Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi teitä sinisilmäisiä naisia.

Vierailija
06.12.2005 |

Minulla oli 3 vuotta suhde kivaan, perheelliseen mieheen. Aina kun vaimo ja lapset lähtivät jonnekin, edes pariksi tunniksi, hän soitti minulle. Touhuttiin heillä kotona joka huoneessa, ja osaisin silmät ummessakin liikkua siellä ja tiedän mitä missäkin kaapissa on. Järjellä ei käsitä miten vaimo kieltäytyi tajuamasta totuutta. Vaikka mies tuoksui hajuvedeltäni. Vaikka unohdin joskus kampanikin heille. Hirveitä riskejä otettiin ja hauskaa oli. Kertakaikkiaan, naurattaa vieläkin.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatteli, että ei sekaannu, antaa miehen itse ratkaista, ettei hän ole painostanut mihinkään?

Vierailija
2/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä miestä voi jättää koskaan yksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan elämästä oppinut että sitä saa mitä tilaa. Mistä itse olet noin vihainen?

-3-

Vierailija
4/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka ihme eroaisi kun ei TARVITSE? On näppärää että on sekä avioliitto että hoito!

Vierailija
5/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että sinua naurattaa. Luulisi, että olisi edes vähän huono omatunto, kun sekaantuu toisten avioliittoon. Vaikka taidat olla niitä tyyppejä joilla on huono itsetunto, ja pönkittää sitä varatuilla miehillä?

Vierailija
6/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekaantumaan varattuun mieheen? Ja jos et tiennyt, että mies on varattu, luulisi, että ei ainakana sen jälkeen naurata, kun kuulit asiasta?

Vierailija
7/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

teoistasi vai? Taidat kuitenkin olla surullinen...Et ole saanut kuin " satunnaista" seksiä ja itseasiassa olet ollut miehelle ilmainen " huora" . Olisit nyt edes ottanut vähän liksaa, siitä, että äijä höyläsi sinua, silloin kun lystäsi...

Vierailija
8/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee sinusta itsestäsi säälittävän. Et todellakaan taida ajatella muita kuin itsesäsi.

Vierailija
9/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten olen sua parempi ainakin tässä asiassa ja voin sinut tuomita, lutka.

27

Vierailija
10/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se johtuu ilosta jonka koin tämän miehen kanssa. Hän otti minut joka kerta uskomattomalla kiihkolla, enkä ole koskaan ennen nähnyt miehen vuodattavan kyyneliä hekuman huipulla. Se on ihmeellistä. Samoin oli minulle ainutlaatuinen kokemus että tämä mies värisi, sillain hiljaa, hänen vartaloaan vavisutti (ennen kliimaksia) hurma ja nautinto. En tiedä saanko enää kokea sellaista. Teille se ehkä on arkipäivää; minulle ei. AP

Vierailija
11/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos monet on naimisissa muun syyn takia kuin seksin. Niinkuin oli tämäkin mies eikös vain ja lehdelle jäit soittelemaan.. Kuka oli sinisilmäinen? ; )

Vierailija
12/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja perustatte ehkä perheenkin. Rakastat miestäsi ja perhettäsi ylikaiken. Mitäs teetkään sitten kun miehesi alkaakin pettään sua. Ja voi,kun olet ollut niin sinisilmänen! Kyllä sillon VARMASTI sattuu!

Vierailija
13/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sun tytärtä petetään, ehkä sitten viimeinkin tajuat mitä teit väärin. Ja huorahan sä olet. Turha yrittää mitään moraalista yliotetta muihin. Sä menetit sen oikeuden silloin kun varattuun haksahdit.

Vierailija
14/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajatuksissanikaan käyttäisi noin hassuja sanoja. AP

Vierailija
15/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin ennen tätä suhdettamme. On tyypillistä että täällä kukaan ei arvostele m-i-e-s-t-ä, vain minua. Tulkaa sanomaan noi huora-jutut päin naamaa jos kehtaatte - tapaan teitä leikkipuistossa joka päivä, tiedoksi vain! AP

Vierailija
16/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää " rehvastella" asialla? Ilmeisesti jokin on jäänyt kaivelemaan, kun haluat tuottaa pahaa mieltä muille. No, ajattele nyt asiaa, mies saa seksiä(jos vaimo vaikka ei jaksa), sinulta ja siinä kaikki. Jos olisit miehelle muuta kuin ilmainen" huora" , niin hän viettäisi kanssasi aikaa muissakin merkeissä. Ja koetko itsesi arvokkaaksi, tuon hyväksikäytön jälkeen, ET, koska muutoin olisit jättänyt asialla kehumisen...eli " naurat" ulospäin,sisältä et...

Vierailija
17/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tästä tulee teille pahaa mieltä? Oletteko asianosallisia? AP

Vierailija
18/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on pettänyt äitiä sellaiset 25vuotta. Jossain vaiheessa äiti vaan menetti kiinnostuksen asiaan. Mutta kärsi, kärsi niin vitusti ja me lapset kärsittiin.

MUTTA sitten kun yhtä meidän isän pikkutyttäristä petettiin, isä ITKI. Mä näin ensimmäisen kerran isäni itkevän. Se joutui katsomaan itseään peiliin ja näky ei ollut kaunis.

Vierailija
19/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin herkkänahkainen niin lopeta se toisten kivittäminen!!!

Ja kyllä huora olet minunkin silmissäni tässä ketjussa, puistossa voit olla ihan kiva 2 lapsen Anneli, mutta tämän ketjun Ap:na olet tunnekylmä huora, et muuta. Sitä saa mitä tilaa.

T. ohikulkija

Vierailija
20/41 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mieluummin sinisilmäinen kuin pettäjä. ei voida laskea minun viakseni jos mies haluaa pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi