Voisitko asua asunnossa, jossa ei ole verhoja eikä mattoja?
Kommentit (29)
taidetta meillä kyllä on seinillä, verhoja ja mattoja ei. TÄmä on siis täysin tietoinen sisustustyylivalinta - kyse ei ole siitä, että meillä on jotain laittamatta, vaan siitä, että meille ei noita elementtejä ole haluttu.
Mökillä meillä on sitten erilainen sisustustyyli, siellä on verhot ja matotkin on kylmillä lattioilla tarpeen, vaikka niissä siitten hirveä työ onkin.
Ilman verhoja olisi vähän vaikeaa, mutta kai se menisi. Mieluiten sitten kuitenkin puiset sälekaihtimet.
"Voisinko asua asunnossa, jossa ei ole kuin yksi suihku" jne. Sitä voi asua, vaikka pahvilaatikossa jos on sellainen tilanne. Paremminkin kannattaisi kysyä, kuinka tärkeää sinulle on, että ikkunassa on verhot ja lattialla matot. Tosin sitten huvittaisi ne vastaukset, jotka alkaisivat "en voisi asua..." :)
Minua taas huvittaa sinun kaltaisesi ihmiset, jotka purnaatte suu vaahdossa vaikka ette edes tiedä, miksi ap tällaista kysyy. :D
Blogimaailma taitaa olla aika vieras sinulle.
Lattialämmistystä ei edes ole. Tietoinen valinta. Muutenkin suosin minimalismia.
Minulla oli asunto, jossa oli kaunis parkettilattia, ikkunoissa sälekaihtimet. Siivous oli ihanan helppoa ja nopeaa, ja koiran kanssa helpompaa ilman mattoja. Ikkunaseinä oli koko yksiön levyinen, joten verhot olisivat olleet siinä vain tiellä. Asunnossa oli näistä huolimatta ihanan lämmintä ja viihtyisää, nautin siitä, miten vähän tavaraa oli esillä.
Nyt asun mieheni kanssa paljon suuremmassa asunnossa ja jo imurointi täällä on yhtä helvettiä, kun mattoja, huonekaluja ym. on joka paikassa! Lattiat pesin yksin asuessani parin viikon välein, nyt ei todellakaan ole aikaa sellaiseen rumbaan niin usein!
Meillä ei ole lattialämmitystä eikä sälekaihtimia eikä meillä silti ole verhoja eikä mattoja.
Verhoja ei viitsi hommata, kun laitetaan jossain vaiheessa uudet ikkunat. Hommataan uusiin ikkunoihin sitten sälekaihtimet. Mattoja ei haluta laittaa, kun on niin kaunis lattia, ettei sitä viitsi peittää.
"Voisinko asua asunnossa, jossa ei ole kuin yksi suihku" jne. Sitä voi asua, vaikka pahvilaatikossa jos on sellainen tilanne. Paremminkin kannattaisi kysyä, kuinka tärkeää sinulle on, että ikkunassa on verhot ja lattialla matot. Tosin sitten huvittaisi ne vastaukset, jotka alkaisivat "en voisi asua..." :)
Minua taas huvittaa sinun kaltaisesi ihmiset, jotka purnaatte suu vaahdossa vaikka ette edes tiedä, miksi ap tällaista kysyy. :D
Blogimaailma taitaa olla aika vieras sinulle.
Että asiasta tehdään elämän ja kuoleman kysymys, vaikka todellisuudessa se on pelkkä ulkonäkökysymys miellyttääkö jokin asia vai ei. Joku pitää, joku ei pidä. Joku pitäisi, mutta käytönnön syistä ei voi. Usko tai älä, silti asian kanssa voi ja pystyy elämään. Vähän sama asia kun joku taannoin jossain ketjussa väitti ettei voisi nukkua eriparilakanoissa :)
Minulla on muutamia kavereita, joilla ei ole lainkaan mattoja lattialla. Se ei tunnu lainkaan ongelmalliselta.
Sälekaihtimet löytyy muttei verhotankoja.