Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uudella työpaikalla on hirveän paljon vapaa-ajanviettoa yhdessä

Vierailija
10.01.2013 |

Mun uudella työpaikalla järjestetään ihan hirveästi sellaista yhteistä vapaa-ajan viettoa. Vaikutan ihan nipolta, kun en halua tai jaksa kaikeen lähteä mukaan.

Noin niinkun yleensä tykkään käydä työkavereiden kanssa silloin tällöin jossain mutta tää tahti on jo liikaa. Vasta oli pikkujoulut (olin mukana), tänään olisi ollut illanvietto (en mennyt), keväällä on tulossa yö Tallinnassa reissu ihan vain huvinvuoksi (en ehkä aio lähteä) ja sitten vielä joku kotimaan puolipakollinen osaston hupimatka (menen ehkä), kesällä on kesäjuhlat ja ties mitä vielä. Jotenkin ihan liikaa vaikkei niihin siis olekaan pakko osallistua.

Eikä kyse ole siitä ettenkö pitäisi uusista työkavereistani mutta en silti halua nähdä liikaa vapaa-ajallakaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä oli edellisessä työpaikassa firman järjestämiä iltamia kerran kuussa. Pakko ei ollut osallistua, mutta hyvin suotavaa. Muutenkin vapaamuotoisia after work -iltamia järjestettiin lähes kerran viikossa.

Nuorille tuommoinen jotenkin anglosaksinen meininki sopii, minusta se alkoi myös olla hieman rasittavaa tekopirteilyä, kun kaipasi muutakin elämää kuin duunin ja duunikaverit.

Vierailija
2/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jonkinmoista yhteistoimintaa poniratsastuksesta pikkujouluihin. Suunnilleen kerran kuussa on jotain. Minä olen päättänyt, että yhteen tilaisuuteen menen vuodessa, etten ihan tylsimykseltä vaikuta. Muuten haluan viettää vapaa-ajan perheen ja ystävien seurassa. Työpaikalla näen sinänsä ihan mukavia työkavereitani 8h päivässä ja se on minusta ihan tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt, että eikö niillä näitä rientoja järjestävillä henkilöillä ole "omaa elämää"? Tai kuinka ison osan työajastaan ne käyttää näihin hotellivarauksiin Tallinnassa yms. Olis menneet matkatoimistoon tai johonkin elämysyritykseen töihin ;)

t:ap

Vierailija
4/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon it-firmassa joissa muut on pääosin nuoria sinkkujätkiä. Nehän järjestää ties mitä peli-iltaa, saunailtaa, tallinnnanreissua, viikonloppu"koulutus"päiviä laskettelukeskuksissa, tiimipäiviä värikuulasodan merkeissä jne.

Minä nelikymppinen ämmä en siihen joukkoon ja toimintaan kyllä sovi, vaikka työasioissa tulenkin oikein hyvin heidän kanssaan toimeen. En ole käynyt kertaakaan noissa näiden vuosien aikana kun olen talossa ollut eikä siitä ol ekukaan pahaa tykännyt.

Muutenkaan, vaikka olisi enemmän kaltaisiani ihmisiä, niin en halua uhrata vapaa-aikaani YHTÄÄN työaktiviteetteihin. Mulla on jo perhe ja omat kaverit ja harrastukset, en kaipaa sosiaalista elämää töistä.

Vierailija
5/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on siis keväällä yksi illanvietto, tallinanmatka ja yksi kotimaan reissu eli kolme tapahtumaa.

Mielestäni tämä ei kyllä ihan hirveästi vielä ole..

Muutenkaan en ymmärrä tutoa "vietän aikana ystävieni kanssa". Miksi töistä ei voisi saada ystäviä? Mikä nissä työkavereissa on sellaista, että niitä ei voida lukea noihin ystäviin? Toki siis siinä tapauksessa, että tulee hyvin juttuun ja on hauskaa.

Vierailija
6/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa tai kerran kahdessa vuodessa olisi järkevää

Teillä on siis keväällä yksi illanvietto, tallinanmatka ja yksi kotimaan reissu eli kolme tapahtumaa.

Muutenkaan en ymmärrä tutoa "vietän aikana ystävieni kanssa". Miksi töistä ei voisi saada ystäviä? Mikä nissä työkavereissa on sellaista, että niitä ei voida lukea noihin ystäviin? Toki siis siinä tapauksessa, että tulee hyvin juttuun ja on hauskaa.

Vierailija
7/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa tai kerran kahdessa vuodessa olisi järkevää

Vierailija
8/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä töistä voi saada ystäviä mutta ensin pitää olla ystävyys ja sen jälkeen voi viettää vapaa-aikaa ystävänsä (jonka on tavannut töissä) kanssa. Ei niin, että pitää puoli pakolla viettää hauskaa aikaa sellaisten ihmisten seurassa, joiden kanssa ei kuitenkaan kemiat kohtaa ystävyyden tasolla.

Vierailija
9/9 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis kiva jos meidän työpaikalla olis enemmän jotain vapaa-ajan viettoa yhdessä. Risteilyäkin joskus yritettiin järjestää niin meitä lähti viisi 30:sta. Ja tietysti on myös omaa elämää, kun ap sitä ihmetteli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä