe. Ja meillä muillakin on hyviä liittoja, mies ei ole pettänyt etc.

että kaikki miehet pettää. Ja mitä sitten vaikka pettäiskin, ei mua se nimi koskaan tule kaduttamaan, olen tämän asian niin pohjia myöten miettinyt.

Vierailija
29/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia että pitää pelätä pettämistä ja eroa? Olen mä ton miehen kanssa mennyt naimisiin ja tehnyt kolme lasta, silläkin uhalla että se voi ihan minä päivänä tahansa ottaa ja jättää mut. Myös ne lapset mua muistuttaa siitä miehestä, olisko nekin pitänyt jättää tekemättä, poikakin on kuin ilmetty isänsä? Koko ajanko te pelkäätte tulevaa ja teette kaiken vain ajatellen eroa ja pettämistä? Kyllä se ero mua surettaa vaikkei mulla olis yhtään tatuointia. Vai pitäskö ottaa ja pettää ja jättää mies ennekuin se ehtii tehdä sen mulle, niinkun ihan varuilta. Mä nyt vain olen päättänyt elää täysillä ja uskoa ja luottaa tulevaan. Elää tätä päivää eikä huomista. Kiitos mielipiteistä ja Hyvää Yötä kaikille!

ap

Vierailija
30/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sun viestisi muuttuu ihan toiseksi? Siis se tahtoo sun ottavan tatuoinnin mutta vaan eri näkösen? Just. Jos vaikka alottaisit puhuun oikeesta näkökulmasta ni en olis aikaani tähän ketjuun laittanu. Mutta pettämispelot yms on kiitos vaan omaa juttuasi. Et tajua sitä mitä selitettiin ni en jää jankkaamaan. Moro vaan!

Vierailija
31/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sun viestisi muuttuu ihan toiseksi? Siis se tahtoo sun ottavan tatuoinnin mutta vaan eri näkösen? Just. Jos vaikka alottaisit puhuun oikeesta näkökulmasta ni en olis aikaani tähän ketjuun laittanu. Mutta pettämispelot yms on kiitos vaan omaa juttuasi. Eto tajua sitä mitä selitettiin ni en jää jankkaamaan. Moro vaan!

mua ottamasta, kyllä se tietää että lopylta teen kuitenkin miten itse tahdon. Nimihommaa se vastustaa, liekö lukenut liikaa vauvapalstaa ;) Ehdottaa sitten nimen tilalle ties mitä kuvia, lähinnä sellaisia mitä en ikimaailmassa ottais. Mä haluan sen nimen, ihan omista syistäni ja tiedän että mieskin sen lopulta hyväksyy. Ne syyt ei ole miehen sitominen eikä muille näyttäminen. Mä haluan tehdä tämän nyt, olkoot huominen sitten millainen tahansa.

Vierailija
32/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä jo vuosikausia, täysin vakiintunut pari. En siis mitenkään yritä sitoa miestä itseeni tatuoinnilla, hullu ajatuskin, mieshän on jo mun ;) Ja mitä sitten vaikka eroaisimmekin, tuskin mä uutta miestä enää haluaisin ja miksei eletty elämä saisi näkyä ihossa. Ei se ero tätä parisuhdetta pois pyyhkäisi kuitenkaan, sama kai se olis vaikka se nimikin siihen jäis muistoksi.

Ap

ja miksi haluaisit eron jälkeen exän nimen näkyvän nahassasi? Että pääsisit baarissa tai vanhainkodissa selittämään että joo, oli mulla mieskin joskus?

sitä näytellä, ei vanhainkodissa eikä baarissa. Ja miksei mun ihossa voi olla sen ihmisen nimi jonka kanssa olen viettänyt elämäni onnellisimmat vuodet ja jonka kanssa olen saanut minulle rakkaimmat ihmiset, lapsemme. Itselleni se tatuionti on, ei miehelle eikä muille, vain minulle.

Kuulostaa höpölöpöltä.

Mitä se tarkoittaa?

Miksi tarvitset pysyvän ihomaalauksen sitä varten.

Vierailija
33/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole naisella niin ruman & halvan näköistä kuin tatuoinnit. Tätähän te ette tietenkään usko, kun "mun oma keho" jne. Mutta ihan älyttömän rumia ja epänaisellisia tatskat kuitenkin ovat.

Jättäkää ottamatta niin säästytte paljolta vaivalta.

Vierailija
34/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä jo vuosikausia, täysin vakiintunut pari. En siis mitenkään yritä sitoa miestä itseeni tatuoinnilla, hullu ajatuskin, mieshän on jo mun ;) Ja mitä sitten vaikka eroaisimmekin, tuskin mä uutta miestä enää haluaisin ja miksei eletty elämä saisi näkyä ihossa. Ei se ero tätä parisuhdetta pois pyyhkäisi kuitenkaan, sama kai se olis vaikka se nimikin siihen jäis muistoksi. Ap

ja miksi haluaisit eron jälkeen exän nimen näkyvän nahassasi? Että pääsisit baarissa tai vanhainkodissa selittämään että joo, oli mulla mieskin joskus?

sitä näytellä, ei vanhainkodissa eikä baarissa. Ja miksei mun ihossa voi olla sen ihmisen nimi jonka kanssa olen viettänyt elämäni onnellisimmat vuodet ja jonka kanssa olen saanut minulle rakkaimmat ihmiset, lapsemme. Itselleni se tatuionti on, ei miehelle eikä muille, vain minulle.

mikäli vielä joskus olette alasti keskenänne.

