Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko WT-persut "tienaavat" kuukaudessa - olis tärkeä tieto

Vierailija
10.01.2013 |

"Suomi hyvinvointivaltiona" esseen kannalta...

Pitäisi vähän vertailla, että paljonko he tosiaan saavat ilmaista rahaa valtiolta verrattuna esimerkiksi opiskelijan tukiin yms.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa ei kestetä totuutta. Ihme persuhyysääjiä täynnä.

että tunnen henkilökohtaisestikin monta persua, ja naapurissakin niitä asuu, että tiedän kyllä ihan mistä puhun. Ja ovat kyllä ihan kamalaa väkeä kaikki. Tädin kaiman ystävän kummilla oli sijoitusaasunto vuokralla, ja yksi persuperhe pisti sen sellaiseen kuntoon, ettei siihen voinut muuttaa vuoteen, kun kuntoonrempapaaminen kesti niin kauan sen moskan jäljiltä, mihin olivat jättäneet. Niin, ja taloyhtiön pihalla persujen lapset rikkovat kaikki keinut, sellaisa vandaaleja ovat ne persulapset. Ja hakkaavat vaimojansa kans. Sellasta väkivaltakulttuuria ei kiitos tänne väkivallattomaan Suomeen! Ja kovia ryyppäämään ne persut, ja kauheaa meteliä pitävät yhden kuukauden vuodessa, kun on jääkiekon MM-kisat. Monta kertaa on pitänyt kutsua poliisit niitä rauhottelemaan. Että en suosittele muuttamaan yhdenkään persun naapuriksi, sillä tommosia ne on kaikki. Ainakin sen perusteella, mitä mulla on niistä henkilökohtaista kokemusta tädin ystävän kaiman kummin ja siskon veljen vaimon työtoverin kautta ja mitä niistä saa netissä ja iltapäivälehdistä lukea.

Vierailija
22/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ulkomaalaistaustainen mies tienaa vajaa 100.000e ja minä 50.000 vuosi.

Niin ollaanko me nyt sitten teidän persu-perhettä parempia? Tuskin. Mielelläni näkisin, että ystäviä voitaisiin toivottavati olla. Silmien ja hiusten väristä, uskonnosta ja sukupuolesta yms. riippumatta.

no meillä mies tienas viime vuonna 70 000 e ja minä 40 000 e. mitäs se nyt sitten tekee yhteensä... 110 000 e :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistotutkinto on.

Vierailija
24/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaikki tähän ketjuun kommentoivat hyvätuloiset persut katsovat itsensä wt-luokkaan kuuluvaksi.

Vierailija
25/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista puoluekirjaa, en koe olevani white trash. Ylempi korkeakoulututkinto löytyy, mutta olen silti vasta urani alussa ja palkkakuopassa 3100e/kk.

Vierailija
26/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä saan kelalta noin plus miinus 500€/kk tällä hetkellä, usein en saa mitään, joskus olen saanut enemmänkin.

tämmöinen tulotaso pakottaa ihmisen WeeTeeksi

Vierailija
27/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sittenhän varmasti kaikilla persuilla on. MOT (AV:n kautta).

Vierailija
28/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kaikkien kauhistukseksi.. Että tiedän useita (itseni mukaan lukien) nuoria akateemisia perheitä jotka ovat arvoiltaan konservatiivisia ja arvostavat edelleen kotia, uskontoa ja isänmaata. Persuja äänestetään koska halutaan näpäyttää kokkareita ja muita valtapuolueita jotka eivät teoillaan ajattele isänmaan parasta.

Vierailija
29/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä persuvastaisesta... :) Eihän se tuolla tarkennuksella rasistista ole, vaikka ensisilmäyksellä sellaiseksi saattaisi luulla... :)

että tunnen henkilökohtaisestikin monta persua, ja naapurissakin niitä asuu, että tiedän kyllä ihan mistä puhun. Ja ovat kyllä ihan kamalaa väkeä kaikki. Tädin kaiman ystävän kummilla oli sijoitusaasunto vuokralla, ja yksi persuperhe pisti sen sellaiseen kuntoon, ettei siihen voinut muuttaa vuoteen, kun kuntoonrempapaaminen kesti niin kauan sen moskan jäljiltä, mihin olivat jättäneet. Niin, ja taloyhtiön pihalla persujen lapset rikkovat kaikki keinut, sellaisa vandaaleja ovat ne persulapset. Ja hakkaavat vaimojansa kans. Sellasta väkivaltakulttuuria ei kiitos tänne väkivallattomaan Suomeen! Ja kovia ryyppäämään ne persut, ja kauheaa meteliä pitävät yhden kuukauden vuodessa, kun on jääkiekon MM-kisat. Monta kertaa on pitänyt kutsua poliisit niitä rauhottelemaan. Että en suosittele muuttamaan yhdenkään persun naapuriksi, sillä tommosia ne on kaikki. Ainakin sen perusteella, mitä mulla on niistä henkilökohtaista kokemusta tädin ystävän kaiman kummin ja siskon veljen vaimon työtoverin kautta ja mitä niistä saa netissä ja iltapäivälehdistä lukea.

Vierailija
30/30 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sittenhän varmasti kaikilla persuilla on. MOT (AV:n kautta).

No kai olet oppinut antipersuilta että asioiden todenperäisyys määritetään huhupuheilla ja anekdooteilla?

Jos siis esim.persuilla on tilastollisia todisteita jonkun asian puolesta tai vastaan, sinä voit pyyhkiä peppusi persujen todisteilla kertomalla jonkun omaa elämääsi kertovan huhun tai tarinan joka sotii tutkimuksia vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän