Paljonko WT-persut "tienaavat" kuukaudessa - olis tärkeä tieto
"Suomi hyvinvointivaltiona" esseen kannalta...
Pitäisi vähän vertailla, että paljonko he tosiaan saavat ilmaista rahaa valtiolta verrattuna esimerkiksi opiskelijan tukiin yms.
Kommentit (30)
ilmioittelee itsestään 27-vuotiaana. Ei se töissä ole ollut nähtävästi ikinä, joten siltä saat tietää paljonko valtio sen elätykseen satsaa.
keskustele asioista matkimalla sitä mitä toinen on sanonut. Lapset matkivat tyytyväinen ilme naamalla uhmatakseen vanhempiaan tai häpäistäkseen toista lasta.
Jos siis sinua siis ärsyttää esim.tiikerien ominaisuuksia koskeva keskustelu niin sinun ei välttämättä kannata aloittaa kiukkuista keskustelua leijonien ominaisuuksista. Se ei vaikuta tiikerin raitoihin.
mutta en wt. olemme aina olleet töissä mieheni kanssa ja elättäneet monilapsisen perheemme.
mä tienaan käteen n 7000 €/kk, mies vähän vähemmän.
"Suomi hyvinvointivaltiona" esseen kannalta...
Pitäisi vähän vertailla, että paljonko he tosiaan saavat ilmaista rahaa valtiolta verrattuna esimerkiksi opiskelijan tukiin yms.
ylimääräinen vero, niin että se rokottaisi niiden tulojakin ja siten vaikuttaisi sen WT-aineksen lisääntymismahdollisuuksiin.
WT on myös mielentila, ei se pelkkää pankkitiliä katso.
Niitä joista ei pidä, voi ihan muuten vaan panetella ja haukkua ryhmänä.
Mikä on wt-persu? Onko tämä rasismin uusi muoto
kun vertaillaan kaikkien puolueiden äänestäjiä
esimerkiksi minä olen perussuomalaisten äänestäjä ja tienaan n. 4000 euroa kuussa ja en mitään ryhmää panettele. Sinä taas teet näitä persuvastaisia aloituksia tänne varmaan monta päivässä.
Kannattavat vaaleista riippuen joko vasemmistoa tai persuja. Tienaavat yhteensä n. 2500€/kk.
Hauska fakta: anoppi alkoholisoitunut lastenhoitaja, joka oli persujen kuntavaaliehdokas.
WT-persu on käsite joka koostuu kahdesta väärinkäsityksestä tai kyseenalaisesta tulkinnasta.
Ensinnäkin joillakin puskakirjoittajilla on pakkomielle siitä että kaikki poliittiset toisinajattelijat (jotka siis ajattelevat toisin kuin he) ovat persuja, vaikka esim.minä en ole ikinä äänestänyt mitään muuta puoluetta kuin vihreitä, vaikkakin siitä on aikaa.
"White trash" on samojen ihmisten omaa rasismia ja siinä halutaan korostaa inhotun ihmisen rotua tärkeänä asiana. Ei-valkoihoiset vähemmistöt käyttävät tätä nimitystä rasistisena lyömäaseena Yhdysvalloissa, mutta tämä tieto ei ole vielä kantautunut tälle foorumille.
Toisaalta kyse voi olla siitä että henkilö ajattelee kaikkien paitsi valkoisten olevan lähtökohtaisesti roskaväkeä ja käyttää WT-nimitystä tarkentavana nimityksenä kuten esim."naispoliisia" koska poliisi on miesvaltainen ammatti.
Niin puoluetovereiltasi olen oppinut, että sitten voi yleistää ja panetella ryhmänä ihan kaikkia, jotka voi jollakin tavalla ryhmäksi jollakin piirteellä yhdistää. Esim. työssäkäyvä maahanmuuttaja on "loinen" siinä missä ei-työssäkäyväkin, koska molemmilla on (ehkä) mustat hiukset, mutta ei-työssäkäyvä suomalainen ei ole "loinen", koska sillä ei (ehkä) ole mustia hiuksia. Jne.
esimerkiksi minä olen perussuomalaisten äänestäjä ja tienaan n. 4000 euroa kuussa ja en mitään ryhmää panettele. Sinä taas teet näitä persuvastaisia aloituksia tänne varmaan monta päivässä.
Mikä on wt-persu? Onko tämä rasismin uusi muoto"Suomi hyvinvointivaltiona" esseen kannalta...
Tässähän yritetään käydä persukriittistä keskustelua! Mutta kun Suomessa ei sallita keskustelua! On aina vain yksi totuus kerrallaan!
asiallista persukulttuurikriittistä keskustelua niin heti leimataan rasistiksi. Nih! Ja nyyh!
"Suomi hyvinvointivaltiona" esseen kannalta... Pitäisi vähän vertailla, että paljonko he tosiaan saavat ilmaista rahaa valtiolta verrattuna esimerkiksi opiskelijan tukiin yms.
Tässähän yritetään käydä persukriittistä keskustelua! Mutta kun Suomessa ei sallita keskustelua! On aina vain yksi totuus kerrallaan!
Tutkimusten mukaan ovat suurituloisimpia kun vertaillaan kaikkien puolueiden äänestäjiä
Mikä on wt-persu? Onko tämä rasismin uusi muoto"Suomi hyvinvointivaltiona" esseen kannalta...
Miksi Suomessa ei saa sanoa mitään persukriittistä!
no meillä mies tienas viime vuonna 70 000 e ja minä 40 000 e. mitäs se nyt sitten tekee yhteensä... 110 000 e :D
no meillä mies tienas viime vuonna 70 000 e ja minä 40 000 e. mitäs se nyt sitten tekee yhteensä... 110 000 e :D
sehän tässä oli kysymyksenä...?
Aika hyvin osaatte kerjuukaavakkeita täytellä.
että tunnen henkilökohtaisestikin monta persua, ja naapurissakin niitä asuu, että tiedän kyllä ihan mistä puhun. Ja ovat kyllä ihan kamalaa väkeä kaikki.
Tädin kaiman ystävän kummilla oli sijoitusaasunto vuokralla, ja yksi persuperhe pisti sen sellaiseen kuntoon, ettei siihen voinut muuttaa vuoteen, kun kuntoonrempapaaminen kesti niin kauan sen moskan jäljiltä, mihin olivat jättäneet.
Niin, ja taloyhtiön pihalla persujen lapset rikkovat kaikki keinut, sellaisa vandaaleja ovat ne persulapset.
Ja hakkaavat vaimojansa kans. Sellasta väkivaltakulttuuria ei kiitos tänne väkivallattomaan Suomeen!
Ja kovia ryyppäämään ne persut, ja kauheaa meteliä pitävät yhden kuukauden vuodessa, kun on jääkiekon MM-kisat. Monta kertaa on pitänyt kutsua poliisit niitä rauhottelemaan.
Että en suosittele muuttamaan yhdenkään persun naapuriksi, sillä tommosia ne on kaikki. Ainakin sen perusteella, mitä mulla on niistä henkilökohtaista kokemusta tädin ystävän kaiman kummin ja siskon veljen vaimon työtoverin kautta ja mitä niistä saa netissä ja iltapäivälehdistä lukea.
Onko Suomessa uusi puolue?