Nolottaa toi juntti Ville Haapasalo reissullansa
Siis ihan hauska tyyppi ja kiva ym. mutta minua häiritsee sen tapa - tai pikemminkin tavattomuus - kaivella korvia, raapia takkuista partaansa, lähmiä naamaansa ja istua pipo korvilla ruokapöydissä (ja AINA yllään se sama musta paita+reisitaskuhousut, oli juhla- tai saunahetki.)
Todella surkeat käytöstavat, vaikka onkin Venäjällä tunnettu näyttelijä. En tiedä, millaiset tavat venäläisillä noin yleensä on, mutta oletan että käyttäytyvät kuitenkin kohteliaasti hekin.
Ärsyttää katsoa TV:stä tuollaista takkupartaa.
Kommentit (39)
Venäjällä kun paikallisten kanssa liikkuu (Villen ohjelman tapaisissa ympyröissä) niin vodkaa tarjotaan joka välissä.
Voisi kyllä se pipon välillä pestäkin. Ja naamansakin siistiä. Oikeastiko sillä on perhe Suomessa ja Venäjällä? Täytyy kyllä ihmetellä jos sellainen pitkäsäärinen ja kaunis venäläisnainen tuollaisen suomiukon huolisi.
Ärsyttävä. Tuollaisia ryyppääviä tursakkeita oli Tampereen yliopiston alakahvila pullollaan joskus 80-luvulla. Ovat sittemmin siistiytyneet ja hankkineet jotain järkevää tekemistä, toisin kuin Ville.
Ei häiritse boheemius, on varmasti tyylillinen valinta ja hyvä sellainen, mutta Ville näyttää muutoin huolestuttavalta, ei näytä siltä että elämäntavat olisivat hallinnassa, vatsa kasvaa vauhdilla. Siis huolestuttaa siksi, että näyttää siltä, että ura voi katketa kesken näiden mahdollisten hallintaongelmien ja seurausten takia.
Jos itse lähtisin Venäjää kiertämään, niin varsinkin noilla syrjäisimmillä seuduilla pukeutuisin myös takuuvarmasti hieman rähjäisemmin. En haluaisi näyttää rikkaalta turistilta ihan oman turvallisuutenikin vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2013 klo 09:05"]
Sillä on oma turvamies ja ajelee Hummerilla.
Joo ja "vaimo" ja lapsi samoin. Venäjällä siis. (Kuten myös Suomessa.)
Eiköhän jokainen mies ota kauniin pitkäsäärisen ihanan venäläisen naisen ykkösnaisekseen jos saa valita. Suomalainen voi sitten kotona hoitaa Suomen kotia ja maata sohvalla ja kaivaa nenää.
http://www.seiska.fi/c/87840/4967_VILLEREPS460.jpg
Sääriä tuossa ei näy ja kauneudesta voi olla montaa mieltä. Se mustahiuksinen on siis tämä venäläinen rakastajatar.
>>Nolottaa toi juntti Ville Haapasalo reissullansa
Pienet on sulla murheet, eikä ilmeisesti kaukosäädintä. Ville on rento kaveri puutteineen, älä katso jos tekee kipeää......
No ,ole hyvä mene itse Ville H:n tilalle. Voisi tulla äitiä ikävä. Taitaa vaan suomalainen kateus nousta pintaan....taas kerran. On V.H kiertänyt muutakin ympäri kuin pihakoivua. Ei esitä mitään vaan oma itsensä. Kokeile samaa.,
Siis mitä, Villellä on Suomessa asuvan vaimon ja lapsen lisäksi myös naisystävä ja lapsi Venäjällä? Mikä tää juttu on?!
Venäjälle kelpaisi vaikka Jörni, hurrien rasputiini itseään rapsuttelemaan. Jos rupeisi vetämään handuun, niin silloin voisi tulla lähtö.
jos ärsyttää noin paljon maailmaa nähneen miehen habitus. Katso vaikka salkkareita, siellä näyttelijöillä on sminkit (kuvausmeikit päällä).
Villen ohjelmat ovat aitoja matkailuohjelmia. Itse (= nainen) paljon reissanneena tiedän ettei niitä iltapukuja raahata mukana jos kuljeksii muualla kuin pikku seuramatkoilla. Vankka kielitaito ja rohkeus kohdata erilaisia ihmisiä ovat tärkeimmät ominaisuudet. Ja täytyy olla senverran älliä, että ymmärtää ettei kaikki suju ongelmitta kuin kotirouvan keittiössä.
Tosi hieno huumorityyli sillä Ville Haapasalolla - mitään ei pidä muuttaa sen kuontalossa tms.
Hauska mieshän tuo Ville on siviilissäkin. Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista.
Ville on rautaa,ei siellä kravattikaulaiset saisi kansaan sellaista kontaktia kun Ville saa.
Varmaan on siviilissä eri tavoin pukeutunut,kun filmissä. Kiitos Ville
Vierailija kirjoitti:
Älä katso jos ei miellytä.
Huh, olen ollut 5 vuotta ihan limbossa
Täysin alkoholisoitunut. Kauheaa katsottavaa.
Esittää letkeää ja mukavaa, mutta on kyllä mitä suurimmassa määrin "Ettekstetiedäkukamäoon".
Entäs se, että jokaisessa ohjelmassa hänellä on selvästi krapulainen ilme?
Sitä paitsi, niin paljon virheita hän on tehnyt näissä viimeisissa filmeissa, että sellainen tunne: kunhan saan vodkaa, ihan sama missa Siperiassa ollaan ja ketka ne täällä asuu.
Olen itse venäläinen, niin kyllä viime Haapasalon filmien taso on alhainen.