Tatuoinnit eivät ole niitä kauneimpia koristeita millä ihminen voi itseään koristaa, mutta kuitenkin pysyvimmästä päästä.

Samoin kesällä lyhythihaiset vaatetukset eivät enää sovi, jos olkapäässä pilkistää tatuointi.

Tälläisiä näkee silloin tällöin kesällä ja aina ne ovat yhtä rumia.

t. mies jonka vaimo ei onneksi tatuointeja halajoi

Vierailija
35/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä jo vuosikausia, täysin vakiintunut pari. En siis mitenkään yritä sitoa miestä itseeni tatuoinnilla, hullu ajatuskin, mieshän on jo mun ;) Ja mitä sitten vaikka eroaisimmekin, tuskin mä uutta miestä enää haluaisin ja miksei eletty elämä saisi näkyä ihossa. Ei se ero tätä parisuhdetta pois pyyhkäisi kuitenkaan, sama kai se olis vaikka se nimikin siihen jäis muistoksi. Ap

mikäli vielä joskus olette alasti keskenänne.

Tatuoinnit eivät ole niitä kauneimpia koristeita millä ihminen voi itseään koristaa, mutta kuitenkin pysyvimmästä päästä.

Samoin kesällä lyhythihaiset vaatetukset eivät enää sovi, jos olkapäässä pilkistää tatuointi.

Tälläisiä näkee silloin tällöin kesällä ja aina ne ovat yhtä rumia.

t. mies jonka vaimo ei onneksi tatuointeja halajoi

jos minä kestän sen niin silloin mieskin kestää mun tatuoinnin. Ja tuo nimi tulee sellaiseen paikkaan että normi t-paita peittää sen kyllä, hihattomia toppeja en käytä, joten säästytte näkemästä mun tatuointia.

ap joka tekee lähtöä kaupungille

Vierailija
36/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Kuulostaa höpölöpöltä.

Mitä se tarkoittaa?

Miksi tarvitset pysyvän ihomaalauksen sitä varten.

tarvin sen tatuoinnin. Tuskin se keltään teistä on pois ja kun pidän sen tatskani piilossa niin ei pitäis muita haitata.

Vierailija
37/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa sinun rutinaa ja todisteluja.

Itselläni on tatuointi. Pitkään harkitkin millaisen siitä tahdon. Jokainen piirto täytyy olla oman mielen mukaninen.

Harkitsen taas vuosien jälkeen uutta kuvaa, mies ei vastusta ajatusta.

Minun päähän ei mahdu teidän tapa toimia että mies vastustaa mutta väität ettei se oikeasti "ole sitä mieltä". Onko teillä tapana siis puhua noin toisillenne vai teetkö vaan miehestäsi välittämättä ja hän vaan sopeutuu mitä teet?

Aloituksesi oli että aihe on ongelma. Jos tämä onkin ihan normaalia teille eikä mies sitä sitten kuitenkaan tarkoita, kunhan puhuu lämpimikseen?

Entä jos sinä sanot ei miehellesi niin saako silti?

Vierailija
38/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellaisilla koristeellisilla kirjaimilla joista voi vaikka vääntää kukkaköynnöksen myöhemmin jos tarvis.

Vierailija
39/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on harmillista kun ero tulee:)

Vierailija
40/42 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun ihan kauniitkin suomineidot haluavat väen väkisin pilata ulkonäköään Välimeren maiden rantaprostituoitujen tyyliin. Sillä siltä useimmat tatuoinnit naisilla näyttävät.

Ennen vanhaan tatuoinnit olivat merimiesten ja linnakundien juttu. Ei niissä ole yhtää mitään naisellista, kaunista, tai erityisen hienoa, ne ovat suljetun ja ahtaan miesalakulttuurin tuotoksia.

Tässä teille aitoa tatskakulttuuria:

http://cdn.onelargeprawn.co.za/wp-content/uploads/2011/russian_prison_t…

Tuo mies on venäläinen vanki, joka kuuluu ns. Vory v Zakone -miehiin, eli järjestäytyneeseen rikollisuuteen. Ja nuo hänellä olevat kuvat kuvastavat elettyä elämää, tehtyjä rikoksia ja saatuja tuomioita tarkan koodikielen mukaan.

Summa summarum: nuorten suomalaisten tatskailu on yksinomaan rumaa ja naurettavaa huomionhakua. Naisilla eritoten, mutta miehillä myös.

Harrastaisitte ennemmin vaikka urheilua tai muuta tervehenkistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi