Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen hurahtanut yhtteen luontaiskosmetiikkasarjaan.

Vierailija
10.01.2013 |

Ja kun olen nyt innostunut hoitamaan kasvojani nyt aamuin illoin systeemin mukaisesti, niin ihan jo senkin takia alkaa hehkeys kasvoille palata. Mieskin antoi hyvää palautetta eilen illalla.

Ja mikä sarja on kyseessä, se on samantekevää, yritän vain sanoa, että kun oma tuoteperhe ja systeemit löytivät, niin itsestä haluaa pitää huolta eri tavalla kuin ennen ja johan nämä jo tuoksuvat niin ihanilta, että aistimukset ovat monipuoleisesti helliviä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkki

Vierailija
2/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan siis suurissa tavarataloissa myytävä saksalainen hilpeän herran sarja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen kyllä löytänyt oman systeemini. Hassua kyllä, mulle ihoa on parantanut paljon suositustenmukaisesta huolellisesta ihon hoidosta luopuminen ja rankka yksinkertaistaminen.

Ennen käytin kalliita ja laadukkaita kosmetiikkasarjoja, joista ostin tunnollisesti niin puhdistusemulsion, kasvoveden, silmänympärysvoiteen, yövoitee, päivävoiteen kuin erikoisseeruminkin. Ihoni kuitenkin oli jossain määrin ongelmallinen aina vaikka vaihtelin merkkejä välillä.

Tein sitten radikaalin kokeilun että mitäpä iholleni tapahtuisi jos en hoitaisi sitä oikein ollenkaan, että jos nuo kaikki tuotteet on humpuukia. Tätä motivoi se, että mun veljen italialaisella vaimolla on mielettömän hyvä iho ja kiiltävät hiukset, ja hän sanoo vain pesevänsä molemmat oliiviöljysaippualla ja siinä se ihon- ja hiustenhoito sitten onkin. Minäkin ostin vauvoille tarkoitettua 100% oliiviöljysaippuaa ja aloin pestä naaman aamun illoin sillä. Lisäksi hankin luonnon sheavoita siltä varalta jos iho kuivuu. Noin kuukaudessa alkoi näkyä selvää parantumista ihossa. Huokoset erityisesti pienenivät ja nykyisin mulle ei enää tule edes näppyjä ennen menkkoja. Iho ei myöskään enää punoita poskilta ja nenästä ollenkaan niin paljon kuin ennen. Ihoni on nykyään oikeasti tosi hyvän näköinen vaikka ikää on jo 38 ja kaikki couperosa ei olekaan poskilta hävinnyt täysin.

Mun hoitorutiini on siis vain: pesu oliiviöljysaippualla aamuin illoin. Sheavoita rasvaksi vain silloin kun on oikeasti kuiva iho, eli lähinnä talvella joskus poskiin ja nenään. Ylensä en käytä mitään rasvaa. Seuraavaksi aion kokeilla hiusten pesuakin oliiviöljysaippualla, saa nähdä miten toimii tällaisessa käsitellyssä tukassa.

Vierailija
4/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Hauschka?

Vierailija
5/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääkö mennä kysymään sillä nimellä? Ei se mainostamista ole jos keskustelee asioista tai jos kanssakeskustelija pyytää saada tuotteen nimen. Eri juttu jos käskyttää että ostakaa ostakaa

Vierailija
6/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ehkä mun ongelmien takana oli joku kemikaali, jota tässä sarjassa ei ole.

Toinen mikä on muuttunut, on kuorimisesta luopuminen. Mutta mulla on käytössä sarjaan kuuluvat puhdistussienet, jolla pyyhin puhdistusemulsion pois ja ne tuntuvat kuorivan ihoa riittävästi, kun pyyhin niillä puhdistuksen pois aamuin illoin. Ja tosiaan, vedellä/suihkussa en enää kasvoja pese.

Vierailija
7/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr. Hauschka?

ap

Vierailija
8/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ehkä mun ongelmien takana oli joku kemikaali, jota tässä sarjassa ei ole.

Toinen mikä on muuttunut, on kuorimisesta luopuminen. Mutta mulla on käytössä sarjaan kuuluvat puhdistussienet, jolla pyyhin puhdistusemulsion pois ja ne tuntuvat kuorivan ihoa riittävästi, kun pyyhin niillä puhdistuksen pois aamuin illoin. Ja tosiaan, vedellä/suihkussa en enää kasvoja pese.

joita tein viikoittain luultavasti osaltaan pahensivat sitä naaman punoitusta. Tuntui vaan että kun on isohuokosinen, rasvainen ja paksu iho niin täytyy kuoria paljon. Mutta se ei selvästi auttanut itse ongelmaan ja taas ärsytti ihoa punottamaan.

t. 4

Vierailija
9/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin vaan puhdistusemulsio kasvoille ja sienillä pois. Sitten ruiskitaan kasvovesi ja annetaan imeytyä. Lopuksi aamulla vielä rasvaa (hifistelin ja hankin lopulta kahta erilaista eri alueille) ja illalla rasvan sijasta seerumi. Siinä se, ei muuta. Mietin, että jossain vaiheessa kokeilen vielä silmänympärysvoidetta.

ap

Vierailija
10/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin vaan puhdistusemulsio kasvoille ja sienillä pois. Sitten ruiskitaan kasvovesi ja annetaan imeytyä. Lopuksi aamulla vielä rasvaa (hifistelin ja hankin lopulta kahta erilaista eri alueille) ja illalla rasvan sijasta seerumi. Siinä se, ei muuta. Mietin, että jossain vaiheessa kokeilen vielä silmänympärysvoidetta.

ap

oikein poista meikkiä. Itselläni taisi hauschkailu jäädä siihen, että tosiaan olisi pitänyt ensin kumminkin käyttää jotain tujumpaa ainetta meikinpoistoon jolloin mahdollinen hyöty hellävaraisemmasta puhdistuksesta olisi mennyt hukkaan.

Käytin minä sen yhden ostamani sarjan emulsiota, kasvovettä ja ruusuvoidetta mutta ei tehnyt mulla mitään vaikutusta iholle. Mutta tosiaan jouduin aina poistamaan meikit erillisellä aineella ensin.

Vierailija
11/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri noiden sienten avulla. Silmämeikkiä käytän niin harvoin, että siitä en oikeastaan osaa sanoa mitään.

Vierailija
12/12 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuvoide haisee kamalalta ja ruusuvoide on tönkköä. Kasvovesi ja puhdistusmaito ovat ok. Sellainen silmävirkiste ampulleissa on hyvää ja ihoampullit ovat muutenkin ok. En tykkää Hauschkan systeemistä siinä, että yövoidetta ei laiteta, koska minä tarvitsen sitä. Ainoat Hauschkan tuotteet, jotka ovat mulla jatkuvasti käytössä ovat Laventeli-Bath ja silmävirkiste.

Olen kokeillut melkein kaikkea kosmetiikkaa mitä maa päällään kantaa ja ehdoton suosikkini on Sisley! Se on vain niin sairaan kallista, ettei sitä ole aina mahdollista ostaa :( Ihoni rakastaa Emulsio Ekologique:ta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän